دانلود زیرنویس فارسی فیلم Fair Game 2010

تاریخ اکران : 2010 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام
347 بازدید
دانلود زیرنویس Fair Game 2010
  • نام فیلم: بازی منصفانه مدت زمان: 1 ساعت 48 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Doug Liman نویسنده: Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, Joseph Wilson
  • بازیگران: Naomi Watts, Sean Penn, Sonya Davison
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.8 با 49705 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

والری پیلام ، عملیات سیا ، کشف می کند که هویت وی توسط دولت به عنوان بازپرداخت مقاله ای که شوهرش با انتقاد از دولت بوش نوشت ، توسط دولت فاش شده است.

CIA operative Valerie Plame discovers her identity is allegedly leaked by the government as payback for an op-ed article her husband wrote criticizing the Bush administration.

28482

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Fair Game 2010

دانلود زیرنویس فیلم Fair Game بازی عادلانه یک فیلم درام سیاسی بیوگرافی در سال 2010 به کارگردانی داگ لیمن و بازیگران نائومی واتس و شان پن است.این بنا بر اساس بازی عادلانه خاطرات Valerie Plame در سال 2007 و خاطرات 2004 جوزف سی ویلسون “سیاست حقیقت” است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Fair Game

واتس به عنوان Plame و Penn به عنوان همسرش ، جوزف سی ویلسون بازی می کنند.این فیلم در سال 2010 منتشر شد و یکی از انتخاب های رسمی بود که در جشنواره فیلم کن 2010 برای Palme d’Or زیرنویس فارسی Fair Game 2010 رقابت می کرد.این فیلم “جایزه آزادی بیان” را از هیئت ملی بررسی به دست آورد.این فیلم به عنوان سومین همکاری واتس و پن نشان داد که پیش از این در فیلم های 21 گرم و ترور ریچارد نیکسون با هم بازی می کردند.

والری پلاس توسط آژانس اطلاعات مرکزی به کار گرفته شده است ، واقعیتی که در خارج از آژانس شناخته شده است به هیچ کس جز همسر و والدینش.او یک افسر اطلاعاتی است که در تعدادی از عملیات مخفی حساس و گاه خطرناک در خارج از کشور درگیر است.

همسر وی ، جوزف سی ویلسون ، یک دیپلمات است که اخیراً به عنوان سفیر ایالات متحده در گابن خدمت کرده است.به دلیل پیشینه دیپلماتیک قبلی خود در نیجر ، ویلسون توسط همکاران سیا Plame به سفر به آنجا نزدیک می شود و اطلاعاتی را در مورد اینکه آیا اورانیوم زرد کیک توسط عراق برای استفاده در ساخت سلاح های هسته ای تهیه می شود ، جمع آوری می کند.ویلسون از رضایت خودش تشخیص می دهد که اینگونه نیست.

پس از اقدام نظامی توسط جورج دبلیو بوش ، که آن را در یک آدرس اتحادیه در سال 2003 با اشاره به استفاده از اورانیوم در ساخت سلاح های کشتار جمعی توجیه می کند ، ویلسون یک قطعه مخالف را به نیویورک تایمز ارسال می کند و ادعا می کندگزارش هایی که کاملاً نادرست هستند.

wednesday زیرنویس