دانلود زیرنویس فارسی فیلم How The Grinch Stole Christmas 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: خانوادگی فانتزی کمدی
268 بازدید
دانلود زیرنویس How the Grinch Stole Christmas 2000
  • نام فیلم: چطوری گرنیچ کریسمس را دزدید مدت زمان: 1 ساعت 44 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ron Howard نویسنده: Dr. Seuss, Jeffrey Price, Peter S. Seaman
  • بازیگران: Jim Carrey, Taylor Momsen, Kelley
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 265208 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در حومه وویل یک گرینچ سبز و انتقام جویانه زندگی می کند که قصد دارد کریسمس را برای همه شهروندان این شهر خراب کند.

On the outskirts of Whoville lives a green, revenge-seeking Grinch who plans to ruin Christmas for all of the citizens of the town.

28576

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم How the Grinch Stole Christmas 2000

دانلود زیرنویس فیلم How the Grinch Stole Christmas How the Grinch Stole Christmas (همچنین به عنوان دکتر Seuss ‘How the Grinch Stole Christmas ، منتشر شده در انگلستان به عنوان Grinch) یک فیلم کمدی فانتزی کریسمس 2000 آمریکایی است که به کارگردانی ران هوارد ، که او همچنین با برایان گریزر تولید کرده است ، از یک فیلمنامه است.نوشته شده توسط جفری پرایس و پیتر اس. دریانورد.این فیلم بر اساس کتاب کودکان دکتر سوس در سال 1957 به همین نام ساخته شده است ، به عنوان اولین کتاب دکتر Seuss که در یک فیلم بلند تمام طول و اولین فیلم فقط از دو فیلم اکشن دکتر Seuss اقتباس شده است و پس از آنCat in the Hat در سال 2003. این همچنین دومین اقتباس از کتاب بود ، به دنبال ویژه تلویزیون انیمیشن سال 1966 با همین نام.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم How the Grinch Stole Christmas

روایت شده توسط آنتونی هاپکینز ، جیم کری به عنوان شخصیت زیرنویس فارسی How the Grinch Stole Christmas 2000 ناشناس ، با تیلور مامسن ، جفری تامبور ، کریستین بارنسکی ، بیل ایروین و مولی شانون در حمایت از نقش ها بازی می کند.این فیلم در Grinch ، یک موجود سبز نادرست که در غاری در نزدیکی کوه کروپیت زندگی می کند و جشن ها را تحقیر می کند ، مرکز است ، زیرا او سعی می کند برنامه های تعطیلات خود را در وویل خراب کند.

تولید شده توسط Imagine Entertainment ، How the Grinch Stole Christmas توسط Universal Pictures در ایالات متحده در 17 نوامبر 2000 منتشر شد. این بررسی ها از منتقدین را دریافت کرد ، هرچند که عملکرد جیم کری ستایش را دریافت کرد.این فیلم چهار هفته به عنوان فیلم شماره یک در ایالات متحده گذراند و 345 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و آن را به ششمین فیلم ناخوشایند سال 2000 تبدیل کرد.پشت خانه تنها (1990) ، تا اینکه هر دو فیلم در سال 2018 با سومین اقتباس فیلم از داستان پیشی گرفتند.این جایزه آکادمی بهترین آرایش را کسب کرد و برای بهترین جهت هنری و بهترین طراحی لباس نامزد شد.

از آنجا که ساکنان وویل در حال آماده شدن برای کریسمس هستند ، Grinch ، یک موجود سبز بدبختی که در غاری در نزدیکی کوه کروپیت زندگی می کند ، جشن ها را تحقیر می کند و سعی می کند برنامه های تعطیلات خود را خراب کند.سیندی لو شش ساله که معتقد است همه بیش از حد روی هدایا و جشن ها متمرکز هستند و در روابط شخصی کافی نیستند.او در اداره پست ، جایی که او در حال تحویل کارت و بسته های کریسمس است ، با Grinch روبرو می شود.با تعجب از ظاهر شومش ، او در دستگاه غول پیکر ارسال نامه پستی قرار می گیرد ، اما Grinch با کینه ای او را نجات می دهد.این او را متقاعد می کند که او نمی تواند به همان اندازه که شهرها معتقدند ، کاملاً شر باشد ، و او شروع به تحقیق در مورد گذشته خود می کند ، و یاد می گیرد که چگونه او به چنین عصبانیت و توطئه ای تبدیل شده است.

Grinch به عنوان یک کودک وارد وویل شد و توسط دو زن پذیرفته شد.در مدرسه ، گرینچ ترسو با مارتا می ووویر ، دختری در کلاس خود که مخفیانه احساسات خود را بازخوانی می کرد ، عصبانی شد.با این حال ، همکلاسی آگوستوس ممکن است او را مورد آزار و اذیت قرار دهد ، حسادت کرد که مارتا دوست داشت گرینچ و نه او.در آن کریسمس ، گرینچ جوان فرشته ای را به عنوان هدیه ای برای مارتا درست کرد ، اما به طور تصادفی صورت خود را قطع کرد در حالی که سعی می کرد تراشیده شود وقتی ممکن است به طرز مسخره ای اظهار داشت که ریش دارد.چه موقع مایو ، معلم و بقیه کلاس روز بعد چهره برش او را دیدند ، اما همه مارتا به او خندیدند.این امر باعث می شود که گرینچ خلق و خوی خود را از دست بدهد ، نفرت خود را برای کریسمس اعلام کند و به کوه کروپیت فرار کند ، جایی که از آن زمان تاکنون زندگی انفرادی داشته است.

wednesday زیرنویس