دانلود زیرنویس فارسی فیلم Honeymoon 1992

تاریخ اکران : پیش از ۱۹۹۳ دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
648 بازدید
دانلود زیرنویس Honeymoon
  • نام فیلم: Honeymoon مدت زمان: 2h 40mins
  • زبان: Hindi کشور سازنده : India
  • کارگردان : Surendra Mohan نویسنده: M.G. Hashmat, D.R. Kaushal, Kader Khan, Verma Malik, Ranbir Pushp
  • بازیگران: Rishi Kapoor, Varsha Usgaonkar, Ashwini Bhave, Mohnish Bahl
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سورج ورما از طبقه متوسط ​​بیکار با آشا ثروتمند، دومین دختر از دو دختر ثروتمند دانیرام ن بمبئی ملاقات می کند که او را مجبور به ازدواج با او می کند. پس از اخراج شدن توسط صاحبخانه اش، او موفق می شود اسکان موقتی را در یک خانه ییلاقی در ساحل گورای که متعلق به دوستش ویجی است، تامین کند. این جایی است که سورج اکنون باید خود را به عنوان یک خدمتکار بپوشاند تا سعی کند یک دنیرام بیمار را فریب دهد تا باور کند که ثروتمند است. وقتی لاتا، خواهر آشا، عاشق سورج می شود، اوضاع واقعاً پیچیده می شود.

Uemployed, middle-classed Suraj Verma meets with wealthy Asha, the second of two daughters of wealthy Bombay-based Dhaniram, who forces him to marry her. After getting evicted by his landlord, he manages to secure temporary accommodation in a bungalow on Gorai Beach which belongs to his friend, Vijay. This is where Suraj must now masquerade as a servant in order to try to fool an ailing Dhaniram into believing that he is wealthy. Things get really complicated when Lata, Asha’s sister, falls for Suraj.

3233

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Honeymoon 1992

دانلود زیرنویس سریال breaking bad