دانلود زیرنویس فارسی فیلم Doom 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ترسناک علمی تخیلی
430 بازدید
دانلود زیرنویس Doom 2005
  • نام فیلم: عذاب مدت زمان: 1 ساعت 45 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Andrzej Bartkowiak نویسنده: Dave Callaham, Wesley Strick
  • بازیگران: Karl Urban, Rosamund Pike, Dwayne Johnson
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.2 با 114859 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

تفنگداران دریایی فضایی برای بررسی وقایع عجیب در یک مرکز تحقیقاتی در مورد مریخ ارسال می شوند اما خود را در رحمت ماشینهای قتل ژنتیکی پیشرفته می یابند.

Space Marines are sent to investigate strange events at a research facility on Mars but find themselves at the mercy of genetically enhanced killing machines.

28982

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Doom 2005

دانلود زیرنویس فیلم Doom Doom یک فیلم علمی تخیلی در سال 2005 به کارگردانی آندرژ بارتکوویاک است.این فیلم بر اساس سری بازی های ویدیویی با همین نام توسط ID نرم افزار ، فیلم های کارل Urban ، Rosamund Pike ، Razaaq Adoti و Dwayne Johnson (که به عنوان The Rock شناخته شده است) بازی می کند.در این فیلم ، تفنگداران دریایی به یک مأموریت نجات به یک مرکز در مریخ اعزام می شوند ، جایی که با موجودات شیطانی مانند روبرو می شوند.

Doom در 21 اکتبر 2005 در ایالات متحده آمریکا به بررسی های منفی در ایالات متحده منتشر شد.این فیلم یک بمب گیشه بود که 58.7 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه تولید بین 60 تا 70 میلیون دلار درآمد داشت.در سال 2019 ، Universal دومین فیلم اکشن زنده مستقیم به فیلم با عنوان Doom: Annihilation را منتشر کرد.

در سال 2026 ، یک درگاه کرم چاله ، کشتی ، به یک شهر باستانی در مریخ در اعماق صحرای نوادا کشف می شود.بیست سال بعد ، 85 پرسنل در مرکز تحقیقاتی شرکت هوافضا (UAC) در مریخ توسط یک فرد متجاوز ناشناخته مورد حمله قرار می گیرند.پس از تماس پریشانی که توسط دکتر کارماک ارسال شده است ، تیم هشت تفنگدار به مرکز تحقیقاتی ارسال می شود.این تیم شامل رهبر تیم Sgt است.اشر “سارگ” ماهونین ، “دوک” ، “بز” ، “ناوشکن” ، پورتمن ، “مک” ، تازه کار (“بچه”) و جان “دروگر” گریم.آنها به یک مأموریت جستجو و ویران شده به مریخ اعزام می شوند و UAC فقط به بازیابی داده های رایانه ای از آزمایشات انسان شناسی ، باستان شناسی و ژنتیک خود مربوط می شود.

این تیم از کشتی برای رسیدن به مریخ استفاده می کند و به سایت زمین در قفل کردن سفارش می دهد.با ورود به مریخ ، آنها توسط کارمند UAC “Pinky” ملاقات می کنند.دروگر خواهر دوقلوی خود ، دکتر سام گریم را پیدا می کند و او را برای بازیابی داده ها اسکورت می کند.او می آموزد که یک سایت حفاری ، جایی که والدین آنها به طور تصادفی سالها قبل کشته شده بودند ، بازگشایی شد و اسکلت های باستانی یک نژاد انسانی از نظر ژنتیکی با یک جفت کروموزوم 24 مصنوعی کشف شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Doom

پس از آنکه حقوق فیلم با تصاویر جهانی زیرنویس فارسی Doom 2005 و تصاویر کلمبیا منقضی شد ، نرم افزار ID با این پیش بینی که این فیلم ظرف یک سال سبز خواهد بود ، با برادران وارنر قرارداد امضا کرد.برادران وارنر این حقوق را که متعاقباً به Universal بازگردانده شد ، که از سال 2004 شروع به کار کرد ، از دست داد. این فیلم یک تولید بین المللی ایالات متحده ، انگلستان ، جمهوری چک و آلمان بود.
The Last of Us زیرنویس