دانلود زیرنویس فارسی فیلم Halloween The Curse of Michael Myers 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک
745 بازدید
دانلود زیرنویس Halloween: The Curse of Michael Myers 1995
  • نام فیلم: هالووین: نفرین مایکل مایرز مدت زمان: 1 ساعت 27 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Joe Chappelle نویسنده: Debra Hill, John Carpenter, Daniel Farrands
  • بازیگران: Donald Pleasence, Paul Rudd, Marianne Hagan
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7 با 38629 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

شش سال پس از آخرین بار مایکل مایرز هادونفیلد را ترور کرد ، او به دنبال خواهرزاده خود ، جیمی لوید ، که به همراه فرزند تازه متولد شده خود فرار کرده است ، به آنجا باز می گردد ، که برای آن مایکل و یک فرقه اسرارآمیز برنامه های شیطانی دارند.

Six years after Michael Myers last terrorized Haddonfield, he returns there in pursuit of his niece, Jamie Lloyd, who has escaped with her newborn child, for which Michael and a mysterious cult have sinister plans.

25524

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Halloween: The Curse of Michael Myers 1995

دانلود زیرنویس فیلم Halloween: The Curse of Michael Myers هالووین: نفرین مایکل مایرز یک فیلم Slasher آمریکایی در سال 1995 به کارگردانی جو Chappelle است و توسط دانیل فرندز نوشته شده است.این فیلم دونالد پلاسنس ، پل رود و ماریان هاگان را بازی می کند.این ششمین قسط در سریال فیلم هالووین است و قوس داستان جیمی لوید را که در هالووین 4: بازگشت مایکل مایرز و هالووین 5: انتقام مایکل مایرز تأسیس شده است ، به پایان می رساند.شش سال پس از وقایع هالووین 5 ، این طرح از مایکل مایرز پیروی می کند ، زیرا او خانواده Strode (عموی لوری استرود و همسر ، دختر و نوه دوم) را به خود جلب می کند ، تا آخرین اقوام بازمانده خود را بکشد در حالی که دکتر سام لومیس او را دنبال می کندیکبار دیگر.این فیلم همچنین منبع جاودانگی مایکل و تلاش او برای کشتن را نشان می دهد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Halloween: The Curse of Michael Myers

در پاییز زیرنویس فارسی Halloween: The Curse of Michael Myers 1995 سال 1994 در سالت لیک سیتی شلیک شد ، هالووین: نفرین مایکل مایرز تولید مشکل ساز گزارش شده بود.برش اصلی آن با مخاطبان تست ضعیف عمل کرد و منجر به این فیلم شد که تحت یک سری تغییر شکل و ویرایش قرار گرفت.این فیلم تمام شده توسط Dimension Films توزیع شد ، که می توانست بقیه سریال ها را تا هالووین 2018 توزیع کند.این نسخه در 29 سپتامبر 1995 منتشر شد و با بودجه 5 میلیون دلاری 15.1 میلیون دلار در گیشه داخلی درآمد کسب کرد و پس از انتشار توسط منتقدین مورد استفاده قرار گرفت.دونالد Pleasence در 2 فوریه 1995 ، تقریباً هشت ماه قبل از اکران این فیلم درگذشت.این فیلم به خاطره او اختصاص داشت.

پس از اکران رسانه های خانگی فیلم ، کار اصلی فیلم که 45 دقیقه از فیلم های جایگزین و پایان متفاوت را به نمایش گذاشت ، توسط طرفداران این سریال کشف شد.این نسخه ، لقب تولید کننده ، یک فرقه را در زیر تهیه کرد ، با نسخه های DVD Bootleg که در eBay فروخته می شود و دادخواستهای آنلاین را برای انتشار رسمی آن هدف قرار می دهد.در سال 2014 ، برش تهیه کننده به طور رسمی در Blu-ray منتشر شد.

هالووین: نفرین مایکل مایرز توسط هالووین H20: 20 سال بعد در سال 1998 دنبال شد ، که هیچ اشاره ای به داستان جیمی لوید از سه فیلم قبلی نمی کند (اگرچه آنها در فیلمنامه اصلی و کراوات کتاب های طنز منتشر شده اندتوسط هرج و مرج! کمیک) ، در عوض به عنوان دنباله مستقیم هالووین دوم (1981) خدمت می کنید.

در 31 اکتبر 1989 ، مایکل مایرز و خواهرزاده اش جیمی لوید توسط این مرد در سیاه از ایستگاه پلیس هادونفیلد ربوده می شوند.شش سال بعد ، در تاریخ 30 اکتبر 1995 ، یک جیمی پانزده ساله فرزند خود را به دنیا می آورد ، و مرد در سیاه ، که نشان داد رهبر یک فرقه شبیه به Druid است ، کودک را از بین می برد.بعداً ، پرستار مری ، یک ماما ، به جیمی کمک می کند تا با فرزند خود فرار کند ، اما مایکل او را می کشد.جیمی و فرزندش در یک کامیون وانت دزدیده شده فرار کردند و مایکل در تعقیب.

wednesday زیرنویس