دانلود زیرنویس فارسی فیلم Enemy 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
514 بازدید
دانلود زیرنویس Enemy 2013
  • نام فیلم: دشمن مدت زمان: 1 ساعت 31 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : کانادا
  • کارگردان : Denis Villeneuve نویسنده: José Saramago, Javier Gullón
  • بازیگران: Jake Gyllenhaal, Mélanie Laurent, Sarah Gadon
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.9 با 197035 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک مرد پس از مشاهده او در یک فیلم ، به دنبال نگاه دقیق خود است.

A man seeks out his exact look-alike after spotting him in a movie.

30184

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Enemy 2013

دانلود زیرنویس فیلم Enemy Enemy یک فیلم درام روانشناختی در سال 2013 به کارگردانی دنیس ویلنوو است و توسط M. A. Faura و Niv Fichman تهیه شده است.نوشته شده توسط خاویر گلولن ، آن را به راحتی از رمان خوزه ساراماگو در سال 2002 The Double اقتباس کرد.این فیلم جیک گیلنهاال را در نقش دوگانه به عنوان دو مرد که از نظر جسمی یکسان هستند اما از نظر شخصیت متفاوت هستند ، بازی می کنند.ملنی لوران ، سارا گادون و ایزابلا روسلینی همبازی.این یک تولید بین المللی شرکت های اسپانیا ، فرانسه و کانادا است.

یک مرد در یک نمایش شهوانی در یک باشگاه زیرزمینی شرکت می کند ، که با یک زن برهنه در آستانه خرد کردن یک تارنتولا زنده در زیر سکوی پاشنه بلند خود به اوج خود می رسد.

آدام استالک آنتونی را به دیدار آژانس استعدادهای خود ، جایی که در آنتونی اشتباه می کند و نامه محرمانه به او داده می شود ، استالک می کند.آدم با کشف آپارتمان آنتونی در میسیساگا ، خانه را صدا می کند ، اما به همسر باردار آنتونی ، هلن می رسد.او همچنین صدای آدم را برای آنتونی اشتباه می کند و فرض می کند که این یک شوخی است ، اما آدم اصرار دارد که او آنتونی نیست.این وحشت هلن و آدم ناگهان تماس را پایان می دهند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Enemy

دشمن در بخش نمایش ویژه در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2013 در 8 سپتامبر به نمایش درآمد.پس از اکران گسترده خود توسط A24 در 14 مارس 2014 ، این فیلم 3.4 میلیون دلار در گیشه درآمد کسب کرد و بررسی های مثبتی دریافت کرد.دشمن در دومین جوایز صفحه نمایش کانادایی ده نامزد کسب کرد و پنج نفر از آن برنده شد ، از جمله بهترین کارگردان ویلنوو ، و جایزه صفحه نمایش کانادا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای گادون.این فیلم بهترین فیلم کانادایی سال در جوایز انجمن منتقدین فیلم تورنتو زیرنویس فارسی Enemy 2013 2014 بود.

آدام بل ، استاد تاریخ کالج ، زندگی آرام و یکنواخت در تورنتو را پشت سر می گذارد.او یک فیلم را اجاره می کند ، جایی که وصیت نامه ای وجود دارد ، به توصیه یک همکار ، و بازیگری را که به طرز چشمگیری مانند خودش ، به طور خلاصه ، در فیلم به عنوان یک زنگوله به نظر می رسد ، لکه دار می کند.با جستجوی آنلاین ، آدم بازیگر را آنتونی کلر معرفی می کند ، که نام صحنه آن دانیل سنت کلر است.آدام دو فیلم دیگر را که در آن آنتونی ظاهر شده است اجاره می کند و با این مرد وسواس می شود ، که به نظر می رسد دوقلو جسمی او است.بلافاصله پس از آن ، آدم چند جعبه را در خانه خود جستجو می کند و عکسی از کسی که مانند خودش به نظر می رسد ، پیدا می کند ، با دست یک زن روی شانه خود.با این حال ، بخشی از عکس پاره شده است و شناسایی زن غیرممکن است.

The Last of Us زیرنویس