دانلود زیرنویس فارسی فیلم Garden State 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه کمدی
270 بازدید
دانلود زیرنویس Garden State 2004
  • نام فیلم: کشور مدت زمان: 1 ساعت 42 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Zach Braff نویسنده: Zach Braff
  • بازیگران: Zach Braff, Peter Sarsgaard, Natalie Portman
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 217727 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مرد جوان بی سر و صدا پس از یک دهه از خانواده خود به مدت یک دهه از خانواده اش برای مراسم تشییع جنازه مادرش به خانه باز می گردد.

A quietly troubled young man returns home for his mother’s funeral after being estranged from his family for a decade.

26959

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Garden State 2004

دانلود زیرنویس فیلم Garden State Garden State یک فیلم کمدی-درام رمانتیک آمریکایی در سال 2004 است که توسط Zach Braff نوشته و کارگردانی شده است و با بازی باف ، ناتالی پورتمن ، پیتر سارسگارد و یان هولم.این فیلم در اندرو لارنمن (براف) ، بازیگر/پیشخدمت 26 ساله که پس از مرگ مادرش به زادگاه خود در نیوجرسی باز می گردد ، مرکز است.براف این فیلم را بر اساس تجربیات زندگی واقعی خود بنا کرد.این فیلم در آوریل و مه 2003 فیلمبرداری شد و در تاریخ 28 ژوئیه 2004 منتشر شد. نیوجرسی محیط اصلی و محل تیراندازی اولیه بود.

اندرو لس آنجلس را ترک می کند و برای شرکت در مراسم تشییع جنازه به نیوجرسی باز می گردد.او گورستان ها را به عنوان دوستان قدیمی مارک و دیو می شناسد که او را در آن شب به یک مهمانی دعوت می کنند.در خانه ، پدر اندرو برای وی قرار ملاقات پزشک برای سردردهایی است که در آن قرار گرفته است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Garden State

Garden زیرنویس فارسی Garden State 2004 State بررسی های مثبتی دریافت کرد و یک موفقیت در گیشه بود.این یک انتخاب رسمی از جشنواره فیلم ساندنس بود.این فیلم همچنین موسیقی متن فیلم را ایجاد کرد که براف ، که خود موسیقی را انتخاب کرد ، برای بهترین آلبوم موسیقی متن فیلم برای یک تصویر متحرک ، تلویزیون یا سایر رسانه های تصویری جایزه گرمی کسب کرد.

اندرو لارنمن بازیگر مبارز از خواب بیدار می شود – که در آن به طرز فجیعی در یک هواپیمای در حال تصادف قرار دارد – به یک پیام تلفنی از پدرش ، به اندرو گفت که باید به خانه برگردد زیرا مادرش درگذشت.

بعداً در همان شب ، اندرو به مهمانی می رود که با مارک ، دیو و جسی ، دوست قدیمی که پس از ایجاد Velcro ساکت ، ثروت کسب کرده است ، با مارک ، دیو و جسی دیدار می کند.او پس از سیگار کشیدن ماری جوانا و اکستازی در مهمانی ، او همچنان جدا است.

wednesday زیرنویس