دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dossier K. 2009

تاریخ اکران : 2009 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی درام
271 بازدید
دانلود زیرنویس Dossier K. 2009
  • نام فیلم: Dossier K. مدت زمان: 2 ساعت
  • زبان: هلندی کشور سازنده : بلژیک
  • کارگردان : Jan Verheyen نویسنده: Jef Geeraerts, Carl Joos, Erik Van Looy
  • بازیگران: Koen De Bouw, Werner De Smedt, Blerim Destani
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.7 با 2777 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

Vincke و Verstuyft کارآگاهان اداره پلیس Antwerp هستند.این بار آنها باید با اوباش آلبانیایی و برخی از مشکلات در بخش پلیس خودشان برخورد کنند.

Vincke and Verstuyft are detectives of the Antwerp police department. This time they have to deal with the Albanian mob and some problems in their own police division.

28080

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dossier K. 2009

دانلود زیرنویس فیلم Dossier K. Dossier K. یک فیلم هیجان انگیز Flemish است که به کارگردانی Jan Verheyen ، بر اساس رمانی از Jef Geeraerts انجام شده است.Dossier K. دومین کتاب توسط Jef Geeraerts برای این سریال در مورد کارآگاهان وینک و Verstuyft است که پس از De Zaak Alzheimer به نمایش در آمده است.چندین بازیگر از فیلم اول نقش های خود را از جمله Koen de Bouw ، Werner de Smedt ، Hilde de Baerdemaeker ، Filip Peter و Jappe Claes تکرار می کنند.این فیلمی در مورد جنایات در صحنه مافیای آلبانی در آنتورپ است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Dossier K.

نازیم طاهیری (بلریم دستانی) می فهمد که پدرش توسط اعضای رقیب گابا قبیله در آنتورپ به قتل زیرنویس فارسی Dossier K. 2009 رسیده است.کانون ، یک قانون آلبانی از قرن پانزدهم ، ناظم را مجبور می کند انتقام بگیرد.او به آنتوروپ می رود ، جایی که پدرخوانده او ، پرنک شهو (R. Kan Albay) ، مشاغل مافیای خانواده را رهبری می کند.

افسر پلیس وینك (كون دو بوو) مسئول اینكه در دنیای قبیله های مافیای آلبانی اتفاق می افتد ، وظیفه دارد.

wednesday زیرنویس