دانلود زیرنویس فارسی فیلم Goosebumps 2: Haunted Halloween 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: انیمیشن ترسناک خانوادگی فانتزی کمدی ماجراجویانه
553 بازدید
دانلود زیرنویس Goosebumps 2: Haunted Halloween
  • نام فیلم: Goosebumps 2: Haunted Halloween مدت زمان: 1 ساعت 30 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Ari Sandel نویسنده: Rob Lieber, Darren Lemke, R.L. Stine
  • بازیگران: Wendi McLendon-Covey, Madison Iseman, Jeremy Ray Taylor, Caleel Harris
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سارا کوئین نوجوان (مدیسون ایزمن) با مادرش کتی (وندی مک‌لندون-کاوی) و برادر کوچکترش سانی (جرمی ری تیلور) در واردنکلیف، نیویورک زند می‌کند. سارا در تلاش است تا با نوشتن مقاله ای در مورد ترس وارد دانشگاه کلمبیا شود. کتی موافقت می کند که دوست سانی سم کارتر (کالیل هریس) را در حالی که پدرش به خارج از شهر می رود تماشا کند. سانی و سم در حال تلاش برای راه اندازی یک تجارت پاکسازی زباله هستند و بعد از مدرسه برای تمیز کردن یک خانه متروک فراخوانده می شوند. در داخل، آنها یک دست نوشته قفل شده را پیدا کرده و آن را باز می کنند و باعث می شود Slappy the Dummy ظاهر شود. آنها ناآگاهانه با گفتن کلمات جادویی که در جیبش یافت می شود او را زنده می کنند. بعداً این کتاب توسط یک قلدر به نام تامی مادیگان (پایتون ویچ) دزدیده شد. در خانه، سانی روی پروژه علمی خود کار می کند، نسخه مینیاتوری از برج واردنکلیف نیکولا تسلا. سپس اسلپی برای سانی و سم نشان می دهد که زنده است و با استفاده از جادوی خود برای انجام کارهای خانه و تکالیف پسر، اعتماد آنها را ج می کند. در همین حین، سارا برای ملاقات با دوست پسرش به یک مهمانی می رود…

Teenager Sarah Quinn (Madison Iseman) lives with her mother Kathy (Wendi McLendon-Covey) and younger brother Sonny (Jeremy Ray Taylor) in Wardenclyffe, New York. Sarah is attempting to get into Columbia University by writing an essay about fear. Kathy agrees to watch Sonny’s friend Sam Carter (Caleel Harris) while his father goes out of town. Sonny and Sam are attempting to start a garbage cleanup business, and are called after school to clean up an abandoned house. Inside, they find a locked manuscript and open it, causing Slappy the Dummy to appear. They unknowingly bring him to life by speaking magic words found in his pocket. The book is later stolen by a bully named Tommy Madigan (Payton Wich). At home, Sonny is working on his science project, a miniature version of Nikola Tesla’s Wardenclyffe Tower. Slappy then reveals he’s alive to Sonny and Sam, and gets their trust by using his magic to do the boy’s chores and homework. Meanwhile, Sarah goes to a party to meet her boyfriend …

3526

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Goosebumps 2: Haunted Halloween 2018

دانلود زیرنویس فیلم Goosebumps 2: Haunted Halloween Goosebumps 2: Haunted Halloween (یا به ساد Goosebumps 2 که در اکران خان به بازار عرضه شد) یک فیلم کمدی ترسناک ماوراء طبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی آری سندل و نویسند راب لیبر بر اساس داستانی از لیبر و دارن لمکه است. این فیلم دنباله‌ای قل برای Goosebumps در سال 2015 است که بر اساس مجموعه کتاب‌های ترسناک کودکان به همین نام اثر R. L. Stine ساخته شده است. به استثنای جک بلک که در نقش استاین بازگشت، هیچ یک از بازیگران فیلم قبلی به اینجا بازنگشتند. بازیگران جدید متشکل از Wendi McLendon-Covey، Madison Iseman، Jeremy Ray Taylor، Caleel Harris، Chris Parnell و Ken Jeong هستند. خلاصه داستان درباره دو پسر جوان است که به طور تصادفی هیولاها را از مجموعه Goosebumps در شهر خود پس از باز کردن یک دستنوشته منتشر نشده Goosebumps با عنوان Haunted Halloween آزاد می کنند و موجی از ویرانی را در شب هالووین ایجاد می کنند. برخلاف قسمت قبلی، Village Roadshow Pictures در ر فیلم نبود و به صورت سه بعدی نمایش داده نشد.

