دانلود زیرنویس فارسی فیلم Equilibrium 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن درام علمی تخیلی
957 بازدید
دانلود زیرنویس Equilibrium 2002
  • نام فیلم: تعادل مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Kurt Wimmer نویسنده: Kurt Wimmer
  • بازیگران: Christian Bale, Sean Bean, Emily Watson, Taye Diggs
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.4 با 314165 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در دنیای آینده نگر، یک رژیم سخت رانه با سرکوب احساسات جنگ را از بین برده است: کتاب، هنر و موسیقی به شدت ممنوع است و احساس جرمی است که مجازات آن اعدام است. روحانی جان پرستون (بیل) یک مامور عالی رتبه تی است که مسئول نابود کردن کسانی است که در برابر قوانین مقاومت می کنند. پرستون که برای اجرای قوانین سخت رانه رژیم جدید آموزش دیده است، زمانی که او یک دوز از پروزیوم، یک داروی تغییر دهنده ذهن را که مانع احساسات می شود، از دست می دهد، ناگهان تنها فردی می شود که می تواند آن را سرنگون کند.

In a futuristic world, a strict regime has eliminated war by suppressing emotions: books, art and music are strictly forbidden and feeling is a crime punishable by death. Cleric John Preston (Bale) is a top ranking government agent responsible for destroying those who resist the rules. When he misses a dose of Prozium, a mind-altering drug that hinders emotion, Preston, who has been trained to enforce the strict laws of the new regime, suddenly becomes the only person capable of overthrowing it.

4974

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Equilibrium 2002

دانلود زیرنویس فیلم Equilibrium تعادل (به انگلیسی: Equilibrium) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۲ به نویسند و کارگردانی کرت ویمر با بازی کریستین بیل، امیلی واتسون و تای دیگز است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Equilibrium

این فیلم درباره جان پرستون (بیل)، افسر مجری در آینده است که در آن احساسات و بیان هنری غیرقانونی است و شهروندان برای سرکوب احساسات خود روزانه از داروهای روانگردان تزریق می کنند. پس از از دست دادن تصادفی یک دوز، پرستون شروع به تجربه احساسات می کند، که باعث می شود اخلاق خود را زیر سوال ببرد و اعمال خود را تعدیل کند در حالی که تلاش می کند توسط جامعه مشکوکی که در آن زند می کند پنهان بماند. در نهایت، او به یک زیرنویس فارسی Equilibrium 2002 جنبش مقاومت با استفاده از هنرهای رزمی پیشرفته کمک می کند، که رژیمی که به سرنگونی آن کمک می کند به او آموخته است.

لیبریا، یک ت شهر توتالیتر که توسط بازماندگان جنگ جهانی سوم ایجاد شد، احساسات انسانی را عامل جنگ می داند. هرگونه فعالیت یا شیئی که احساسات را تحریک کند اکیدا ممنوع است. کسانی که تخلف می کنند برچسب “مجرم حس” و محکوم به اعدام می شوند. جمعیت مجبور به تزریق روزانه “پروزیوم II” برای سرکوب احساسات می شوند. لیبریا توسط شورای تتراگرامتون به رهبری “پدر” اداره می شود که تبلیغات را از طریق صفحه های ویدئویی غول پیکر در سراسر شهر به اشتراک می گذارد. در اوج اجرای قانون، روحانیون Grammaton هستند که در هنر رزمی کاتای تفنگ آموزش دیده اند. روحانیون به طور مکرر به منازل برای جستجو و تخریب مواد غیرقانونی – هنر، ادبیات و موسیقی – حمله می کنند و متخلفان را در محل اعدام می کنند. یک جنبش مقاومت، معروف به “زیرزمینی” ظهور می کند تا پدر و شورای تتراگرامتون را سرنگون کند.

در سال 2072، جان پرستون یک روحانی بلندپایه است که همسرش، ویویانا، به عنوان یک مجرم حسی اعدام شد و او را به عنوان یک والد دو فرزند تنها گذاشت. پس از یک یورش، پرستون متوجه می شود که شریک زند اش، ارول پارتریج، کتابی از شعرهای دبلیو بی. ییتس را به جای تحویل دادن آن برای سوزاندن، نجات می دهد. او پارتریج را دنبال می کند – اصطلاحی برای مناطق خارج از شهر – و او را در حال خواندن کتاب می بیند. پس از دیدن پرستون، پارتریج ادعا می کند که با خوشحالی بهای سن ن احساس احساسات را می پردازد. پرستون او را اعدام می کند در حالی که پارتریج به آرامی به اسلحه اش می رسد.

پرستون به طور تصادفی یک ویال روزانه پروزیوم را می شکند و نمی تواند آن را قبل از رفتن به حمله بعدی جایگزین کند. اپیزودهای کوتاهی از احساسات باعث بران ختن خاطرات، تحریک احساسات و آگاهی بیشتر او از محیط اطراف می شود. او عمداً دوزهای اضافی پروزیوم را حذف می کند و آنها را پشت آینه حمام خود پنهان می کند. پارتریج با یک برانت جاه ط و آگاه به شغل جایگزین می شود که از کار “سازش ناپذیر” پرستون به عنوان یک روحانی تحسین می کند. در یک حمله، آنها مری اوبراین، مجرم حس را دست ر می کنند. در کمال تعجب برانت، پرستون از اعدام اوبراین جلو ری می کند و می گوید که او باید برای بازجویی زنده بماند. برانت به تردید پرستون مشکوک می شود.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad