دانلود زیرنویس فارسی فیلم Haunted 3D 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک فانتزی
361 بازدید
دانلود زیرنویس Haunted - 3D 2011
  • نام فیلم: خالی از سکنه - 3D مدت زمان: 2 ساعت 23 دقیقه
  • زبان: خیر کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Vikram Bhatt نویسنده: Shakeel Azmi, Amin Hajee, Rajshri Sudhakar
  • بازیگران: Mimoh Chakraborty, Tia Bajpai, Achint Kaur
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.3 با 2466 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک ملکی خود را با دو موجود ارواح در داخل یک عمارت همراهی می کند.او از یک واقعه خشونت آمیز که سالها پیش اتفاق افتاد ، یاد می گیرد و به موقع برای جلوگیری از وقوع آن بازگردانده می شود.

A realtor finds himself accompanied by two ghostly entities inside a mansion. He learns of a violent event that took place years ago and is sent back in time to prevent it from happening.

30718

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Haunted – 3D 2011

دانلود زیرنویس فیلم Haunted – 3D Haunted – 3D یک فیلم ترسناک اکشن فوق طبیعی در سال 2011 به کارگردانی ویکرام باات و بازیگران Mahaakshay Chakraborty ، Tia Bajpai ، Achint Kaur و Arif Zakaria است.این اولین فیلم ترسناک 3D استریوسکوپی هند است.

Rehan به Koti ، Shimla سفر می کند تا یک عمارت گلن مانور را برای فروش برای شرکت املاک و مستغلات پدرش تهیه کند.او می آموزد که سرپرست این عمارت دو روز پیش در اثر حمله قلبی به دلیل تعقیب خانه درگذشت.اگرچه او در ابتدا از اعتقاد به این امر امتناع می ورزد ، اما با یک انتخاب کننده پارچه ای ملاقات می کند و به او می گوید که فقط او قادر خواهد بود جلوی آزار و اذیت را بگیرد.

پس از خواندن نامه ، او احساس دلسردی می کند و یک روانی را به همراه دارد ، خانم استیونز برای کمک به شما کمک می کند ، اما زن پس از فهمیدن اینکه روحیه شرور و وسواسی چقدر است ، می خواهد و از Rehan می خواهد که همین کار را انجام دهد ، اما او هشدار خود را نادیده می گیرد و در آنجا می ماند ،به چالش کشیدن آیر با تکرار نام خود (همانطور که اعتقاد بر این است که گفتن نام روح شیطانی آن را قدرتمندتر می کند).با این حال ، روح آیر در مقابل او ظاهر می شود و به او هشدار می دهد که از عمارت خارج شود و با خشونت او را بیرون بکشد.Rehan سعی می کند دوباره وارد شود ، با شنیدن فریادها ، اما روح Meera نیز در مقابل او ظاهر می شود و می گوید که اییر هرگز به او اجازه نخواهد داد که او را از اسارت خود آزاد کند.قبل از عمارت رعد و برق ، یک رحان اشک آور به عقب می رود و در ناامیدی زانو می زند و با فریادهای میرا تکرار می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Haunted – 3D

تبلیغات و اولین نگاه این فیلم در 7 فوریه 2011 منتشر شد. این فیلم در 6 مه 2011 برای بررسی های مختلط اکران شد زیرنویس فارسی Haunted – 3D 2011 اما به یک موفقیت تجاری تبدیل شد.3D Blu-ray در 3 آگوست 2011 منتشر شد.

اتفاقات مرموز در چند شب آینده ، دقیقاً ساعت 3 صبح اتفاق می افتد.Rehan خود را از چند حملات مهلک نجات می دهد ، فریادهای مکرر یک زن را می شنود ، دختری را می بیند که در حال آواز خواندن و نوازندگی پیانو است که هنگام باز کردن در ، از بین می رود.یک کتاب از یک قفسه کتاب به تنهایی رها می شود و Rehan نامه ای را در داخل پیدا می کند.نامه خودکشی ، که توسط Meera Sabharwal به والدینش نوشته شده است ، از سال 1936 داستان خود را روایت می کند ، هنگامی که آنها به دهلی رفتند تا در عروسی برادرش شرکت کنند و او را با پرستار بچه خود مارگارت ، خدمتکار و راننده پشت سر گذاشتند تا بتواند برای آینده خود آماده شودامتحانات.در غیاب آنها ، معلم پیانو او در طول درس سعی کرد به او تجاوز کند.با این حال ، او خود را با اصابت سخت با یک شمع روی سرش ، که منجر به مرگ وی شد ، خود را نجات داد.به زودی ، پلیس داستان Meera را تأیید کرد ، زیرا آنها چند مورد شخصی و طرح های صریح او را که توسط Iyer در خانه خود ترسیم شده بود ، پیدا کردند.با این حال ، آیر ، با وسواس میرا ، به شکل یک روح شیطانی بازگشت و ابتدا بنده خود را به قتل رساند ، سپس راننده و آخرین بار ، مارگارت ، همه او را در عمارت تنها گذاشت.او برای شش روز آینده بارها و بارها به میرا تجاوز کرد ، که در نهایت به ناامیدی خودکشی کرد.Rehan به زودی متوجه می شود که حتی پس از مرگ او ، روح او تا به امروز با روح آیر در عمارت به دام می افتد و شکنجه می شود.

The Last of Us زیرنویس