دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dream Horse 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام کمدی ورزشی
387 بازدید
دانلود زیرنویس Dream Horse 2020
  • نام فیلم: Dream Horse مدت زمان: 1 ساعت 53 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Euros Lyn نویسنده: Neil McKay
  • بازیگران: Toni Collette, Damian Lewis, Owen Teale, Peter Davison
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

این فیلم داستان واقعی الهام‌بخش Dream Alliance را روایت می‌کند، یک اسب مسابقه نامحتمل که توسط متصدی بار و ی، یان ووکس (نامزد جایزه آکادمی، تونی کولت) پرورش داده شده است. با پول بسیار کم و بدون تجربه، جان همسایه‌هایش را متقاعد می‌کند که درآمد ناچیز خود را برای کمک به رشد Dream به این امید که بتواند با نخبگان مسابقه‌ای رقابت کند، به دست آورند. سرمایه‌گذاری گروه نتیجه می‌دهد زیرا رویا با قدرت و اراده در رتبه‌ها بالا می‌رود و به مسابقه در گرند ملی و می‌رود و ق یک قهرمان واقعی را نشان می‌دهد.

The film tells the inspiring true story of Dream Alliance, an unlikely race horse bred by small town Welsh bartender Jan Vokes (Academy Award® nominee Toni Collette). With very little money and no experience, Jan convinces her neighbors to chip in their meager earnings to help raise Dream in the hopes he can compete with the racing elites. The group’s investment pays off as Dream rises through the ranks with grit and determination and goes on to race in the Welsh Grand National, showing the heart of a true champion.

4119

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dream Horse 2020

دانلود زیرنویس فیلم Dream Horse اسب رویا (به انگلیسی: Dream Horse) یک فیلم کمدی درام ورزشی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی یورو لین بر اساس فیلمنامه ای از نیل مک کی است. در این فیلم تونی کولت، دامیان لوئیس، اوون تیل، جوآنا پیج، کارل جانسون، استفان رودری، آنتونی اودانل، نیکلاس فارل و سیان فیلیپس به ایفای نقش می پردازند و داستان واقعی Dream Alliance را دنبال می کند، اسبی که در گرند و مسابقه می داد. ملی. این قبلا موضوع ندی به نام Dark Horse: The Incredible True Story of Dream Alliance بوده است.

فیلمبرداری در می 2019 در و آغاز شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Dream Horse

Dream Horse اولین نمایش جهانی خود زیرنویس فارسی Dream Horse 2020 را در جشنواره فیلم ساندنس در 24 ژانویه 2020 داشت و در ایالات متحده در 21 مه 2021 توسط Bleecker Street و در بریتانیا در 4 ژوئن 2021 توسط Warner Bros. Pictures اکران شد.

این فیلم داستان واقعی Dream Alliance را روایت می‌کند، یک اسب مسابقه بعید که توسط متصدی و ی یان ووکز پرورش داده شده است. با پول بسیار کم و بدون تجربه، جان همسایگان خود را متقاعد می کند که درآمد خود را برای کمک به رشد Dream به این امید که او بتواند با نخبگان مسابقه رقابت کند، در درآمد خود قرار دهند. سرمایه‌گذاری گروه نتیجه می‌دهد زیرا Dream با قدرت و اراده در رتبه‌های بالاتر می‌رود و به مسابقه در Grand National و می‌رود.

در مارس 2019 اعلام شد که یورو لین کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و تونی کولت و دامیان لوئیس در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. اوون تیل، جوآنا پیج، نیکلاس فارل، سیان فیلیپس و کارل جانسون در ماه می اضافه شدند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game