دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ghost World 2001

تاریخ اکران : 2001 دسته بندی : فیلم ژانر: درام کمدی
265 بازدید
دانلود زیرنویس Ghost World 2001
  • نام فیلم: دنیای شبح مدت زمان: 1 ساعت 51 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Terry Zwigoff نویسنده: Daniel Clowes, Terry Zwigoff
  • بازیگران: Steve Buscemi, Thora Birch, Scarlett Johansson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 121723 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تنها با برنامه جابجایی در کنار هم بعد از دبیرستان ، دو دوست غیرمعمول منحرف به دنبال جهت گیری در زندگی هستند.آنها به عنوان یک حرف صرف ، آنها برای یک تاریخ به تبلیغ روزنامه یک مرد پاسخ می دهند ، فقط برای پیدا کردن آن زندگی آنها را بسیار پیچیده می کند.

With only the plan of moving in together after high school, two unusually devious friends seek direction in life. As a mere gag, they respond to a man’s newspaper ad for a date, only to find it will greatly complicate their lives.

22631

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ghost World 2001

دانلود زیرنویس فیلم Ghost World Ghost World یک فیلم کمدی سیاه در سال 2001 به کارگردانی تری زویگوف و بازیگران Thora Birch ، Scarlett Johansson ، Brad Renfro ، Illeana Douglas و Steve Buscemi است.بر اساس کتاب طنز 1993-97 با همین نام توسط دانیل کلوز ، با یک فیلمنامه که توسط Clowes و Zwigoff نوشته شده است ، این داستان بر زندگی Enid (Birch) و Rebecca (Johansson) متمرکز است ، دو نفر از افراد بیگانه نوجوان در یک نامشخصشهر آمریکایی.آنها در روابط خود با شکاف روبرو می شوند ، زیرا Enid به یک پیرمرد به نام سیمور (Buscemi) علاقه مند می شود و برای کمک به زندگی عاشقانه خود مصمم می شود.

دختران یک تبلیغ شخصی را می بینند که در آن یک مرد تنها و میانسال به نام سیمور از زنی که اخیراً با او ملاقات کرده است می خواهد تا با او تماس بگیرد.Enid با سیمور تماس تلفنی شوخی می کند و وانمود می کند که زن است و او را برای ملاقات با او در یک غذاخوری دعوت می کند.این دو دختر و دوستشان ، جاش ، مخفیانه سیمور را در شام تماشا می کنند و او را مسخره می کنند.Enid به زودی شروع به احساس همدردی با سیمور می کند و آنها او را به ساختمان آپارتمان او می رسانند.بعداً آنها او را در حال فروش سوابق پرنعمت در فروش گاراژ می دانند.Enid یک آلبوم قدیمی بلوز را از او خریداری می کند و آنها دوست می شوند.او تصمیم می گیرد تا به امروز سعی کند زنان را برای او پیدا کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ghost World

این فیلم در سال 2001 در جشنواره بین المللی فیلم سیاتل آغاز شد. این اثر باکس آفیس کمی داشت ، اما مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.این نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و زیرنویس فارسی Ghost World 2001 به یک فیلم فرقه تبدیل شده است.

بهترین دوستان Enid و Rebecca بعد از فارغ التحصیلی دبیرستان ، تابستان با آنها روبرو می شوند و هیچ برنامه ای برای آینده خود به غیر از یافتن شغل و زندگی در کنار هم ندارند.این دختران بی نظیر اجتماعی هستند ، اما ربکا از پسران محبوب تر از Enid است.دیپلم ENID به شرط حضور در یک کلاس هنر درمانی ، از این امر بازداشت شده است.حتی اگر او یک هنرمند با استعداد باشد ، معلم هنر او ، روبرتا ، معتقد است که هنر باید از نظر اجتماعی معنی دار باشد و طرح های Enid را به عنوان چیزی غیر از “سرگرمی سبک” رد می کند.

در همین حال ، Enid در کلاس هنر درمانی خود شرکت کرده است ، و او سیمور را ترغیب می کند تا یک پوستر قدیمی را به تصویر بکشد که یک مرد سیاه پوست کاریکاتور را به تصویر می کشد ، که زمانی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی توسط Coon Chicken Inn ، حق رای دادن مرغ سرخ شده که اکنون به عنوان مرغ آشپز شناخته می شود ، استفاده می شد.جایی که سیمور در شرکت ها کار می کند.Enid پوستر را در کلاس به عنوان یک اظهار نظر اجتماعی در مورد نژادپرستی ارائه می دهد ، و روبرتا چنان تحت تأثیر این مفهوم قرار می گیرد که او به یک کالج هنری Enid بورسیه می دهد.

دانلود زیرنویس سريال The Walking Dead