دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fireworks 1997

تاریخ اکران : 1997 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام عاشقانه
477 بازدید
دانلود زیرنویس Fireworks 1997
  • نام فیلم: آتش بازی مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: ژاپنی کشور سازنده : ژاپن
  • کارگردان : Takeshi Kitano نویسنده: Takeshi Kitano
  • بازیگران: Takeshi Kitano, Kayoko Kishimoto, Ren Ôsugi
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.7 با 31230 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

نیشی در مواجهه با مشکلات شخصی و حرفه ای ، پلیس را ترک می کند.او که به افسردگی می پردازد ، تصمیمات مشکوک می کند.

Nishi leaves the police in the face of harrowing personal and professional difficulties. Spiraling into depression, he makes questionable decisions.

30923

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Fireworks 1997

دانلود زیرنویس فیلم Fireworks حنا-بی (はなび ، حنا-بی) ، که در ایالات متحده به عنوان آتش بازی منتشر شد ، یک فیلم درام جنایتی ژاپنی در سال 1997 است که توسط تاکشی کیتانو نوشته ، کارگردانی و ویرایش شده است ، که او نیز در آن بازی می کند.نمره این فیلم توسط جو هیشیشی در چهارمین همکاری خود با کیتانو ساخته شده است.حنا-بی (花火 ، حنابی) کلمه ژاپنی برای “آتش بازی” است.

Yoshitaka Nishi یک کارآگاه سابق پلیس خشونت آمیز است که پس از یک حادثه غم انگیز در هنگام بازداشت شدید ، که در آن یک کارآگاه ، تاناکا ، توسط مظنون کشته شد ، در حالی که دو نفر دیگر ، ناکامورا و هوریب ، به شدت مجروح شدند.نیشی با بیکار شدن ، بیشتر وقت خود را صرف مراقبت از همسر بیمار خود میوکی ، که لوسمی ترمینال دارد ، می گذراند.برای پرداخت هزینه مراقبت از همسرش ، نیشی از یاکوزا پول وام می گیرد ، اما در بازپرداخت آنها مشکل دارد.

در همین حال ، هوریب ، که پس از این حادثه فلج می شود ، پس از ترک همسر و دخترش ، افسردگی عمیقی را تجربه می کند.در مکالمه با نیشی ، هوریب اشاره می کند که او خودکشی را در نظر گرفته است ، در حالی که افزود که دوست دارد نقاشی کند اما نمی تواند خود را برای خرید مواد لازم خریداری کند.پس از یک اقدام به خودکشی ، Horibe وسایل هنری را که توسط نیشی به وی ارسال شده است ، دریافت می کند.او سپس نقاشی را می گیرد و آثار هنری سورئال و بعداً به سبک پوئیلیستی ایجاد می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Fireworks

حنا-بی در 54 مین جشنواره بین المللی فیلم زیرنویس فارسی Fireworks 1997 ونیز موفق به کسب شیر طلایی شد و به ایجاد کیتانو به عنوان یک فیلمساز معتبر بین المللی کمک کرد.

نیشی یک کابین تاکسی دست دوم را خریداری می کند و آن را با رنگ های پلیس رنگ آمیزی می کند.او خود را با یک گردان مسلح می کند و بانکی را که به عنوان پلیس لباس پوشیده است سرقت می کند.او با استفاده از پول ، یاکوزا را پرداخت می کند و مقداری به بیوه تاناکا می دهد.نیشی سپس به همراه همسرش برای یک سفر جاده ای ترک می کند.ناکامورا از بیوه تاناکا در مورد این هدیه یاد می گیرد و به او توصیه می کند که پول را حفظ کند.او همچنین در مورد نقاشی های Horibe می آموزد و به زودی می فهمد چه کسی مرتکب سرقت شده است.ناکامورا و شریک زندگی وی سعی در دستیابی به نیشی کردند و سرانجام مسیر خود را ردیابی کردند زیرا او و همسرش در سفر خود شروع می کنند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us