دانلود زیرنویس فارسی فیلم Escape from L.A. 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن علمی تخیلی ماجراجویانه
249 بازدید
دانلود زیرنویس Escape from L.A. 1996
  • نام فیلم: فرار از L.A. مدت زمان: 1 ساعت 41 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : John Carpenter نویسنده: John Carpenter, Nick Castle, Debra Hill
  • بازیگران: Kurt Russell, Steve Buscemi, Stacy Keach
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.7 با 74287 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Snake Plissken یک بار دیگر توسط ت ایالات متحده فراخوانده شده است تا یک دستگاه بالقوه روز قیامت را از لس آنجلس، که اکنون یک جزیره خودمختار است که افراد نامطلوب در آن اخراج می شوند، بازیابی کند.

Snake Plissken is once again called in by the United States government to recover a potential doomsday device from Los Angeles, now an autonomous island where undesirables are deported.

15819

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Escape from L.A. 1996

دانلود زیرنویس فیلم Escape from L.A. فرار از لس آنجلس (که روی پرده با عنوان فرار جان کارپنتر از لس آنجلس طراحی شده است) یک فیلم اکشن پساآخرا مانی آمریکایی محصول 1996 است که به نویسند ، فیلمبرداری و کارگردانی مشترک جان کارپنتر، نویسند و تهیه کنند مشترک دبرا هیل و کرت راسل ساخته شده است. با بازی راسل در نقش Snake Plissken. دنباله ای برای فرار از نیویورک، فرار از لس آنجلس با همبازی های استیو بوشمی، استیسی کیچ، بروس کمپبل و پم گریر. این فیلم با استقبال متفاوتی روبرو شد و یک بمب شه بود، اما طرفدارانی پیدا کرد.

اسنیک پلیسکن که به دلیل یک سری جنایات با اخراج روبرو می شود، فرصتی برای عفو و بخشش با سفر به جزیره و بازیابی کنترل از راه دور دریافت می کند، وظیفه ای که یک تیم نجات قبلی نتوانسته است آن را انجام دهد. رئیس جمهور برای اجبار به تبعیت از او، یکی از افسرانش را به ویروسی مبتلا می کند که مار را در عرض 10 ساعت می کشد و قول می دهد که پس از انجام ماموریت خود، درمان را دریافت کند. رئیس جمهور نگران امنیت اتوپیا نیست و او را خائن می داند.

مار تجهیزات صادر می شود و در یک زیردریایی یک نفره به لس آنجلس فرستاده می شود. همانطور که او جزیره را کاوش می کند، با “Map to the Stars” ادی، یک کلاهبردار که تورهای تعاملی می فروشد و یکی از همکاران کوئروو ملاقات می کند. در طول راه، Pipeline، یک علاقه‌مند به موج‌سواری، به Snake کمک می‌کند. تسلیما، زنی که به دلیل ایمان مسلمانش تبعید شد. و هرشه لاس پالماس (سابق کارجک مالون)، یک زن ترنس و همکار سابق جنایتکار اسنیک.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Escape from L.A.

در سال 2000، زمین لرزه ای عظیم شهر لس آنجلس را به لرزه درآورد و با سیل دره سان فرناندو، آن را با سرزمین اصلی قطع کرد. با اعلام اینکه خداوند لس آنجلس را به خاطر گناهانش مجازات می کند، یک کاندیدای تئوکراتیک ریاست جمهوری برای یک دوره مادام العمر در انتخابات پیروز می شود. او دستور می دهد پای ایالات متحده از واشنگتن دی سی به زادگاهش لینچبرگ، ویرجینیا منتقل شود و یک سری قوانین اخلاقی سخت رانه وضع می کند. به متخلفان حق انتخاب بین از دست دادن تابعیت ایالات متحده و اخراج دائمی به جزیره جدید لس آنجلس، یا توبه و مرگ بر زیرنویس فارسی Escape from L.A. 1996 اثر برق گرفت داده می شود. فرار از جزیره به دلیل ایجاد دیوار مهاری در امتداد ساحل اصلی و حضور شدید پلیس فدرال که منطقه را زیر نظر دارد غیرممکن شده است.

تا سال 2013، ایالات متحده ابرسلاحی به نام “شمشیر داموکلس” (Sword of Damocles) را توسعه داد، یک سیستم ماهواره ای که می تواند وسایل الکترونیکی را در هر نقطه از جهان هدف قرار دهد و آنها را بی استفاده کند. رئیس جمهور قصد دارد از آن برای تسلط بر جهان با از بین بردن توانایی کشورهای متخاصم برای عملکرد استفاده کند. دختر او اتوپیا کنترل از راه دور سیستم را می دزد و به جزیره لس آنجلس می گریزد تا آن را به کوئروو جونز، یک انقلابی راه درخشان پرو تحویل دهد. کوئروو یک نیروی متجاوز به کشورهای جهان سوم را به خدمت گرفته است و در حال برنامه ریزی برای حمله و بازپس ری ایالات متحده است.

دانلود زیرنویس سریال Better Call Soul