دانلود زیرنویس فارسی فیلم God’s Not Dead 2014

تاریخ اکران : 2014 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
752 بازدید
دانلود زیرنویس God's Not Dead
  • نام فیلم: God's Not Dead مدت زمان: 1h 53min
  • زبان: English کشور سازنده : USA
  • کارگردان : Harold Cronk نویسنده: Hunter Dennis, Chuck Konzelman, Cary Solomon
  • بازیگران: Shane Harper, Kevin Sorbo, David A.R. White, Dean Cain
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

جاش ویتون، دانشجوی سال اول دانشگاه، در یک کلاس فلسفه شرکت می‌کند، جایی که پروفسور رادیسون از همه دانشجویان می‌خواهد که بیانیه‌ای امضا شده مبنی بر «خدا مرده است» ارائه کنند و هرگز وجود نداشته است. هنگامی که جاش به دلیل اعتقادات خود امتناع می کند، استاد او را به چالش می کشد تا از موقعیت خود دفاع کند، که منجر به یک سری سخنرانی های تقابلی بین او و استاد، با کلاس به عنوان هیئت منصفه می شود.

Freshman university student Josh Wheaton attends a philosophy class, where Professor Radisson requires all students to submit a signed statement staying “God is dead” and never existed. When Josh refuses because of his own beliefs, the professor challenges him to defend his position, which leads to a series of confrontational presentations between himself and the professor, with the class as jury.

3422

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم God’s Not Dead 2014

دانلود زیرنویس فیلم God’s Not Dead خدا نمرده یک فیلم درام مسیحی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی هارولد کرانک و با بازی کوین سوربو، شین هارپر، دیوید ای آر وایت و دین کین است. این فیلم در 21 مارس 2014 توسط Pure Flix Entertainment اکران شد.

در سال 2014، یک دانشیار در دانشگاه جورجیا جنوبی به دلیل ارائه اعتبار اضافی برای دانشجویانی که فیلم را تماشا کردند، مورد بررسی قرار گرفت.

پس از این فیلم، فیلم God’s Not Dead 2 محصول 2016 و فیلم God’s Not Dead: A Light in Darkness در سال 2018 ساخته شده است.

جاش ویتون، دانشجوی کالج و مسیحی انجیلی، در یک کلاس فلسفه که توسط پروفسور جفری رادیسون، یک ملحد تدریس می شود، ثبت نام می کند. رادیسون از دانش‌آموزانش می‌خواهد که اعلامیه‌ای مبنی بر «خدا مرده» امضا کنند تا تصویب شود. جاش تنها دانش آموزی است که قبول نمی کند. رادیسون از جاش می‌خواهد که در مورد موضوع با او بحث کند، اما موافقت می‌کند که به سایر دانش‌آموزانش اجازه دهد برنده را تعیین کنند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم God’s Not Dead

این فیلم که توسط کری سولومون و چاک کنزلمن نوشته شده و بر اساس کتاب رایس بروکس به نام خدا مرده نیست: شواهدی برای خدا در عصر عدم قطعیت نوشته شده است، یک دانشجوی مسیحی (هارپر) را روایت می کند که ایمانش توسط یک استاد فلسفه ملحد (سوربو) به چالش کشیده می شود. ، که خدا را یک داستان ماقبل علمی اعلام می کند. بیشتر نقدهای منفی دریافت کرد، اما با بودجه 2 میلیون دلاری بیش از 62 میلیون دلار فروخت. این فیلم روایت انجیلی از آزار و اذیت مسیحیان در ایالات متحده، به‌ویژه کالج‌ها به‌عنوان «کارخانه‌های ملحد» را زیرنویس فارسی God’s Not Dead 2014 ارائه می‌کند. این فیلم به دلیل استفاده از استدلال های مرد کاهی و کلیشه های رایج ملحدان، به جای هر بحث واقعی مورد انتقاد قرار گرفت.

در دو مناظره اول، رادیسون برای تمام نکات جاش استدلال های متقابلی دارد. کارا دوست دختر جاش از جاش می خواهد یا بیانیه را امضا کند یا کلاس رادیسون را کنار بگذارد، زیرا ایستاد در برابر رادیسون آینده تحصیلی آنها را به خطر می اندازد. وقتی جاش امتناع کرد، کارا از او جدا شد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad