دانلود زیرنویس فارسی فیلم Hitch 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: عاشقانه کمدی
1,085 بازدید
دانلود زیرنویس Hitch
  • نام فیلم: Hitch مدت زمان: 1 ساعت 58 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Andy Tennant نویسنده: Kevin Bisch
  • بازیگران: Will Smith, Eva Mendes, Kevin James
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

با چرخش حول بازی ابدی عشق، خواستگار دلچسب و بهترین دکتر شهر نیویورک، الکس «هیچ» هیچنز، می‌تواند تضمین کند که هر مردی اگر بر ترس‌هایش غ ه کند و از توصیه‌های اشتباهش پیروی کند، می‌تواند دختر رویاهایش را به دست آورد. با این حال، زمانی که حسابدار ترسو، آ رت برنامن، از کمک خود برای ج توجه وارث ثروتمند و زیبا، آلگرا کول، کمک می رد، هیچ به طور غیرمنتظره ای همتای کامل او را کشف می کند: ستون نویس کنجکاو شایعات، سارا ملاس. حالا، افسونگر مطمئن خودش را برای نجات رابطه اش نیازمند خدمات او می بیند. اما، آیا کارشناس نقره ای زبان عاشقانه می تواند از عوارض ظریف عشق جان سالم به در ببرد؟

Pivoting around the eternal game of love, the suave matchmaker and New York City’s finest date-doctor, Alex “Hitch” Hitchens, can guarantee that any man can get the girl of his dreams if he overcomes his fears and follows his infallible advice. However, when the timid accountant, Albert Brennaman, enlists his help to catch the attention of the rich and beautiful heiress, Allegra Cole, Hitch will unexpectedly discover his perfect match: the inquisitive gossip columnist, Sara Melas. Now, the self-assured charmer finds himself in need of his services to save his relationship. But, can the silver-tongued expert of romance survive the delicate complications of love?

3657

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Hitch 2005

دانلود زیرنویس فیلم Hitch Hitch (به سبک HITCH و HitchH) یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول 2005 به کارگردانی اندی تنانت و با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی به همراه ایوا مندز، کوین جیمز و امبر والتا است. این فیلم که توسط کوین بیشش نوشته شده است، اسمیت را در نقش الکس «هیچ» هیچنز، یک «دکتر قرار ملاقات» حرفه‌ای که با آموزش دادن مردان به نحوه جذب زنان امرار معاش می‌کند، ظاهر می‌شود. متأسفانه، در حالی که به آخرین مشتری‌اش کمک می‌کند زن رویاهایش را ج کند، متوجه می‌شود که بازی او روی ستون‌نویس شایعه‌نویسی که با او کتک خورده است، کار نمی‌کند. کلمبیا پیکچرز فیلم Hitch را در 11 فوریه 2005 منتشر کرد و با فروش 371.6 میلیون دلار در سراسر جهان به یک باکس آفیس موفق تبدیل شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

پس از دریافت برخی انتقادات از آ رت در مورد برخورد با عشق به عنوان یک شغل به جای یک احساس واقعی، هیچ سعی می کند رابطه آ رت و آلگرا را نجات دهد و تصمیم می رد با آلگرا مقابله کند. وقتی به این اشاره می‌کند که چگونه هوس‌های آ رت او را به خود ج کرده است، هیچ متوجه می‌شود که او واقعاً کار مهمی انجام نمی‌دهد، علاوه بر اینکه به مشتریانش اعتماد به نفس می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد توجه زنان مورد علاقه‌شان را ج کنند، و اینکه اکثر مشتریان او، به‌ویژه آ رت، واقعاً چنین بودند. تنها با بودن خود موفق شدند پس از یک سوء تفاهم از آ رت که فکر می کرد هیچ آلگرا را از او می رد، آلگرا با آ رت آشتی می کند و هیچ و سارا رابطه خود را ترمیم می کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Hitch

الکس “هیچ” هیچنز (ویل اسمیت) زیرنویس فارسی Hitch 2005 یک “دکتر قرار ملاقات” حرفه ای است که با تمرکز اصلی بر داشتن روابط طولانی مدت واقعی، مردان دیگر را در هنر دوست داشتن زنان مربی می کند. او در کاری که انجام می دهد بسیار موفق است.

در حالی که مربی یکی از مشتریانش، آ رت برنامن (کوین جیمز) – که با مشتری شرکت سرمایه گذاری خود، آلگرا کول (امبر والتا) مشهور شده است – به هیچ وجه عاشق سارا ملاس (اوا مندز)، یک ستون نویس شایعه پراکنی و بدبین می شود. معتاد به کار در حالی که رابطه آ رت و آلگرا به پیشرفت خود ادامه می دهد، هیچ برای برقراری ارتباط با سارا مشکل پیدا می کند و متوجه می شود که هیچ یک از روش های عاشقانه او روی او کار نمی کند. در طول کل فرآیند، او حرفه خود را مخفی نگه می دارد و ادعا می کند که یک “مشاور” عمومی است.

هیچ با ونس مانسون (جفری دونووان)، یک زن ستیز کم عمق، ملاقات می‌کند که سعی می‌کند از هیچ کمک ب رد تا با کیسی سج‌ویک (جولی آن امری)، همکار و بهترین دوست سارا، یک شب اقامت داشته باشد. اگرچه هیچک از کمک خودداری کرد، اما ونس سارا را گمراه می‌کند تا فکر کند از خدمات هیچ استفاده کرده است. پس از پی بردن به هویت واقعی هیچ، سارا افشاگری را منتشر می‌کند که باعث می‌شود آ رت با عصبانیت یک ایستگاه روزنامه را خراب کند و دست ر شود، آلگرا از آ رت جدا شود و شهرت هیچ آسیب ببیند.

در یک رویداد دوستیابی سریع که هیچ مخفیانه وارد آن می شود، سارا و کیسی با هیچ روبرو می شوند و ونس را به عنوان منبع خود ذکر می کنند. هیچ توضیح می‌دهد که نه تنها از همکاری با او امتناع می‌کند – مردانی مانند ونس دلیل این هستند که زنان به شدت از خود محافظت می‌کنند – بلکه همین حمایت نیز به‌طور ناخواسته برقراری روابط واقعی با مردان خوب را برای ایجاد تقاضا برای خدمات هیچ دشوار می‌کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game