در خانه، سانی روی پروژه علمی خود کار می کند، نسخه مینیاتوری از برج واردنکلیف نیکولا تسلا. سپس اسلپی برای سانی و سم نشان می دهد که زنده است و با استفاده از جادوی خود برای انجام کارهای خانه و تکالیف پسر، اعتماد آنها را ج می کند. در همین حین، سارا برای ملاقات با دوست پسرش تایلر میچل (برایس کاس) به یک مهمانی می رود، اما او را در حال بوسیدن دختر دیگری می بیند. اسلپی بعداً شنیده می شود که سارا در مورد تایلر صحبت می کند و پروژه علمی سانی را خراب می کند. روز بعد در هالووین، اسلپی از قدرت خود برای حمله به تایلر استفاده می کند و سانی به طور تصادفی با پروژه خرابکاری خود به آزمایشگاه علمی مدرسه آسیب می رساند. سارا از سانی و سم درباره اسلپی سوال می کند. گروه متوجه می شود که Slappy در همه چیز مقصر است. بچه ها اسلپی را دست ر می کنند و سعی می کنند او را در دریاچه ای از بین ببرند، اما او فرار می کند. آن شب، آن‌ها مقاله‌ای آنلاین درباره وقایع رخ داده در مدیسون، دلاور پیدا می‌کنند و سعی می‌کنند با R. L. Stine تماس ب رند، پس از اینکه متوجه شدند کتابی که پیدا کرده‌اند یک دست‌نوشته منتشر نشده Goosebumps به نام Haunted Halloween است. استین که اکنون در یک کابین در جنگل زند می کند، پیام آنها را می شنود و به سمت واردنکلیف می رود.

اسلپی به یک داروخانه محلی می رود و از جادوی خود برای زنده کردن اس های Goosebumps و تزئینات هالووین استفاده می کند. او همچنین از یک ماسک برای تبدیل کارمندی به نام والتر به یک غول قوزدار استفاده می کند. Slappy به برج Wardenclyffe سفر می کند و از آن برای تقویت جادوی خود استفاده می کند. در همین حال، سارا، سانی و سام کتاب را از خانه تامی پس می رند در حالی که تمام تزئینات هالووین شهر زنده می شود. این سه نفر متوجه می شوند که کتاب می تواند هیولاها را در درون خود به دام بیندازد. با این حال، کتاب دزدیده می شود و کتی توسط هیولاها ربوده می شود. همسایه بچه‌ها آقای چو، یکی از طرفداران Goosebumps، به آنها کمک می‌کند تا اس‌های مبدل هیولایی بسازند تا با خیال راحت در شهر حرکت کنند. در حالی که استین به شهر می رسد، بچه ها به سمت برج واردنکلیف می روند. در برج، بچه ها با اسلپی و والتر روبرو می شوند و متوجه می شوند که اسلپی کتی را به یک آدمک زنده تبدیل کرده است. در حالی که سارا با اسلپی مبارزه می کند، سانی و سام راکتور را بیش از حد بار می کنند. او با لگد زدن او به سیم پیچ برقی بالای برج، اسلپی را شکست می دهد، که او را به آسمان منفجر می کند. سارا کتاب را باز می‌کند و آن را با انرژی راکتور ترکیب می‌کند تا همه هیولاهای دیگر را به دست‌نویس هالووین خالی از سکنه بمکد، در حالی که کتی و والتر را نیز به حالت عادی برمی‌گرداند. استاین از راه می رسد، به بچه ها برای شکست دادن هیولاها تبریک می گوید و به سارا برای نوشتن انشا توصیه می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Goosebumps 2: Haunted Halloween

توسعه فیلم در سپتامبر 2015 آغاز شد که راب لترمن تأیید کرد که او قرار است به عنوان کارگردان برای قسمت دوم بازگردد زیرا زیرنویس فارسی Goosebumps 2: Haunted Halloween 2018 جک بلک قرار بود نقش استاین را دوباره بازی کند زیرا اودیا راش در ابتدا به بازی مجدد نقش هانا استاین پیوست. با این حال، تایید شد که دنباله هیچ یک از بازیگران اصلی را نمایش نخواهد داد و لترمن به دلیل مشغله کاری روی Pokémon: Detective Pikachu نمی‌توانست متعهد به بازگشت شود، بنابراین آری سندل برای کارگردانی استخدام شد.

Goosebumps 2: Haunted Halloween در 12 اکتبر 2018 توسط Sony Pictures Releasing تحت برچسب Columbia Pictures در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد و در مقابل بودجه 35 میلیون دلاری خود 93 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

سه سال پس از فیلم قبلی، سارا کوین نوجوان با مادرش کتی و برادر کوچکترش سانی در واردنکلیف، نیویورک زند می کند. سارا در تلاش است تا با نوشتن مقاله ای در مورد ترس وارد دانشگاه کلمبیا شود. کتی موافقت می کند تا زمانی که پدرش به خارج از شهر می رود، دوست سانی، سم کارتر را تماشا کند. سانی و سم در حال تلاش برای راه اندازی یک تجارت پاکسازی زباله هستند و بعد از مدرسه برای تمیز کردن یک خانه متروک فراخوانده می شوند. در داخل، آنها یک دست نوشته قفل شده را پیدا کرده و آن را باز می کنند و باعث می شود Slappy the Dummy ظاهر شود. آنها ناخودآگاه اسلپی را با بیان کلمات جادویی که در جیب او یافت می شود، زنده می کنند. این دست نوشته بعداً توسط یک قلدر به نام تامی مادیگان به سرقت می رود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game