دانلود زیرنویس فارسی فیلم Errors of the Human Body 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام راز آلود
531 بازدید
دانلود زیرنویس Errors of the Human Body
  • نام فیلم: Errors of the Human Body مدت زمان: 1h 41min
  • زبان: English کشور سازنده : Germany
  • کارگردان : Eron Sheean نویسنده: Shane Danielsen, Eron Sheean
  • بازیگران: Michael Eklund, Karoline Herfurth, Tómas Lemarquis
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.3
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

دکتر جف برتون در جستجوی آزمایشگاهی جدید برای پی ری تحقیقات ژنتیکی بحث بران ز خود، در مؤسسه مشهور جهانی زیست شناسی سلولی مولکولی و ژنتیک در درسدن ز انی، آلمان، موقعیتی را به عهده می رد. مشارکت او در مخفی ترین پروژه آنها – یک ژن بازسازی انسان – این پتانسیل را دارد که از یک تراژدی شخصی که سال ها او را در ر کرده بود، چیزی معجزه آسا بسازد. اما وقتی او توطئه ای را در میان همکارانش کشف می کند، در عوض چیز کاملاً متفاوتی را می یابد: یک ویروس جدید وحشتناک، با عواقب بالقوه ویرانگر برای بشریت – و برای جف، که نه تنها اولین قربانی آن است، بلکه منبع ناخواسته آن است.

Seeking a new laboratory to pursue his controversial genetic research, Dr Geoff Burton takes up a position at the world-renowned Institute for Molecular Cell Biology & Genetics in wintry Dresden, Germany. His contribution to their most top-secret project – a human regeneration gene – has the potential to make something miraculous out of a personal tragedy that has haunted him for years. But when he uncovers a conspiracy amongst his colleagues, he finds instead something quite different: a terrifying new virus, with potentially devastating consequences for humanity – and for Geoff, who is not only its first victim, but its unwitting source.

3210

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Errors of the Human Body 2012

دانلود زیرنویس فیلم Errors of the Human Body Errors of the Human Body یک فیلم هیجان‌ان ز روان‌شناختی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی ارون شین و با بازی مایکل اکلوند است.

پس از نمایش جهانی خود در جشنواره فانتزیا در مونترال در جولای 2012، این فیلم اولین نمایش خود را در ایالات متحده در سپتامبر انجام داد. در فستیوال شگفت ان ز در آستین. همچنین در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم م ورن، جشنواره بین‌المللی فیلم روتردام، جشنواره بین‌المللی فیلم میامی، جشنواره بین‌المللی فیلم فینیکس، جشنواره Frightfest لندن، جشنواره بین‌المللی فیلم و موسیقی Transatlantyk – Poznań، نمایش ترسناک Telluride و جشنواره بین‌المللی فیلم ریودوژانیرو برگزیده شد. در سپتامبر 2012، جف دوچمن از ساندنس انتخاب/IFC با نیت بولوتین در XYZ Films برای حقوق آمریکای شمالی برای توزیع فیلم مذاکره کرد.

در طول تور جشنواره، فیلم عمدتاً نقدهای مثبتی دریافت کرد، به خصوص. پیرامون اجرای اکلوند. گابریل روزین از Screen Invasion نوشت: “خطاهای بدن انسان با چرخش فوق العاده ستاره مایکل اکلوند افزایش می یابد… عذاب او، به ویژه در پرده سوم، به طرز درخشانی دردناک است. به ضرر فیلم، بازی قدرتمند اکلوند به هر حال تراژیک و فریبنده است.” مایکل ترولونی از مدرسه فیلم ریجکتز خاطرنشان کرد: “فیلم فقط یک داستان ترسناک علمی-تخیلی نیست، بلکه تفسیری است درباره اهمیت دیالوگ، که نیاز به ارتباط را در اشکال مختلف آن نشان می دهد. موضوع آسیب دیده.” خود شین در اکران فستیوال شگفت‌ان ز گفت: «فیلم در مورد اختلال در ارتباط است، هم در ظاهر در شخصیت‌ها و هم در داخل با سلول‌ها.»

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Errors of the Human Body

دکتر جف برتون (اکلوند)، محقق ژنتیک باهوش، به آزمایشگاهی در درسدن دعوت می‌شود تا کشف کند که ویروس کشنده‌ای در حال ایجاد است، که ممکن است ناخواسته آن را ایجاد کرده باشد و اولین قربانی آن باشد. این معما در برابر دکتر برتون است که سعی می کند رستگاری و آرامش را از گذشته زیرنویس فارسی Errors of the Human Body 2012 ای که با مرگ پسر نوزادش تسخیر شده است، بیابد.

هنگام نمایش یک فیلم کوتاه در برلیناله در سال 2006، شین با دانشمندی از موسسه زیست شناسی سلولی مولکولی و ژنتیک ماکس پلانک، برادر فیلمبردار آنا هاوارد، که مدیر فیلمبرداری این فیلم شد، ملاقات کرد. او این ویژ را در حالی که بیش از شش سال در انستیتوی درسدن به عنوان یک هنرمند در اقامتگاه خدمت می کرد، توسعه داد. شین در مصاحبه ای گفت: “من موفق شدم آنها را متقاعد کنم که به من اجازه دهند یک فیلم داستانی مبتنی بر موسسه و برخی از پروژه های تحقیقاتی عجیب و غریب و جذاب آنها بسازم. این یک فیلم ند نیست – یک فیلم تخیلی با مقداری علمی واقعی مانند پرش- برای داستان بی فایده است.”

دانلود زیرنویس فارسی سریال Nine Perfect Strangers