دانلود زیرنویس فارسی فیلم Her Smell 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
399 بازدید
دانلود زیرنویس Her Smell
  • نام فیلم: Her Smell مدت زمان: 2 ساعت 16 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Alex Ross Perry نویسنده: Alex Ross Perry
  • بازیگران: Elisabeth Moss, Cara Delevingne, Dan Stevens, Agyness Deyn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک پانک راک خود ویرانگر با هوشیاری مبارزه می کند در حالی که سعی می کند الهام خلاقی را که گروهش را به موفقیت رساند، دوباره به دست آورد.

A self-destructive punk rocker struggles with sobriety while trying to recapture the creative inspiration that led her band to success.

3502

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Her Smell 2018

دانلود زیرنویس فیلم Her Smell بوی او (به انگلیسی: Her Smell) یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به نویسند ، تهیه‌کنند و کارگردانی الکس راس پری است. الیزابت ماس، کارا دلوین، دن استیونز، آ نس دین، ل رنکین، اشلی بنسون، دیلن گلولا، ویرجینیا مدسن و امبر هرد در آن بازی می‌کنند و ماس را در نقش ستاره راک تخیلی بکی چیزی دنبال می‌کند که گروهش شهرت کوتاهی را تجربه می‌کند اما خودش از هم می‌پاشد. -رفتار مخرب این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2018 داشت و اکران عمومی خود را در 12 آوریل 2019 توسط Gunpowder & Sky انجام داد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

چندین سال بعد، بکی هوشیار است و دخترش تاما (دیزی پوگ ویس) که اکنون یک دختر جوان است، برای ملاقات می آید. همانطور که دن او را رها می کند، او برای برخی از پرونده های قضایی متعددی که بکی با آن مواجه است، مدارک لازم را به سابق خود می دهد و به او می گوید که ماری نیز با آنها آمده است. بکی لحظات کوتاهی با هر سه نفر دارد، اما تفکر او آشفته به نظر می رسد: او معتقد است که ترک خانه او را می کشد و عشقش به دخترش او را نابود می کند. او همچنین رویایی از یک زند گذشته را بازگو می کند که فکر می کند ظلم و خودخواهی او را نسبت به سابقش توجیه می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Her Smell

این فیلم با پنج صحنه متمایز همراه با برخی فیلم‌های زیرنویس فارسی Her Smell 2018 خان از اوایل کار گروه، زمانی که موفق بودند، نشان داده می‌شود – ظاهر شدن روی جلد مجلات، شرکت در عکس‌برداری و دریافت رکوردهای طلایی.

در صحنه اول، گروه پانک راک Something She یک برنامه را به پایان می رساند و خواننده اصلی Becky Something (الیزابت ماس) به پشت صحنه می رود تا در مراسم کوتاهی با شمن شخصی خود شرکت کند. خلق و خوی او به شدت از شاد به پرخاشگر تغییر می کند زیرا هم گروهان، همسر سابق، مدیر و یک همکار سابق موسیقی سعی می کنند او را به سمت انتخاب های مثبت سوق دهند: ضبط آ وم بعدی خود، اجرای برنامه های آینده و یافتن ثبات برای فرزندش. صحنه در حالی پایان می‌یابد که او در حالی که نوزادش را در دستانش دارد، گوشه‌ای را می‌پیچد و بی‌حال روی خودش می‌افتد و روی خودش می‌چرخد.

در وینیت دوم، Something She چندین ماه بعد در استودیو است و بی‌هدف در تلاش برای ضبط آ وم بعدی گروه است. درامر علی ون در ولف (گایل رنکین) ناامید می شود و استعفا می دهد و به دنبال آن بیسیست ماریل هل (آ نس دین) قرار می رد و مدیر آنها هاوارد گودمن (اریک استولتز) را در حالی که سعی می کند فضا را برای گروه جدیدش Akergirls برای ضبط باز کند، مضطرب می شود. بکی از رفتن امتناع می کند و در جلسه آنها شرکت می کند.

صحنه سوم پس از معروف شدن Akergirls و باز کردن بکی برنامه آنها اتفاق می افتد و علی برای حمایت از او بازگشته است. او با دو ساعت تأخیر همراه با گروه فیلمبرداری حاضر می شود و شوهر سابقش دنی (دن استیونز) و مادرش آنیا (ویرجینیا مدسن) را مورد سرزنش قرار می دهد که آخرین افرادی در زند او هستند که هنوز هم حاضرند خودخواهی او را تحمل کنند. وقتی آنیا چند برگه از پدرش را به او می‌دهد، بکی به شدت ناراحت می‌شود و به مادرش توهین لفظی می‌کند و قبل از اینکه روی صحنه برود و در حالت جی دیگر فرو برود، به علی حمله می‌کند.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad