دانلود زیرنویس فارسی فیلم Forrest Gump 1994

تاریخ اکران : 1994 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
2,069 بازدید
دانلود زیرنویس Forrest Gump 1994
  • نام فیلم: Forrest Gump 1994 مدت زمان: 142 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Robert Zemeckis نویسنده: Eric Roth
  • بازیگران: Tom Hanks, Robin Wright, Gary Sinise, Mykelti Williamson, Sally Field
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.8
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

فارست ، مردی با ضریب هوشی پایین ، سالهای ابتدایی زند خود را بازگو می کند که خود را در میان وقایع مهم تاریخی یافت. تنها چیزی که او اکنون می خواهد این است که دوباره با نازنین دوران کودکی خود ، جنی ، جمع شود.

Forrest, a man with low IQ, recounts the early years of his life when he found himself in the middle of key historical events. All he wants now is to be reunited with his childhood sweetheart, Jenny.

485

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Forrest Gump 1994 :

فارست گامپ (به انگلیسی: Forrest Gump) فیلم آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ پارامونت پیکچرز است.
فیلم برپایهٔ رمانی به همین نام که توسط وینستون گروم در سال ۱۹۸۶ نوشته شده بود ساخته شده‌است و در آن بازیگرانی چون تام هنکس، رابین رایت، گری سینایس، میکلتی ویلیامسون و سالی فیلد حضور دارند.
این داستان چندین دهه از زند فارست گامپ (با بازی تام هنکس) را نشان می‌دهد، مردی کند ذهن اما مهربان از آلاباما که شاهد چندین رویداد تاریخی مشخص در ایالات متحده در قرن بیستم است و ناخواسته بر آنها تأثیر می‌گذارد.
این شایان ذکر است که این فیلم تفاوت‌های اساسی با رمان دارد.

خلاصه داستان:

فارست گامپ (تام هنکس)، مرد ساده‌دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌است. با آمدن خانمی، خود را معرفی می‌کند و داستان زند ش را تعریف می‌کند.
فارست کودکی با بهرهٔ هوشی پایینتر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌کند.
او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست ف ی بود که به پایش بسته می‌شد. بچه‌های همسالش او را دوست نداشتند. اما یکی با او همبازی شد: جنی. طی حادثه‌ای، آن اسکلت مزاحم ف ی در هم می‌شکند و توانایی فارست در دویدن پدیدار می‌شود. فارست که حالا بالغ شده در راگبی به افتخار می‌رسد.