دانلود زیرنویس فارسی فیلم Honsla Rakh 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
380 بازدید
دانلود زیرنویس Honsla Rakh 2021
  • نام فیلم: تشویق کردن مدت زمان: 2 ساعت 25 دقیقه
  • زبان: Punjabi کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Amarjit Singh Saron نویسنده: Rakesh Dhawan
  • بازیگران: Diljit Dosanjh, Shehnaaz Gill, Sonam Bajwa
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 7556 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پدر مجرد جوان و دوست داشتنی ، ریشه دار ، Desi و Punjabi یک پسر 7 ساله در تلاش است تا دوباره عشق را پیدا کند.

A lovable, rooted, desi and punjabi young single father of a 7-year-old boy attempts to find love again.

25956

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Honsla Rakh 2021

دانلود زیرنویس فیلم Honsla Rakh Honsla Rakh (ترجمه. صبور باشید) یک فیلم کمدی عاشقانه به زبان پنجابی 2021 به کارگردانی Amarjit Singh Saron با بازی Diljit Dosanjh ، Sonam Bajwa ، Shehnaaz Gill است ، این اولین نمایش Diljit Dosanjh را به عنوان تهیه کننده نشان می دهد.این فیلم در ونکوور ، کانادا ساخته شده است و داستان یک پدر مطلقه را نشان می دهد ، که پسرش را به تنهایی بزرگ کرده است.این نمایشگاه در سراسر جهان به صورت تئاتری در 15 اکتبر 2021 منتشر شد.

در یک فلاش بک ، یک ینکی جوان و شیرین در تاریخی قرار دارند که شیرین شرایطی را فراهم می کند که پس از ازدواج ، آنها هیچ بچه ای نخواهند داشت و روی مشاغل خود تمرکز می کنند.اما ، پس از چند ماه از ازدواج آنها ، شیرین به طور تصادفی باردار می شود و اغلب نوسانات خلقی را تجربه می کند.او خواستار طلاق است و می خواهد ینکی حضانت کودک را بدست آورد.پس از به دنیا آمدن کودک ، Sweety ینکی و فرزند تازه متولد شده خود را با خود ترک می کند ، که او را هونسلا نامگذاری می کند.سپس ، این فیلم مبارزاتی را به تصویر می کشد که ینکی به عنوان یک والدین مجرد با آن روبرو شده است ، و اینکه چگونه او نمی تواند با یک دختر مجرد ازدواج کند ، زیرا همیشه به دلیل فرزند داشتن آن رد می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Honsla Rakh

این فیلم در زیرنویس فارسی Honsla Rakh 2021 حال حاضر در بین سه فیلم برتر پنجابی با ناخالص جهانی 540 میلیون پوند (6.8 میلیون دلار آمریکا) قرار دارد.

داستان این فیلم حول یک پدر مطلقه می چرخد ، که پسرش را به صورت یک نفره بزرگ کرد.او وقتی شروع به دوستیابی می کند ، با مشکلات روبرو می شود.اوضاع به عاشقانه و کمدی بوجود می آید.

ینکی سینگ یک پدر و مادر مجرد مطلقه است که به همراه پسرش هونسلا سینگ زندگی می کند.او یک رستوران هندی موفق در کانادا اداره می کند.او ناامید است که یک زن را برای ازدواج پیدا کند و همیشه پسرش را به عنوان برادر کوچکتر خود معرفی می کند هر زمان که با یک دختر زیبا ملاقات کند.یک روز ، در فرودگاه ، در حالی که منتظر پرواز تاخیری بود ، او به طور تصادفی با Sweety ، همسر سابق خود ملاقات می کند ، در حالی که منتظر پرواز تاخیری آنها بود.

wednesday زیرنویس