دانلود زیرنویس فارسی فیلم Hemingway & Gellhorn 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام عاشقانه
710 بازدید
دانلود زیرنویس Hemingway & Gellhorn
  • نام فیلم: Hemingway & Gellhorn مدت زمان: 2h 35min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Philip Kaufman نویسنده: Jerry Stahl, Barbara Turner
  • بازیگران: Nicole Kidman, Clive Owen, David Strathairn
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این یک عاشقانه بود که از جنگ متولد شد و بعداً توسط آن از هم پاشید. این درام قدرتمند یکی از داستان های عاشقانه بزرگ قرن بیستم را بازگو می کند: رابطه بین غول ادبی ارنست همینگوی و خبرنگار پیشرو جنگ مارتا گلهورن.

It was a romance born out of war…and later torn apart by it. This powerful drama recounts one of the great love stories of the 20th century: the relationship between literary giant Ernest Hemingway and trailblazing war correspondent Martha Gellhorn.

3445

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Hemingway & Gellhorn 2012

دانلود زیرنویس فیلم Hemingway & Gellhorn همینگوی و گلهورن یک فیلم تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی فیلیپ کافمن درباره زند روزنامه‌نگار مارتا گلهورن و همسرش، نویسنده ارنست همینگوی است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن 2012 به نمایش درآمد و در 28 می 2012 از شبکه HBO پخش شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Hemingway & Gellhorn

زیرنویس فارسی Hemingway & Gellhorn 2012 این درام داستان یکی از مشهورترین زوج های ادبی آمریکا را روایت می کند. فیلم در سال 1936 آغاز می شود، زمانی که این زوج برای اولین بار در یک رویارویی تصادفی در یک بار کی وست در فلوریدا ملاقات می کنند.

آنها یک سال بعد در اسپانیا یک بار دیگر با یکدیگر روبرو می شوند، در حالی که هر دو جنگ داخلی اسپانیا را پوشش می دهند و در همان هتل در یک طبقه اقامت می کنند. در ابتدا، گلهورن در برابر پیشرفت‌های عاشقانه‌ای که همینگوی معروف انجام می‌دهد، مقاومت می‌کند، اما در طی یک حمله بمب‌گذاری، آن دو به تنهایی در یک اتاق به دام افتاده‌اند و بر آنها غ ه می‌کند. آنها عاشق می شوند و تا سال 1939 در اسپانیا می مانند. همینگوی برای تولید The Spanish Earth با Joris Ivens همکاری می کند.

در سال 1940 همینگوی از همسر دوم خود طلاق گرفت تا او و گلهورن بتوانند با هم ازدواج کنند. او الهام بخش او برای نوشتن رمان «زنگ به صدا در می‌آید» (1940) به او می‌پردازد و این اثر را به او تقدیم می‌کند.

با گذشت زمان، اما گلهورن به خودی خود برجسته تر می شود و منجر به حسادت های شغلی خاصی بین این دو می شود. گلهورن همینگوی را ترک می کند تا به فنلاند برود تا خودش جنگ ز انی را پوشش دهد. وقتی او به مزرعه مواظب در هاوانا برمی گردد، همینگوی به او می گوید که از پائولین طلاق گرفته است.

این دو با هم ازدواج می کنند و با هم به چین سفر می کنند تا حملات بمباران ژاپن را پوشش دهند. در چین با چیانگ کای شک و همسرش مصاحبه می کنند. گلهورن پس از بازدید از لانه تریاک وحشت زده می شود. چیانگ کای شک با کمونیست های چینی و مهاجمان ژاپنی می جنگد. این دو مخفیانه از ژو انلای دیدن می کنند. گلهورن D-Day را در نرماندی پوشش داد. او در مورد اردوگاه های کار اجباری داخائو و آشویتس گزارش داد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad