دانلود زیرنویس فارسی فیلم Ferocious Planet 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک ماجراجویانه
407 بازدید
دانلود زیرنویس Ferocious Planet
  • نام فیلم: Ferocious Planet مدت زمان: 1 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Billy O'Brien نویسنده: Douglas G. Davis
  • بازیگران: Joe Flanigan, Sam O'Mahony, John Rhys-Davies
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در موسسه علوم فدرال، دکتر جیلیان اوهارا و دستیارش برایان مورفی تحقیقات خود را به کمیسیونی به رهبری سناتور متکبر جکسون کرنشاو و دکتر کارن فاست از دفتر رئیس جمهور نشان خواهند داد که انتظار دارند بودجه آزمایشگاه خود را حفظ کنند. سرهنگ سام سین مسئول امنیت با ستوان ریورز و Pvt است. جردن رید. دکتر اوهارا توضیح می دهد که دستگاه او ثمره یک تحقیق طولانی است که توسط پدرش آغاز شده است و می تواند ابعاد موازی را نشان دهد. در طول نمایش، مشکلی در دستگاه وجود دارد و اتاق با هرکسی که آزمایش را مشاهده می کند به بعد دیگری منتقل می شود. به زودی بازماندگان متوجه می شوند که اتاق در بیابان با ابعاد خطرناکی قرار دارد که در آن حیوانات وحشی زند می کنند.

In the Federal Science Institute, Dr. Jillian O’Hara and her assistant Brian Murphy will demonstrate their research to a commission led by the arrogant Senator Jackson Crenshaw and Dr. Karen Fast from the president office expecting to keep the budget of her laboratory. Colonel Sam Synn is responsible for the security with Lieutenant Rivers and Pvt. Jordan Reid. Dr. O’Hara explains that her machine is the fruit of a long research initiated by her father and can show parallel dimensions. During the demonstration, there is a problem in the device and the room is transported to another dimension with everybody that is observing the experiment. Soon the survivors discover that the room is placed in the wilderness of a dangerous dimension inhabited with wild beasts.

3544

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Ferocious Planet 2011

دانلود زیرنویس فیلم Ferocious Planet سیاره وحشی (که در برخی جاها به صورت DVD یا دروازه بیگانه منتشر شد) یک فیلم تلویزیونی آمریکایی محصول سال 2011 است که توسط فیلم های Syfy و MNG تولید شده است. این فیلم در محلی در ایرلند فیلمبرداری شده است. این بیست و سومین فیلم از سری Maneater است.

فیلم وحشی سیاره در ایرلند فیلمبرداری شد.

Ferocious Planet در 5 ژوئیه 2011 به صورت DVD منتشر شد. همچنین در بریتانیا با عنوان “Star Gate” در 15 سپتامبر 2014 منتشر می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Ferocious Planet

در حین نمایش دستگاهی که امکان مشاهده ابعاد متناوب را فراهم می کند، یک حادثه باعث می شود ساختمانی که در آن تظاهرات در حال انجام است – و نان آن – به ابعادی که ظاهراً خالی از حیات حیوانی است، اما برای گوشتخواران بزرگ و شرور که شکار می کنند، منتقل شوند. و انسان های آواره را یکی یکی بکشند. موجودی با شش چشم به مردم حمله می کند. سناتور مورد حمله قرار می رد و از وسط دو نیم می شود و لکس دچار حمله ق ی می شود. جاش برک در حین تحقیق در مورد یک موجود بیگانه، به طور تصادفی سم اسیدی به آل اسپری می کند و اولین موجود خصوصی را می کشد. در حالی که بیرون آب می رید، دو گروه سه نفره شامل سم، جاش و دکتر کارن فاست در یک گروه و ریورز، دکتر جیلیان اوهارا و مورفی در گروه دیگر سعی می کنند از آن خارج شوند. جاش یک تخم مرغ می دزدد، آن را روی سنگ می اندازد و بلافاصله توسط “مامان” به دو نیم می شود. ریورز برای نجات سام خود را منفجر می کند و برایان مورفی توسط “مامان” مورد حمله قرار می رد و کشته می شود. فقط کلنل سین، دکتر فست و دکتر اوهارا باقی مانده اند. دکتر فست در تلاش برای یافتن زند هوشمندانه به دلیل ساختاری که در دوردست دیده بود، به تنهایی می‌رود، اما خیلی دیر متوجه می‌شود که بخشی از ساختمانی است که با آنها نورانی شده است و “مامان” به او حمله کرده و او را خورده است. “خارج از صفحه نمایش. در همان زمان، سرهنگ سین و دکتر اوهارا موفق می‌شوند دستگاه را تعمیر کنند و به خانه بازگردند، اما متوجه می‌شوند که پس از بازگشت، آسیب‌های خارج از صفحه دستگاه ظاهراً باعث هرج و مرج زیرنویس فارسی Ferocious Planet 2011 در دنیای آنها شده است.
دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers