دانلود زیرنویس فارسی فیلم Freeheld 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام عاشقانه
439 بازدید
دانلود زیرنویس Freeheld
  • نام فیلم: Freeheld مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Sollett نویسنده: Ron Nyswaner
  • بازیگران: Julianne Moore, Elliot Page, Steve Carell, Michael Shannon
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ستوان پلیس نیوجرسی، لورل هستر، و شریک خانواد ثبت نام شده اش، استیسی آندری، هر دو برای تامین مزایای بازنشست هستر با تشخیص سرطان لاعلاج مبارزه می کنند.

New Jersey police lieutenant, Laurel Hester, and her registered domestic partner, Stacie Andree, both battle to secure Hester’s pension benefits when she is diagnosed with terminal cancer.

3787

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Freeheld 2015

دانلود زیرنویس فیلم Freeheld Freeheld یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی پیتر سولت و نویسند ران نیسوانر است. در این فیلم جولیان مور، الیوت پیج، مایکل شانون، استیو کارل و لوک گرایمز ایفای نقش می کنند. این فیلم بر اساس فیلم کوتاه ندی به همین نام در سال 2007 در مورد مبارزه افسر پلیس لورل هستر با هیئت صاحبان آزاد انتخاب شده اوشن کانتی، نیوجرسی برای اجازه دادن به مزایای بازنشست او به شریک خان خود پس از تشخیص سرطان نهایی است.

ران نیسوانر، فیلمنامه نویس، در سال 2010 اعلام کرد که قصد دارد یک اقتباس بلند از فیلم کوتاه برنده اسکار سینتیا وید در سال 2007، Freeheld بنویسد، ندی درباره مبارزه افسر پلیس نیوجرسی، لورل هستر علیه اوشن کانتی، هیئت صاحبان آزاد منتخب نیوجرسی. مزایای بازنشست او به شریک خان خود، استیسی آندری، پس از تشخیص سرطان پایان‌ناپذیر. در آن زمان، الیوت پیج قبلاً با بازی در نقش آندری موافقت کرده بود. او در سال 2014 اظهار داشت که تقریباً شش سال در توسعه این پروژه مشارکت داشته است. او اولین بار پس از اینکه دو تن از تهیه کنندگان فیلم، استیسی شر و مایکل شامبرگ، یک کپی از ند وید را برای او فرستادند و از او پرسیدند که آیا او علاقه مند به بازی در یک اقتباس است یا خیر، در ر شد، پیشنهادی که او “فورا” پذیرفت. کاترین هاردویک در اوایل توسعه آن به عنوان کارگردان به پروژه پیوست اما بعداً کنار کشید. مدت کوتاهی پس از تامین مالی فیلم در آگوست 2012، پیتر سولت برای جایگزینی هاردویک به عنوان کارگردان قرارداد امضا کرد. جولیان مور در فوریه 2014 برای بازی در نقش هستر انتخاب شد. زک گالیفیاناکیس در نقش استیون گلدشتاین، بنیانگذار و رئیس آن زمان Garden State Equality انتخاب شد، اما بعداً استیو کارل جایگزین او شد. آندری با پیج، سولت و نیسوانر در مورد ساخت فیلم مشورت کرد.

موسیقی متن توسط هانس زیمر و جانی مار ساخته شده است. این آهنگ در WaterTower Music & iTunes منتشر شد و شامل آهنگ‌های زیر است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Freeheld

این فیلم بر اساس داستان واقعی لورل هستر (مور)، یک افسر پلیس در اوشن کانتی، نیوجرسی ساخته شده است. داستان مشکلاتی زیرنویس فارسی Freeheld 2015 را روایت می کند که یک کارآگاه پلیس و شریک خان او، استیسی آندری (پیج) با آن روبرو هستند. پس از تشخیص سرطان ریه در سال 2005، هستر مکرراً از هیئت مالکان آزاد منتخب شهرستان درخواست کرد تا مزایای بازنشست او را به شریک خان خود منتقل کنند. او در نهایت موفق شد.

اگرچه داستان فیلم در نیوجرسی می گذرد، اما به دلیل مشوق های مالیاتی سخاوتمندانه آن برای فیلمسازان، در نیویورک فیلمبرداری شد. فیلمبرداری در اکتبر 2014 در کوئینز آغاز شد. در اواخر اکتبر، صحنه‌ای که قرار بود در دبیرستان سلسیان، یک مدرسه پسرانه کاتولیک در نیو روشل، نیویورک فیلم‌برداری شود، پس از اینکه مدیر مدرسه تصمیم خود را مبنی بر اجازه دادن به گروه فیلمبرداری در محوطه مدرسه لغو کرد، مجبور به تغییر مکان شد. . فیلمبرداری بعداً به تالار شهر رای، نیویورک منتقل شد، که در ساختمان اداری اوشن کانتی در صحنه‌ای که هستر و آندری برای مشارکت داخلی درخواست می‌کنند، قرار داشت. صحنه دیگری که در آن هستر بیمار در یک اتاق بیمارستان دراز کشیده است، در مرکز اجتماعی گرینبرگ، نیویورک فیلمبرداری شد، در حالی که اتاق هیئت مدیره شهر نورث همپستد، نیویورک، برای اتاق هیئت صاحبان آزاد اوشن کانتی ایستاده بود.

در فوریه 2015، Lionsgate حق پخش فیلم را به دست آورد. این نسخه محدود در 2 اکتبر 2015 منتشر شد.