دانلود زیرنویس فارسی فیلم Green Mile 1999

تاریخ اکران : 1999 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام فانتزی
1,305 بازدید
دانلود زیرنویس The Green Mile 1999
  • نام فیلم: The Green Mile مدت زمان: 189 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Frank Darabont نویسنده: Frank Darabont
  • بازیگران: Tom Hanks, David Morse, Bonnie Hunt, Michael Clarke Duncan, James Cromwell, Michael Jeter, Graham Greene, Doug Hutchison, Sam Rockwell, Barry Pepper, Jeffrey DeMunn, Patricia Clarkson, Harry Dean Stanton
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پاول ، رئیس نگهبان یک زندان ، با زندانی ، جان ، یک آمریکایی آفریقایی تبار که به قتل دو دختر متهم است ، ملاقات می کند. زند او هنگامی که متوجه می شود جان یک هدیه ویژه دارد به شدت تغییر می کند.

Paul, the head guard of a prison, meets an inmate, John, an African American who is accused of murdering two girls. His life changes drastically when he discovers that John has a special gift.

583

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Green Mile 1999 :

مسیر سبز (به انگلیسی: The Green Mile) فیلمی است به کارگردانی فرانک دارابونت و محصول سال ۱۹۹۹ شرکت آمریکایی برادران وارنر است که بر اساس رمانی از استیون کینگ ساخته شده‌است و در آن تام هنکس در نقش پل اجکام و مایکل کلارک دانکن در نقش جان کافی بازی می‌کنند.

برخلاف استقبال منتقدین و مردم فیلم مورد کم‌لطفی جشنواره‌های هالیوود حتی اسکار قرار گرفت اما به مرور زمان محبوبیتش زیاد شد و اکنون در وبگاه بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) جزو ۲۵۰ فیلم برتر سینما محسوب می‌شود.

“مسیر سبز” همچنین یک موفقیت در شه بود و موفق شد نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار فروش کند در حالی که بودجه ساختش تنها ۶۰ میلیون دلار بود.

خلاصه داستان:

یک زندانبان جوان بنام پل که مسئول اعدام زندانیان است با مردی درشت اندام و قوی هیکل بنام جان اشنا میشود که نیرویی خارق العاده دارد و به جرم قتل دو دختر بچه به اعدام محکوم شده است. پل متوجه خوش ق ی و مهربانی او میشود و پی میبرد که …