دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dungeons & Dragons Wrath of the Dragon God 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن فانتزی ماجراجویانه
459 بازدید
دانلود زیرنویس Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God 2005
  • نام فیلم: Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آلمان
  • کارگردان : Gerry Lively نویسنده: Robert Kimmel, Gerry Lively, Brian Rudnick
  • بازیگران: Bruce Payne, Mark Dymond, Clemency Burton-Hill
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 4.7 با 5898 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

با هم ، چهار قهرمان ارتش خود را برای بازیابی مدار می سازند و از نیروهای ابتدایی برای شکست دادن دمودار قبل از احضار اژدها سیاه خواب استفاده می کنند.

Together, four heroes build their own army to retrieve the orb, using elemental forces to defeat Damodar before he summons the sleeping black dragon.

31040

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God 2005

دانلود زیرنویس فیلم Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God Dungeons and Dragons: Wrath of the Dragon God یک فیلم ماجراجویی فانتزی مستقیم به DVD آمریکایی در سال 2005 به کارگردانی جری لایولی و توسط برایان رودنیک و رابرت کیمل نوشته شده است.دومین قسط در سری فیلم Dungeons & Dragons ، آن را به عنوان دنباله ای مستقل برای Dungeons & Dragons (2000) خدمت می کند ، که به نوبه خود بر اساس بازی نقش آفرینی با همین نام بود.تنها بازیگر برگشتی ، بروس پین است که نقش خود را به عنوان دامدر بازگو می کند.

Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God توسط Dungeons & Dragons 3: The Book of Vile Darkness ، در 9 اوت 2012 به طور مستقیم به DVD در انگلستان منتشر شد.

یک صد سال پس از فیلم اول ، دمودار پس از شکست او توسط ریدلی آزادبورن ، دوباره توسط استاد سابق خود ، پروفایون لعنت شده است تا زمین را به عنوان یک موجود ارواح قدم بزند.او که توسط نفرین مجنون شده است ، به دنبال انتقام از پادشاهی ازمیر و فرزندان کسانی که او را شکست دادند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God

این فیلم در 10 اکتبر 2005 در زیرنویس فارسی Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God 2005 کانال علمی تخیلی به نمایش درآمد.

وی پس از سالها جستجو با کمک دو مارمولک تاریک تالون مارمولک شمن ، او مدار فالوزور ، یک مصنوع باستانی را که با قدرت فالوزور مرتبط است ، قرار می دهد ، یک اژدها خدای که در زیر کوههای ساراگاسو زندانی شده است.او با قدرت Orb ، نفرین را شفا می دهد و برای از بین بردن اژدها برای از بین بردن ایزمیر آماده می شود.

دانلود زیرنویس فارسی سریال You