دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ichi The Killer 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
510 بازدید
دانلود زیرنویس Ichi the Killer 2001
  • نام فیلم: ایچی قاتل مدت زمان: 2 ساعت 9 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Takashi Miike نویسنده: Sakichi Sato, Hideo Yamamoto
  • بازیگران: Tadanobu Asano, Nao Ômori, Shin'ya Tsukamoto
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 56913 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در حالی که کاکیهارا ، مجری یاکوزارا سادومونوچیستی در جستجوی رئیس مفقود شده خود است ، او با ایچی روبرو می شود ، یک قاتل سرکوبگر و روانی که ممکن است بتواند دردی از درد ایجاد کند که کاکیهارا فقط آرزو کرده است تا دست یابد.

As sadomasochistic yakuza enforcer Kakihara searches for his missing boss he comes across Ichi, a repressed and psychotic killer who may be able to inflict levels of pain that Kakihara has only dreamed of achieving.

26084

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ichi the Killer 2001

دانلود زیرنویس فیلم Ichi the Killer و بازیگران Tadanobu Asano و Nao Omori.اوموری شخصیت عنوان را به تصویر می کشد ، مردی آسیب دیده روانی که در حمله یا کشتن اعضای جناح رقیب باندهای Feuding Yakuza در حالی که توسط یک مجری سادوماسوشیستی (ASANO) دنبال می شود ، دستکاری می کند.

ایچی در یک بالکن است ، در حالی که جاسوسی از تجاوز دلال و حمله به یک روسپی می کند ، خودارضایی می کند.وقتی دلال او را کشف کرد ، فرار می کند.

Kakihara و سایر اعضای باند Kano ، عضو مواد مخدر خدمه تمیز کردن را به دست می آورند.او فاش می کند که اگرچه او به پاکسازی صحنه قتل کمک کرده است ، اما ایچی بود که آنجو را کشت ، و کاکیهارا اکنون مورد هدف قرار گرفته است.بعداً ، ایچی به بالکن دلال محبت باز می گردد تا دوباره او را وحشیانه ملوان تماشا کند ، یک روسپی که ایچی که یک حامی منظم است.ایچی گریه کننده مداخله می کند ، دلال محبت را می کشد و به ملوان می گوید که او اکنون کسی خواهد بود که به او حمله کند.هنگامی که Sailor سعی می کند از خود دفاع کند ، ایچی به طرز انعطاف پذیر او را می کشد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ichi the Killer

این فیلم به دلیل تصاویر گرافیکی زیرنویس فارسی Ichi the Killer 2001 از خشونت و ظلم ، جنجال برانگیز شده است و در چندین کشور ممنوع شده است.

یک رئیس سادیستی یاکوزا به نام آنجو قتل عام شده است.یک خدمه تمیزکننده که توسط جیجی اداره می شود ، تمام اثری از خون و ورودی های آنجو را از بین می برد و به ایچی برای ذبح اعتبار می دهد.بعداً ، کاکیهارا ، مجری عالی رتبه رده بندی سادومومانوسی آنجو ، و سایر اربابان جنایت از آپارتمان بی نقص بازدید می کنند و نتیجه می گیرند که آنجو با روسپی و 3 میلیون پوند پول این باند از شهر فرار کرده است.Kakihara با سایر اعضای باند از یک باشگاه شب Underworld بازدید می کند.او به دوست دختر آنجو ، یک روسپی چینی زبان انگلیسی به نام کارن می گوید که آنجو هنوز هم باید زنده باشد ، شاید توسط یک باند رقیب ربوده شود.جیجی شایعات Kakihara را تغذیه می کند که سوزوکی ، عضو قبیله رقیب Funaki ، Anjo را ربوده است.کاکیهارا سوزوکی را اسیر می کند و او را شکنجه می کند ، اما وقتی سوزوکی معلوم شد بی گناه است ، کاکیهارا از انتهای زبان خود برش می زند و آن را به عنوان مجازات به رئیس سوزوکی ارائه می دهد.

wednesday زیرنویس