دانلود زیرنویس فارسی فیلم Elles 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
1,367 بازدید
  • نام فیلم: Elles مدت زمان: 1h 39min
  • زبان: French کشور سازنده : France
  • کارگردان : Malgorzata Szumowska نویسنده: Tine Byrckel, Malgorzata Szumowska
  • بازیگران: Juliette Binoche, Anaïs Demoustier, Joanna Kulig
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.6
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آن (ژولیت بینوش)، مادر دو فرزند و روزنامه‌نگار تحقیقی ELLE، ثروتمند، مقیم پاریس، در حال نوشتن مقاله‌ای درباره روسپیگری دانشجویی است. ملاقات های او با دو زن جوان به شدت قل، آلیچا (جوانا کولیگ) و شارلوت (آنایس دموستیر)، عمیق و ناراحت کننده است و او را وادار می کند تا صمیمی ترین اعتقادات خود را در مورد پول، خانواده و رابطه زیر سوال ببرد.

Anne (Juliette Binoche), a well-off, Paris-based mother of two and investigative journalist for ELLE, is writing an article about student prostitution. Her meetings with two fiercely independent young women, Alicja (Joanna Kulig) and Charlotte (Anais Demoustier), are profound and unsettling, moving her to question her most intimate convictions about money, family and s…

3377

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Elles 2011

دانلود زیرنویس فیلم Elles Elles یک فیلم اروپایی محصول 2011 به کارگردانی و نویسند کارگردان لهستانی Małgośka Szumowska است. اپیزودی از زند آن (ژولیت بینوش)، روزنامه نگاری در پاریس برای نشریه فرانسوی Elle را نشان می دهد که در حال نوشتن مقاله ای درباره روسپی گری دانشجوی دختر است.

جایی که آن در انتظار بدبختی و پریشانی است، آزادی، غرور و توانمندی را کشف می کند. از آنجایی که کنجکاوی حرفه ای آن در این دو زن به موضوع علاقه شخصی تبدیل می شود، او شروع به کشف مجدد تمایلات خود می کند.

آنه با آلیچا (جوانا کولیگ) مصاحبه می‌کند که با ورود از لهستان برای تحصیل در فرانسه، نه تنها چمدانش را گم کرد، بلکه متوجه شد که مشاوران دانشجو در ساعت‌های مورد نیاز او کمتر کمک کننده هستند. دانش آموز دیگری به کمک او آمد، اما اعتراف کرد که سخاوت او بخشی از خواستگاری بود. تا زمانی که می بینیم که او با آن مصاحبه می کند، آلیجا به اندازه کافی درآمد کسب کرده است تا یک آپارتمان بسیار زیبا به همراه اس های طراح و کیف های دستی داشته باشد. او بسیار لذت‌گراتر از شارلوت است و در طول مصاحبه در آپارتمانش، آن را می‌کند. وقتی از آلیچا پرسیده می شود که مشتریان او چه کسانی هستند، به ساد پاسخ می دهد که آنها شوهرانی کسل هستند. برای آلیچا، تنها بودن در یک کشور خارجی او را به آزادی بسیار بیشتر از آنچه در خانه لذت می‌برد، سوق داده است، اما وقتی از او می‌پرسند که آیا می‌خواهد این کار را ترک کند، اعتراف می‌کند که در نحوه کسب درآمد عنصری از اعتیاد وجود دارد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Elles

اگرچه زنان جوان علاقه ای به تبلیغات ندارند، او دو دانشجو را متقاعد می کند که با او صحبت کنند: آلیچا (جوانا کولیگ) تحریک آمیز، یک دانشجوی جاه ط اقتصاد زیرنویس فارسی Elles 2011 که لهستان را برای ادامه تحصیل ترک کرده است. و شارلوت ظریف (Anaïs Demoustier) که در یک کلاس مقدماتی پاریس ثبت نام کرد و مصمم بود که پیشینه استانی متوسط ​​خود را پشت سر بگذارد.

Elles برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در سال 2011 به نمایش درآمد و اولین بار در فوریه 2012 در فرانسه وارد اکران عمومی شد.

داستان فیلم در طول یک روز می گذرد. آن (ژولیت بینوش) در حالی که برای رئیس شوهرش و همسرش خرید می‌کند و شام آماده می‌کند، تلاش می‌کند تا آخرین مهلت مقاله‌اش در مورد فحشا را رعایت کند. او همچنین نگران دو پسرش است که بزرگ‌ترین آنها کلاس‌ها را ترک می‌کند در حالی که به نظر می‌رسد کوچک‌تر شروع به جذب بازی‌های ویدیویی کرده است. این روایت با فلاش بک های مکالمه هایی که آن با این دو دانش آموز داشته، صحنه هایی از زند آنها و تأثیری که کارشان در صنعت بر آنها و نزدیکانشان می گذارد، قطع می شود.

دانلود زیر نویس فارسی سریال vikings