دانلود زیرنویس فارسی فیلم Holiday 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
343 بازدید
دانلود زیرنویس Holiday: A Soldier is Never Off Duty 2014
  • نام فیلم: تعطیلات: یک سرباز هرگز از کار خود خارج نیست مدت زمان: 2 ساعت 40 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : A.R. Murugadoss نویسنده: A.R. Murugadoss, Arun Shekhar
  • بازیگران: Akshay Kumar, Sonakshi Sinha, Freddy Daruwala
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.2 با 28870 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک افسر نظامی تلاش می کند تا یک تروریست را شکار کند ، یک باند تروریستی را نابود کند و سلولهای خواب را تحت فرمان خود غیرفعال کند.

A military officer attempts to hunt down a terrorist, destroy a terrorist gang and deactivate the sleeper cells under its command.

30603

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Holiday: A Soldier is Never Off Duty 2014

دانلود زیرنویس فیلم Holiday: A Soldier is Never Off Duty تعطیلات: یک سرباز هرگز از کار خود خارج نیست ، یک فیلم هیجان انگیز اکشن به زبان هندی در سال 2014 است که توسط A. R. Murugadoss به کارگردانی و کارگردانی Akshay Kumar به عنوان یک افسر ارتش ساخته شده است.همچنین در یک ظاهر خاص ، Sonakshi Sinha ، Freddy Daruwala ، Sumeet Raghavan و Govinda را بازی می کند.این یک بازسازی رسمی از فیلم تامیل 2012 Murugadoss Thuppakki است و یک افسر ارتش هند را دنبال می کند که در تعطیلات وارد بمبئی می شود و قصد دارد رهبر تروریستی یک شبکه سلولی را شکار کند و سلولهای خواب را که تحت فرمان وی فعالیت می کنند ، غیرفعال کنند.

در جایزه FilmFare ، کومار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد معرفی شد.

Virat Bakshi (Akshay Kumar) ، کاپیتان در Dia ، یک جناح مخفی ارتش هند ، در تعطیلات به خانه خود در بمبئی باز می گردد.به محض ورود او ، والدینش او را عجله می کنند تا سایبا تاپار (سوناکشی سینا) را ببینند ، که آنها می خواستند او را ازدواج کند.اما ویرات او را با بهانه ای مبنی بر اینکه پیر است و از نوع او نیست ، رد می کند.برعکس ، سایبا یک بوکسور حرفه ای است و از نظر او کاملاً مدرن است.ویرات او را در یک مسابقه بوکس متوجه می شود و فوراً عاشق او می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Holiday: A Soldier is Never Off Duty

کومار فاش زیرنویس فارسی Holiday: A Soldier is Never Off Duty 2014 کرد که این داستان پس از گوش دادن به اولین سکانس اکشن فیلم توسط موروگادوس ، حتی قبل از نوشتن فیلمنامه ، توسط Hari Om Entertainment امضا شده است.او به موروگادوس اجازه داد تا به دلیل مسائل مربوط به تاریخ خود ، این فیلم را در تامیل بسازد ، که بعداً به توپپاکی تبدیل شد.اگرچه تولید فیلم در سال 2013 با عنوان کار تپانچه تحت پرچم Hari Om Entertainment و Sunshine Pictures آغاز شد.

این فیلم در 6 ژوئن 2014 در سراسر جهان اکران شد. با بودجه 500 میلیون پوند ، این فیلم به طور کلی بررسی های مثبت از منتقدین ، به ویژه برای عملکرد کومار ، نوشتن و اکشن دریافت کرد.این ثابت شد که یکی از بهترین فیلم های بزرگ بالیوود سال 2014 است. با درآمد جهانی بیش از 1.76 میلیارد پوند.

The Last of Us زیرنویس