دانلود زیرنویس فارسی فیلم In My Father’s Den 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
254 بازدید
دانلود زیرنویس In My Father's Den 2004
  • نام فیلم: در دن پدرم مدت زمان: 2 ساعت 7 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : نیوزلند
  • کارگردان : Brad McGann نویسنده: Maurice Gee, Brad McGann
  • بازیگران: Matthew Macfadyen, Miranda Otto, Emily Barclay
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 7690 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

بازگشت به خانه یک روزنامه نگار جنگ سرخورده هنگامی که وی در ناپدید شدن مرموز یک دختر نوجوان که با او دوست شده است ، درگیر می شود.

A disillusioned war journalist’s return home is blighted when he becomes implicated in the mysterious disappearance of a teenage girl he has befriended.

29924

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم In My Father’s Den 2004

دانلود زیرنویس فیلم In My Father’s Den در پدر من یک فیلم نیوزیلند در سال 2004 است که توسط برد مک گان و با بازیگران متیو مکفادین و امیلی بارکلی به کارگردانی و کارگردانی ساخته شده است.این بر اساس رمان همان عنوان توسط موریس گی است.این فیلم در اکتبر 2004 برای بررسی های درخشان اکران شد.

با بازگشت به اموال خانوادگی ویران ، پولس در تجهیزات ریخته شده از پدرش در تجهیزات ریخته شده تجدید نظر می کند.جف ، که مخفیانه عشق به شراب ، ادبیات و فلسفه تفکر آزاد را به خود اختصاص داده بود ، به دور از همسر پوریتانی خود آیریس (ونسا ریدل) در دن فاصله پیدا کرد.هنگامی که پولس به عنوان یک کودک به طور اتفاقی بر این جهان شگفت انگیز کتابفروشی گیر کرده بود ، پدرش به شرط اینکه به شخص دیگری نگفت ، دن را با او به اشتراک گذاشته بود.

پولس در حالی که در زادگاه خود بود ، پول در دبیرستان قدیمی خود یک موقعیت تدریس موقت انگلیسی را می پذیرد.پولس همچنین دوستی بعید با Celia 16 ساله (امیلی بارکلی) ، یک ناپسند نوجوان که عاشق نوشتن و آرزو سفر به اسپانیا است ، فراموش می کند.سلیا دختر دوست دختر سابق پولس جکی (جودی ریمر) ، قصاب شهر است.پولس با اعتقاد به سلیا به دختر او ، پولس برای این نوجوان می شود.سلیا با عصبانیت از توجه ناخواسته دوست پسر مادرش گرت (آنتونی استار) ، به دنبال آرامش در دن پولس است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم In My Father’s Den

پس از درگذشت زیرنویس فارسی In My Father’s Den 2004 پدرش جف (متیو چمبرلین) ، پل پیش (متیو مکفادین) عکاس مشهور جنگ (متیو مکفادین) به زادگاه خود در جزیره جنوبی نیوزیلند باز می گردد.پولس همچنین با برادر کوچکتر خود اندرو (کالین مووی) ، یک کشاورز شترمرغ محلی پرهیزگار ، که با پنی بسیار مذهبی (میراندا اتو) ازدواج کرده است ، اتحاد می کند.تحت فشار اندرو ، پل با اکراه اقامت خود را طولانی می کند تا به مرتب سازی فروش کلبه پدرشان و باغ مجاور کمک کند.

دوستی جوانه زده پل و سلیا سرانجام تحت نظارت داوری اندرو و جکی حسادت قرار می گیرد.پس از حمله پولس به گرت به دلیل ضرب و شتم سلیا ، جکی پل را از تماس با دخترش منع کرد.علیرغم هشدارها ، سلیا به دیدار خود ادامه می دهد و پولس او را در جاه طلبی های خود به عنوان نویسنده تشویق می کند.در اواسط زمستان ، سلیا گم می شود.به دلیل دوستی نزدیک ، پولس در ناپدید شدن خود مظنون اصلی می شود و خصومت این شهر از جمله گرت و خواهرزاده نوجوانش جاناتان (جیمی کین) را تحمل می کند ، که به سلیا خیال می کرد.

The Last of Us زیرنویس