دانلود زیرنویس فارسی فیلم Guizi lai le 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: جنگ درام کمدی
784 بازدید
دانلود زیرنویس Guizi lai le
  • نام فیلم: Guizi lai le مدت زمان: 2h 19min
  • زبان: Mandarin کشور سازنده : China
  • کارگردان : Wen Jiang نویسنده: Wen Jiang, Haiying Li, Xing Liu
  • بازیگران: Wen Jiang, Kenya Sawada, Hongbo Jiang
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 8.2
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در زمان اشغال چین توسط ژاپن، دو زندانی در خانه یک دهقان در یک شهر کوچک ریخته می شوند. مالک مورد آزار و اذیت قرار می رد تا زندانیان را تا سال جدید آینده نگه دارد و در آن زمان آنها را جمع آوری می کنند. رهبران روستا برای بازجویی از زندانیان گرد هم می آیند. سپس مردم شهر برای اسکان دادن زندانیان تلاش می کنند. یکی یک ناسیونالیست جنگ ط ژاپنی و دیگری مترجمی عصبی است. آیا مردم شهر می توانند زندانیان را تا سال جدید نگه دارند؟

During the Japanese occupation of China, two prisoners are dumped in a peasant’s home in a small town. The owner is bullied into keeping the prisoners until the next New Year, at which time they will be collected. The village leaders convene to interrogate the prisoners. The townspeople then struggle to accommodate the prisoners. One is a bellicose Japanese nationalist, the other a nervous translator. Will the townspeople manage to keep the prisoners until the New Year?

3412

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Guizi lai le 2000

دانلود زیرنویس فیلم Guizi lai le شیاطین در آستانه (چینی ساده شده: 鬼子来了؛ چینی سنتی: 鬼子來了؛ ژاپنی: 鬼が来た!؛ به معنای واقعی کلمه “شیاطین اینجا هستند”؛ شیطان اصطلاحی است برای سوء استفاده از مهاجمان خارجی که در اینجا به وحشیانه اشاره دارد. و مهاجمان خشن ژاپنی در چین در طول جنگ جهانی دوم) یک فیلم کمدی سیاه چینی محصول 2000 به کارگردانی، نویسند و تهیه کنند جیانگ ون با بازی خود جیانگ، کاگاوا تریووکی، یوان دینگ و جیانگ هونگبو است. این فیلم که به رنگ سیاه و سفید برای تقلید از فیلم‌های جن قدیمی فیلمبرداری شد، در جشنواره فیلم کن ۲۰۰۰ در ۱۲ مه به نمایش درآمد و جایزه بزرگ را از آن خود کرد. این فیلم ابتدا اجازه نمایش در سینماهای چین را برای مدت معینی نداشت اما در نهایت از آن زمان به صورت تجاری در چین عرضه شد.

در روستای کوچکی به نام Rack-Armor Terrace در هبی، در پای دیوار بزرگ چین، دهقانی محلی به نام ما داسان غافل ر می‌شود که یک شب مردی به خانه‌اش هجوم می‌آورد و دو مرد را در کیسه‌های تفنگ می‌گذارد و به او دستور می‌دهد. با اسلحه تا چند روز آینده آنها را اسیر اما زنده نگه دارد و از آنها بازجویی کند. مردی که تنها با نام “من” شناخته می شود، قبل از اینکه ما بتواند نگاهی اجمالی به او داشته باشد، آنجا را ترک می کند. یکی از کیسه های تفنگ شامل کوسابورو هانایا، گروهبان جنگ ط ژاپنی است. دونگ هانچن دیگر، یک مترجم چینی بداخلاق که برای ارتش ژاپن کار می کند. ما با عجله از هموطنانش کمک می رد. دهکده از ترس “من” مرموز و ژاپنی ها، تصمیم می رد به دستورات “من” عمل کند و زندانیان را در سرداب ما بازداشت می کند. هانایا بارها سعی می کند دهقانان را به کشتن او تحریک کند، اما دونگ از ترس جان خود، کلمات هانایا را در ترجمه تغییر می دهد تا او را آشتی جو نشان دهد.

