دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dragonheart 1996

تاریخ اکران : 1996 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن فانتزی ماجراجویانه
265 بازدید
دانلود زیرنویس DragonHeart 1996
  • نام فیلم: شجاع مدت زمان: 1 ساعت 43 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Rob Cohen نویسنده: Patrick Read Johnson, Charles Edward Pogue
  • بازیگران: Dennis Quaid, Sean Connery, Dina Meyer
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.4 با 98213 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

آخرین اژدها و یک شوالیه اژدها سرخورده باید برای متوقف کردن یک پادشاه شیطانی ، که به جاودانگی جزئی داده می شد ، همکاری کنند.

The last dragon and a disillusioned dragonslaying Knight must cooperate to stop an evil King, who was given partial immortality.

27398

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم DragonHeart 1996

دانلود زیرنویس فیلم DragonHeart Dragonheart (به عنوان Dragonheart) یک فیلم ماجراجویی فانتزی در سال 1996 به کارگردانی راب کوهن است و توسط چارلز ادوارد پوگ نوشته شده بر اساس داستانی که توسط او ایجاد شده است و پاتریک جانسون را می خواند.این فیلم دنیس کوید ، دیوید تئولیس ، پیت Postlethwaite ، دینا مایر و شان کانری را به عنوان صدای دراکو بازی می کند.

سر بوون ، یک شوالیه انگلیسی “کد قدیمی” ، مربیان ساکسون شاهزاده اینون را در آرمانهای خود قرار داد تا او را به عنوان پادشاه بهتر از پدرش فرین تبدیل کند.در حالی که سرکوب یک شورش دهقانان ، شورشیان کمین می کنند و فرین را می کشند.سپس یک دختر جوان دهقانی به نام کارا به طور تصادفی قلب اینون را زخمی می کند.مادر سلتیک اینون آیزلین ، ایلین را قبل از اژدها گرفته است و از او می خواهد که زندگی پسر را نجات دهد.اژدها باعث می شود اینون قول دهد که یک حاکم عادلانه با افتخار باشد و قلب زخمی های اینون را با نیمی از خودش جایگزین کند.با این حال ، اینون با بردگی شورشیان سابق که پدرش را به قتل رساند و آنها را مجبور به بازسازی یک قلعه رومی کرد ، ستمگرانه تر است.اینون همچنین پدر کارا را دارد که رهبری شورشیان را نابینا می کند.با اعتقاد به قلب اژدها ، اینون را فاسد کرده است ، بوون با شکار آنها و همه اژدها را به او و همه اژدها سوگند می زند.

بوون یک اژدها را به غار خود می اندازد ، و نمی داند این کسی است که قلب خود را با اینون به اشتراک گذاشت.تقابل به بن بست پایان می یابد ، که در طی آن اژدها اظهار می دارد که او آخرین نفر زنده است.آنها موافقت می کنند که یکدیگر را به قتل نرسانند و در عوض همکاری کنند تا روستائیان محلی را با اژدها “کشتار” مرحله بندی کند.بوون بعداً اژدها را پس از صورت فلکی دراکو ، غافل از اتصال دراکو و اینون ، که از طریق آنها درد یکدیگر را احساس می کند ، نامگذاری می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم DragonHeart

این فیلم برای بهترین جلوه های بصری و جوایز مختلف دیگر در سالهای 1996 و 1997 نامزد دریافت جایزه اسکار شد. این فیلم بررسی های متفاوتی را دریافت کرد که منتقدین از فرض ، جلوه های بصری و توسعه شخصیت ستایش می کردند اما فیلمنامه را گیج کننده و کلیشه می کردند.این یک موفقیت در گیشه بود و 115 میلیون دلار زیرنویس فارسی DragonHeart 1996 در سراسر جهان درآمد کسب کرد.این به یاد استیو پرایس و ایروین کوهن اختصاص یافته بود.

دوازده سال بعد ، بوون به یک اژدها ماهر تبدیل شده است.در همین حال ، اینون با داشتن یک ستمگر ، قلعه خود را دوباره ساخته است.کارا می خواهد که پدر خود را پس از سالها برده داری آزاد کند.اینون موافق است اما او را به “آزادی” او می کشد.گیلبرت ، برادر شاعر راهب و مشتاق ، شاهد قدرت بوون است و او را دنبال می کند تا سوء استفاده های خود را ثبت کند.

wednesday زیرنویس