دانلود زیرنویس فارسی فیلم Far From Heaven 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
1,025 بازدید
دانلود زیرنویس Far from Heaven 2002
  • نام فیلم: دور از بهشت مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Todd Haynes نویسنده: Todd Haynes
  • بازیگران: Julianne Moore, Dennis Quaid, Dennis Haysbert
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 44600 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

کتی یک زن خانه دار کامل دهه 50 است که زند کامل دهه 50 را دارد: بچه های سالم، شوهر موفق، شهرت اجتماعی. سپس یک شب او به شوهرش فرانک برخورد می کند و مرد دیگری را می بوسد و دنیای مرتب او شروع به چرخیدن می کند که کنترلی ندارد. در سردرگمی و اندوه خود، او در دوستی باغبان آفریقایی-آمریکایی آنها، ریموند، تسلی می یابد – یک رابطه اجتماعی تابو که منجر به از هم پاشید بیشتر زند همانطور که او می دانست، می شود. علیرغم تلاش کتی و فرانک برای سرپا نگه داشتن ازدواجشان، واقعیت گرایی او و احساسات او نسبت به ریموند فصل دردناکی را در زند آنها باز می کند.

Cathy is the perfect 50s housewife, living the perfect 50s life: healthy kids, successful husband, social prominence. Then one night she stumbles in on her husband Frank, kissing another man, and her tidy world starts spinning out of control. In her confusion and grief, she finds consolation in the friendship of their African-American gardener, Raymond – a socially taboo relationship that leads to the further disintegration of life as she knew it. Despite Cathy and Frank’s struggle to keep their marriage afloat, the reality of his homos..uality and her feelings for Raymond open a painful, if more honest, chapter in their lives.

5152

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Far from Heaven 2002

دانلود زیرنویس فیلم Far from Heaven دور از بهشت ​​(به انگلیسی: Far from Heaven) یک فیلم درام دوره‌ای آمریکایی-فرانسوی محصول 2002 به نویسند و کارگردانی تاد هاینز با بازی جولیان مور، دنیس کواید، دنیس هایسبرت و پاتریشیا کلارکسون است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، جایی که مور برنده جام ولپی برای بهترین بازیگر زن شد و فیلمبردار ادوارد لاچمن جایزه ای را برای مشارکت برجسته دریافت کرد.

فرانک اغ خود را مجبور می کند تا دیروقت در دفتر بماند، غرق در کار. یک شب که فرانک تا دیروقت کار می کند، کتی تصمیم می رد شامش را برای او در دفتر بیاورد. او با شور و شوق مرد دیگری را می بوسد روی او. فرانک اعتراف می کند که در جوانی “مشکلاتی” داشته است و موافقت می کند که برای تبدیل درمانی ثبت نام کند. با این حال، رابطه او با کتی به طور جبران ناپذیری تیره شده است و او به الکل روی می آورد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Far from Heaven

این فیلم داستان کتی ویتاکر، یک زن خانه دار دهه 1950 را روایت می کند که در حومه ثروتمند کانکتیکات زند می کند و می بیند که زند به ظاهر عالی خود شروع به از هم پاشیدن می کند. هاینز به فیلم‌های داگلاس سیرک ادای احترام می‌کند (مخصوصاً تمام آنچه بهشت ​​اجازه می‌دهد در ۱۹۵۵، نوشته شده بر باد ۱۹۵۶ و تقلید از زند ۱۹۵۹) و نژاد، نقش‌های تی، گرایش ، و طبقه را در زمینه آمریکای دهه ۱۹۵۰ زیرنویس فارسی Far from Heaven 2002 بررسی می‌کند.

در سال 1957 در حومه کانکتیکات، کتی ویتاکر همسر، مادر و خانه دار کاملی به نظر می رسد. او با فرانک، یک مدیر موفق در Magnatech، یک شرکت فروش تبلیغات تلویزیونی ازدواج کرده است. یک روز عصر، او از پلیس محلی که شوهرش را در گرفته تماس تلفنی دریافت می کند. او می‌گوید همه چیز درهم ریخته است، اما نمی‌گذارند او را تنها بگذارد. او در واقع در حال کاوش در دنیای زیرزمینی بارهای گرایان در هارتفورد بوده است.

یک روز، کتی مرد سیاه پوست ناشناسی را می بیند که در حیاط خانه اش قدم می زند. معلوم شد که او ریموند دیگان، پسر باغبان فقید کتی است.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game