دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fearless 1993

تاریخ اکران : 1993 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
431 بازدید
دانلود زیرنویس Fearless 1993
  • نام فیلم: بی باک مدت زمان: 2 ساعت 2 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Peter Weir نویسنده: Rafael Yglesias
  • بازیگران: Jeff Bridges, Isabella Rossellini, Rosie Perez
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 22640 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

شخصیت یک مرد پس از زنده ماندن از یک سانحه هوایی بزرگ به طرز چشم ری تغییر می کند.

A man’s personality is dramatically changed after surviving a major airline crash.

16823

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Fearless 1993

دانلود زیرنویس فیلم Fearless بی باک یک فیلم درام آمریکایی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی پیتر ویر و با بازی جف بریجز، ایزابلا روسلینی، رزی پرز و جان تورتورو است. این اثر توسط رافائل ایگلسیاس نوشته شده است که از رمانی به همین نام اقتباس شده است.

در پی این سانحه، بیشتر مسافران جان خود را از دست دادند. در میان معدود بازماندگان، بیشتر آنها به طرز وحشتناکی مجروح شده اند. مکس آسیبی ندیده محل سقوط پر از هرج و مرج است، پر از امدادگران اولیه و سایر پرسنل اورژانس. با تمرکز بر بازماندگان، تیمی از بازرسان FAA و شرکت هواپیمایی مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند. مکس توسط تمام هرج و مرج دفع می شود. او از این که بازرسان می خواهند با او مصاحبه کنند، منزجر شده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Fearless

رزی پرز برای بازی در نقش کارلا رودریگو نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. این فیلم همچنین در چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شرکت کرد. نقش جف بریجز در نقش مکس کلاین به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین بازی های دوران حرفه ای او شناخته می شود. موسیقی متن فیلم بخشی از موومان اول سمفونی شماره 3 هنریک گورکی با عنوان فرعی Symphony of Sorrowful Songs را به نمایش می گذارد. فیلمنامه نویس فیلم پس از تصادف رانند برای نوشتن فیلمنامه الهام گرفت. ایگلسیاس پس از خواندن پرواز 232 هواپیمایی یونایتد که در سال 1989 در سیوکس سیتی، آیووا سقوط زیرنویس فارسی Fearless 1993 کرد، شروع به نوشتن داستان کرد.

مکس کلاین از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد. هواپیما به شدت سقوط می کند، اما به طور عجیبی مکس آرام است. آرامش او او را قادر می سازد تا ترس را در کابین پرواز از بین ببرد. او در کنار بایرون هومل، پسر جوانی که به تنهایی پرواز می کند، می نشیند. خدمه پرواز در داخل کابین حرکت می کنند و به مسافر دیگری به نام کارلا رودریگو که با نوزادی سفر می کند، می گویند که نوزاد را در دامان خود نگه دارد، زیرا هواپیما از کنترل خارج می شود، در حالی که به سایر مسافران می گویند که در صندلی های خود بچسبانند. مکس به شریک تجاری خود، جف گوردون، از ترس خود از پرواز در حین پرواز می گفت.

مکس یک ماشین اجاره می کند و شروع به رانند به خانه می کند. در طول راه او با دوست دختر قدیمی دبیرستانی به نام آلیسون آشنا می شود. آنها آخرین بار 20 سال پیش ملاقات کردند. در رستوران آلیسون متوجه مکس در حال خوردن یک توت فرن می شود. مکس به توت فرن حساسیت دارد. مکس پوزخند می زند. او توت فرن را بدون واکنش آلرژیک تمام می کند. صبح روز بعد، بازرسان FBI او را دست ر کردند. آنها انتخاب او را برای عدم تماس با خانواده برای گفتن اینکه حالش خوب است را زیر سوال می برند. نماینده شرکت هواپیمایی به او بلیط قطار را پیشنهاد می دهد. مکس درخواست بلیط هواپیما می کند. او می خواهد به خانه پرواز کند، بدون ترس از سفر هوایی. شرکت هواپیمایی او را در پرواز رزرو می کند. آنها او را در کنار دکتر بیل پرلمن، روانپزشک شرکت هواپیمایی می نشانند.

دانلود زیرنویس فیلم The Batman 2022