مرد اسرارآمیز طبق وعده داده شده در آستانه سال نوی چینی باز نمی گردد. شش ماه بعد، سرانجام اهالی روستا تمام شده و تصمیم گرفتند زندانیان را بکشند. پس از قرعه کشی این وظیفه بر عهده ماست. ما که جرات قتل را ندارد، در عوض زندانیان را در یک برج دیده بانی در امتداد دیوار بزرگ پنهان می کند، جایی که او مرتباً از آنها دیدن می کند تا برای آنها غذا و آب بیاورد. با این حال، تلاش ناموفق فرار توسط زندانیان، راز ما را برای بقیه روستا فاش می کند. دعوای تلخی پیش می‌آید و روستا تصمیم می‌ رد یک قاتل را از شهر برای انجام این کار استخدام کند. ما از پیرمردی به نام وان استروک لیو، جلاد سابق امپراتوری کمک می رد. به او گفته می شود که سر بریده شدن توسط لیو مانند نسیمی گذرا است و سر بریده نه بار روی زمین می غلتد، سه بار پلک می زند و به نشانه تشکر از چنین مرگ بی دردسری خند می زند. با این حال، لیو با یک سکته مغزی به هیچ یک از زندانیان آسیب نمی رساند. لیو با ادعای اینکه این خواست بهشت ​​است، با زندانیان بدون جراحت می رود.

با این حال، در این زمان، هانایا تمام سرپیچی خود را از دست داده است و فقط با قدردانی نسبت به روستاییان پر شده است. او قول می‌دهد که در صورت آزاد شدن، دو واگن غله به روستا پاداش دهد. روستاییان موافقت کردند و اسرا را به اردوگاه ارتش ژاپن در شهر مجاور بازگرداندند. با این حال، ارتش ژاپن قبلاً هانایا را به یک قهرمان جنگ تبدیل کرده است و معتقد است که او در جنگ کشته شده است. زنده برگشتن بعد از زندانی بودن ارتش را شرمنده می کند. فرمانده اردوگاه، کاپیتان اینوکیچی اتسوکا، ضرب و شتم بی رحمانه ای به هانایا وارد می کند، اما احساس شرف می کند که به توافق بین دومی و دهکده عمل کند. کاپیتان اتسوکا و افرادش انبوهی از غذا و شراب را به دهکده می آورند و در آن شب جشنی را در آنجا برگزار می کنند، در حالی که ما می رود تا معشوقش یوئر را از روستای همسایه بیاورد. در طول جشن، کاپیتان اتسوکا از مردی که هانایا را اسیر کرده است، می خواهد. او همچنین ما را متهم می‌کند که دزدکی برای آوردن مبارزان مقاومت رفته است. جواب قانع کننده ای نداد، دستور می دهد همه روستاییان را بکشند و روستا را به آتش بکشند. ما و یوئر با یک قایق برمی گردند و تمام دهکده را در آتش می بینند. در همین حال، هانایا در شرف انجام هارا ی است قبل از اینکه توسط کاپیتان اتسوکا متوقف شود و مطلع شود که ژاپن اخیراً تسلیم شده است و جنگ به پایان رسیده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Guizi lai le

داستان در یک روستای دورافتاده کوچک به نام Gujiatai (یا Rack Armor Terrace) در نزدیکی Shanhaiguan، Hebei در پایان جنگ مقاومت علیه ژاپن اتفاق می‌افتد. یک شب، مردی مرموز دو اسیر در گونی (سرباز ژاپنی تریووکی و مترجم دونگ زیرنویس فارسی Guizi lai le 2000 هانچن) را به آستان خانه یک دهقان (ما داسان) می آورد و ما را تهدید می کند که آنها را نگه دارد تا زمانی که برای تحویل گرفتن آنها در شب سال نو برگردد. از ترس هر دو مرد مرموز و ژاپنی، کل دهکده در دوراهی قرار می رد که با این دو زندانی چه کنند.

این فیلم از رمان بقا نوشته You Fengwei الهام گرفته شده است و در طول فرآیند اقتباس تغییرات زیادی داشته است. این فیلم موضوع «مقاومت شجاعانه در برابر تجاوز ژاپن» را در ادبیات اصلی کنار گذاشت و بر مضامین «جهل دهقانان» و «پوچی جنگ» متمرکز شد. برخلاف عنوانش، شیاطین در آستان در اصل یک فیلم جن ضد ژاپنی نیست. به قول خود جیانگ، این فیلم نشان می دهد که چگونه ادبیات و فیلم چینی نگرش مقصر دانستن متجاوز و نشان دادن مردم چین به عنوان قربانیان منفعل تجاوز را تداوم بخشیده است. جیانگ امیدوار بود که این فیلم این ویژ روانشناختی مشترک انسان یعنی سرزنش دیگران برای فاجعه ای که فراتر از چینی بودن است را روشن کند.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad