دانلود زیرنویس فارسی فیلم I Am Dina 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
444 بازدید
دانلود زیرنویس I Am Dina 2002
  • نام فیلم: من دینا هستم مدت زمان: 2 ساعت 5 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : نروژ
  • کارگردان : Ole Bornedal, Tony Spataro نویسنده: Ole Bornedal, Jonas Cornell, Herbjørg Wassmo
  • بازیگران: Maria Bonnevie, Gérard Depardieu, Christopher Eccleston
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.5 با 5584 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دینا در دهکده ای در یک فیور در سال 1860 در شمال نروژ بزرگ می شود.به عنوان کودک ، او به طور تصادفی مادرش را می کشد و عشق پدر ثروتمند خود را از دست می دهد.او بزرگ می شود تا یک زن باهوش ، زیبا ، وحشی و عجیب باشد.او با یک فرانسوی ثروتمند ازدواج می کند.

Dina grows up in a village at a fjord in 1860s north Norway. As child, she accidentally kills her mom and loses her rich dad’s love. She grows up to be a clever, pretty, wild, and strange woman. She marries a rich Frenchman.

26392

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم I Am Dina 2002

دانلود زیرنویس فیلم I Am Dina من دینا یک فیلم نروژی-سوئدی-دانیش در سال 2002 به کارگردانی اوله بورندال است.این کتاب بر اساس کتاب 1989 Dinas Bok (کتاب دینا) توسط Herbjørg Wassmo ساخته شده است.این یکی از برجسته ترین فیلم های تاریخ فیلم نروژی بود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم I Am Dina

در شمال نروژ در دهه 1860 ، دختر كوچك به نام دینا به طور تصادفی باعث جوش خوردن ليو بر روی مادرش در لباسشویی شد و باعث مرگ مادرش شد.با غم و اندوه ، پدرش از بزرگ کردن او امتناع می ورزد و او را در مراقبت از خدمتگزاران خانواده رها می کند.دینا وحشی و غیرقابل کنترل می شود و تنها دوستش پسر پایدار ، توماس است.او شبح مادر خود را احضار می کند و جذابیت عجیبی با مرگ و همچنین اشتیاق به زندگی ایجاد می کند.دوست خانوادگی یعقوب (ژرارد دپاردیو) پدر دینا را به استخدام یک معلم ، لورچ ، که او را به ویولن سل معرفی می کند ، تشویق می کند.وقتی یعقوب دست دینا را در ازدواج می پرسد ، دینا امتناع می ورزد.پدر خشمگین او او را سیلی می زند و باعث شد دینا به او حمله کند.با دانستن اینکه لورچ و دینا نزدیک شده اند ، پدرش با ارسال لورچ دور ، ویرانگر دینا تلافی می زیرنویس فارسی I Am Dina 2002 کند.دینا قادر به کنار آمدن با عزیمت لورچ نیست ، تقریباً لورچ را با جنون می کشد.

هنگامی که دینا (ماریا بونووی) به اندازه کافی پیر است ، او با یعقوب ازدواج می کند و به سمت Reinsnes حرکت می کند ، بندری که به همراه مادرش ، کارن و قدم های او نیلز و اندرس می دوید.نیلز از راههای وحشی دینا و این واقعیت که او وظایف حسابداری را در Reinsnes به عهده گرفته است ، دوست ندارد.هرچه گرایشهای عجیب و غریب دینا حتی قوی تر می شود ، یعقوب پس از شکستن پایش هنگام سقوط از پشت بام خانه معشوقه خود ، در حالی که سعی در رفع نشتی دارد ، از مسمومیت گانگرن رنج می برد.از آنجا که به نظر نمی رسد که یعقوب بهتر و بدتر می شود ، دینا او را به بالای صخره می برد و او را به سمت مرگ خود سوق می دهد ، به امید پایان دادن به رنج های خود و ارسال او به مکانی بهتر.مرگ یعقوب او را با توماس به هم پیوست و این دو رابطه پرشور دارند.چند ماه بعد ، او یک پسر بچه ای به دنیا می آورد که نام او بنیامین را دارد ، احتمالاً فرزندانش با توماس.او سپس از مرگ لورچ یاد می گیرد وقتی که دومی ویولن وی را به او می اندازد.

چند سال بعد ، به عنوان یک کودک ، بنیامین به طور تصادفی آتش را به انبار آتش می زند.دینا عاشق یک روسی شجاع و خوش تیپ به نام ژوکوفسکی (کریستوفر اکلستون) است که برای نجات اسب های محبوب خود به انبار سوزان می رود.معلوم است که ژوکوفسکی چند سال پیش دینا را در برگن دیده بود و توسط او مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، و به وی رسیدگی کرده است تا او را به دادگاه بپردازد.با این حال ، او به طور ناگهانی ترک می کند و دینا خودش را بر روی توماس مجبور می کند.

نیلز ، مست ، به یک بنده به نام استینا تجاوز می کند.وقتی دینا متوجه شد ، او اولتیماتوم را به نیلز صادر می کند: با استینا ازدواج کنید یا به آمریکا مرخص شود.نیلز با ازدواج با یک بنده ، چهره نخواهد کرد ، اما نمی تواند به آمریکا عزیمت کند ، زیرا دینا پس انداز خود را مصادره کرده است و یک سوم از پول خود را به استینا می دهد.ژوکوفسکی سپس به Reinsnes باز می گردد تا یک زندانی را به برگن برگرداند.هنگامی که یک مست و بی پناه نیلز به داخل خانه می رود ، دینا اعلام می کند که او نیز به زودی عزیمت خواهد کرد ، به آمریکا.سپس نیلز تصمیم می گیرد از یک استای خوب که اکنون به او ازدواج می کند ، بپرسد ، اما او امتناع می ورزد.با ناامیدی غلبه کرد ، نیلز خود را آویزان می کند.

wednesday زیرنویس