دانلود زیرنویس فارسی فیلم Eeda 2018

تاریخ اکران : 2018 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
275 بازدید
دانلود زیرنویس Eeda 2018
  • نام فیلم: ادا مدت زمان: 2 ساعت 32 دقیقه
  • زبان: Malayalam کشور سازنده : هندوستان
  • کارگردان : Ajithkumar نویسنده: Ajithkumar
  • بازیگران: Shane Nigam, Nimisha Sajayan, Manikandan R. Achari
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 605 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آناند و آیسواریا که از روستاهای مجاور در شمال مالابر استقبال می کنند.یک جلسه فرصتی در مکان مادری آنها به یک امر پرشور در میسور تبدیل می شود.اما زندگی آنها ناگهان در یک سری از وقایع خشونت آمیز در هم تنیده می شود.

Anand and Aiswarya who hail from nearby villages in North Malabar. A chance meeting in their native place develops into a passionate affair in Mysore. But their lives suddenly become intertwined in a series of violent events.

31030

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Eeda 2018

دانلود زیرنویس فیلم Eeda EEDA (ترجمه در اینجا) یک فیلم عاشقانه به زبان مالایایی هند در سال 2018 است که توسط B. Ajithkumar نوشته شده ، ویرایش و کارگردانی شده است.این فیلم یک فیلم مدرن در رومئو و ژولیت ویلیام شکسپیر است که در پس زمینه خشونت سیاسی در کنور ، شمال مالابار قرار دارد.شین نیگام و نیمیشا ساجایان نقش های اصلی را بازی می کنند.EEDA توسط شارمیلا رجا از طریق استودیوی دلتا ، با همکاری فاز جمعی یک تولید شد.تهیه کنندگان اجرایی TRS Muthukumaar ، K.J.اییاپان ، و سوکومار Thekkepatt.

خانواده آیشواریا تصمیم می گیرند که وی با سوداکاران ، یک دوست نزدیک خانوادگی که همچنین یک سیاستمدار فعال در حزب سیاسی است که خانواده آیشواریا از آن حمایت می کنند ، ازدواج کنند.آیشواریا تصمیم می گیرد ازدواج با آناند را ثبت کند و هر دو تصمیم می گیرند ازدواج خود را در میسور ثبت کنند.اما قبل از ازدواج ، آناند تماس می گیرد که دوست نزدیک آناند در یک درگیری سیاسی تلافی جویانه در کنور به قتل می رسد.آناند برای شرکت در مناسک نهایی به خانه می آید.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Eeda

داستان تنظیم شده در منطقه شمال مابار کرالا.آناند/ ناندو (شین نیگام) فارغ التحصیل MBA است که در یک پست مدیریتی در سطح ورودی در یک شرکت بیمه در میسور فعالیت می کند.در حالی که در زادگاهش در Kannur در مرخصی بود ، او اتفاق می افتد که با Aishwarya/ Ammu (Nimisha Sajayan) ملاقات می کند که او زیرنویس فارسی Eeda 2018 نیز بومی Kannur و یک دانش آموز در میسور است.آنها در یک روز هارتال ملاقات می کنند و او به او کمک می کند تا از سیاستمدارانی که خواستار هارتال هستند و خانه او را رها می کند ، فرار کند.بعد از چند چت اولیه و تماس تلفنی ، آنها عاشق یکدیگر هستند.

خانواده آناند و خانواده آیشواریا در دو حزب سیاسی مخالف در کنور فعال هستند.وقتی آیشواریا در این باره آشنا می شود ، تصمیم می گیرد از هم پاشید زیرا نمی خواهد آناند را کشته کند.اما آناند پایدار بود و دوتایی این رابطه را ادامه می دهد.

آناند می دانست که حزب خانواده اش قصد داشته است Karippally Dineshan ، اولین پسر عموی آیشواریا را به عنوان انتقام از قتل دوست نزدیک آناند به قتل برساند.آناند شماره تلفن دینسان را از آیشواریا دریافت می کند و با او تماس می گیرد و می گوید می خواهد ملاقات کند.آناند به دینسان هشدار می دهد که مهمانی رقیب قصد دارد دینسان را بکشد ، اما دینسان زحمت نمی کشد.در راه خانه ، دینسان مورد حمله قرار گرفت.آناند سعی می کند مهاجمان را متوقف کند اما شکست می خورد.وی سپس دینسان را به بیمارستان می برد اما دینسان زنده نمی ماند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us