دانلود زیرنویس فارسی فیلم El Bola 2000

تاریخ اکران : 2000 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
237 بازدید
دانلود زیرنویس El Bola 2000
  • نام فیلم: ال بولا مدت زمان: 1 ساعت 28 دقیقه
  • زبان: اسپانیایی کشور سازنده : اسپانیا
  • کارگردان : Achero Mañas نویسنده: Achero Mañas, Verónica Fernández
  • بازیگران: Juan José Ballesta, Pablo Galán, Alberto Jiménez
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 6596 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

ال بولا ، یک پسر 12 ساله A.K.A. “Pellet” یک پسر 12 ساله است که در یک محیط خشونت آمیز و بدبخت بزرگ شده است.او که از زندگی خانوادگی خود خجالت می کشد ، از نزدیک شدن به همکلاسی ها خودداری می کند.ورود یک پسر جدید در مدرسه تغییر می دهد …

El Bola, a 12 year old boy a.k.a. “Pellet” is a 12 year old boy raised in a violent and sordid environment. Embarrassed by his family life, he avoids becoming close to classmates. The arrival of a new boy at school changes his att…

25924

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم El Bola 2000

دانلود زیرنویس فیلم El Bola ال بولا (انگلیسی: گلوله) یک فیلم درام اسپانیایی 2000 است که به کارگردانی آچرو مااس انجام می شود.این جایزه Goya را برای بهترین فیلم در پانزدهمین جوایز گویا به دست آورد.این در ایالات متحده از فیلمبرداری موجود است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم El Bola

پابلو A.K.A. “ال بولا” پسری دوازده ساله با یک پدر بیش از حد سخت است.او زیرنویس فارسی El Bola 2000 در مدرسه چند دوست دارد تا اینکه یک کودک جدید به نام آلفردو وارد شود.فضای گرم و دلسوز در خانواده آلفردو تضاد کاملی با پدر سرکوبگر پابلو فراهم می کند.تجربه پابلو از خانواده دوستش به او می آموزد که با بدترین ترس های خود مقابله کند.
wednesday زیرنویس