دانلود زیرنویس فارسی فیلم Her 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه علمی تخیلی
903 بازدید
دانلود زیرنویس Her
  • نام فیلم: Her مدت زمان: 43دقیقه
  • زبان: انگلسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Spike Jonze نویسنده: Spike Jonze
  • بازیگران: Joaquin PhoenixAmy AdamsScarlett Johansson
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.0
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در آینده ای نزدیک ، یک نویسنده تنها با سیستم عاملی که برای برآوردن همه نیازهایش طراحی شده است ، رابطه ای بعید ایجاد می کند.

In a near future, a lonely writer develops an unlikely relationship with an operating system designed to meet his every need.

835

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

< برچسب ها

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Her :

دانلود زیرنویس فیلم Her او یک فیلم درام رمانتیک علمی تخیلی آمریکایی است که توسط اسپایک جونزه نوشته ، کارگردانی و تهیه شده است. این اولین فیلمنامه نویس انفرادی Jonze است. داستان فیلم درباره تئودور تومبلی (خواکین فینیکس) است ، مردی که با سامانتا (اسکارلت جوهانسون) ، دستیار مجازی با هوش مصنوعی که از طریق صدای زن مجسم می شود ، رابطه برقرار می کند. در این فیلم امی آدامز ، رونی مارا ، اولیویا وایلد و کریس پرت نیز بازی می کنند.

Jonze این ایده را در اوایل دهه 2000 پس از خواندن مقاله ای در مورد وب سایتی که امکان پیام رسانی فوری با یک برنامه هوش مصنوعی را فراهم می کرد ، به ذهن آورد. پس از ساخت فیلم “من اینجا هستم” (2010) ، یک فیلم کوتاه با موضوعات مشابه ، Jonze به این ایده بازگشت. او اولین پیش نویس فیلمنامه را در پنج ماه نوشت. عکاسی اصلی در اواسط سال 2012 در لس آنجلس و شانگهای انجام شد. نقش سامانتا در پست تولید مجدداً بازسازی شد و سامانتا مورتون با یوهانسون جایگزین شد. صحنه های اضافی در آگوست 2013 به دنبال تغییر بازیگران فیلمبرداری شد.

اولین نمایش او در جشنواره فیلم نیویورک 2013 در 12 اکتبر 2013 انجام شد. برادران وارنر ابتدا در 6 سینما در 18 دسامبر اکران محدودی برای او انجام دادند. بعداً در بیش از 1700 سالن سینما در ایالات متحده و کانادا اکران گسترده شد. در 10 ژانویه 2014. او پس از انتشار مورد استقبال گسترده منتقدان قرار گرفت و بیش از 48 میلیون دلار در سراسر جهان با بودجه تولید 23 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم جوایز و نامزدهای متعددی دریافت کرد ، در درجه اول برای فیلمنامه Jonze. در هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار ، او پنج نامزدی از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و جایزه بهترین فیلمنامه اصلی را از آن خود کرد. جونزه همچنین برای فیلمنامه اش در هفتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب ، 66 مین جایزه انجمن نویسندگان آمریکا ، نوزدهمین جوایز انتخاب منتقدان و چهلمین جایزه زحل برنده جوایز شد. در نظرسنجی بی بی سی در سال 2016 از 177 منتقد در سراسر جهان ، وی به عنوان 84مین فیلم برتر از سال 2000 انتخاب شد.

خلاصه داستان دانلود زیرنویس فیلم Her :

در آینده ای نزدیک در لس آنجلس ، تئودور تومبلی مردی تنها ، درونگرا و افسرده است که برای مشاغلی کار می کند که نویسندگان حرفه ای برای افرادی که قادر به نوشتن نامه های شخصی نیستند نامه می نویسند. تئودور که به دلیل طلاق قریب الوقوع از معشوق کودکی اش کاترین ناراضی است ، یک سیستم عامل ارتقاء را خریداری می کند که شامل یک دستیار مجازی با هوش مصنوعی است که برای سازگاری و تکامل طراحی شده است. او تصمیم می رد که می خواهد هوش مصنوعی دارای صدای زن باشد و او نام خود را سامانتا می گذارد. تئودور شیفته توانایی او در یاد ری و رشد روانی است. آنها در مورد بحث های خود در مورد عشق و زند به هم پیوسته اند ، مانند اجتناب تئودور از امضای اوراق طلاق به دلیل بی میلی او برای رها کردن کاترین.

سامانتا تئودور را متقاعد می کند که با زنی که دوستش سعی می کند با او قرار ملاقات بگذارد ، قرار ملاقات بگذارد. تاریخ به خوبی سپری می شود ، اما تئودور تردید می کند که قول بدهد چه زمانی او را دوباره خواهد دید ، بنابراین او به او توهین می کند و می رود. تئودور این را به سامانتا می گوید و آنها در مورد روابط صحبت می کنند. تئودور توضیح می دهد که اگرچه او و همسایه اش امی در دانشکده برای مدت کوتاهی با هم قرار گذاشتند ، اما آنها فقط دوستان خوبی هستند و امی ازدواج کرده است. صمیمیت تئودور و سامانتا از طریق یک رابطه کلامی افزایش می یابد. آنها رابطه ای را ایجاد می کنند که در نوشتن و رفاه تئودور و اشتیاق سامانتا برای رشد و یاد ری منعکس می شود.

معروفترین نقد به زیرنویس Her :

زیرنویس فیلم Her امی نشان می دهد که پس از یک دعوای بی اهمیت از همسرش ، چار طلاق می رد. او به تئودور اعتراف می کند که با یک هوش مصنوعی زن که چار پشت سر گذاشته دوست صمیمی شده است. تئودور به امی اعتراف می کند که با هوش مصنوعی سیستم عامل خود قرار دارد.

تئودور با کاترین در یک رستوران برای امضای اوراق طلاق ملاقات می کند و او از سامانتا نام می برد. کاترین با وحشت از اینکه می تواند عاشقانه به چیزی که او “کامپیوتر” می نامد وابسته باشد ، تئودور را متهم می کند که نمی تواند با احساسات واقعی انسان کنار بیاید. اتهامات او در ذهن او ماندگار شده است. سامانتا با احساس اینکه مشکلی وجود دارد ، پیشنهاد می کند از جانشین ، ایزابلا ، استفاده کند که سامانتا را شبیه سازی می کند تا بتوانند از نظر جسمی صمیمی باشند. تئودور با اکراه موافقت می کند ، اما غرق در عجیب بودن تجربه است. او با پایان دادن به این دیدار ، ایزابلا را به هم می ریزد و باعث ایجاد تنش بین خود و سامانتا می شود.