دانلود زیرنویس فارسی فیلم Dominion Prequel To The Exorcist 2005

تاریخ اکران : 2005 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک درام
289 بازدید
دانلود زیرنویس Dominion 2005
  • نام فیلم: تسلط مدت زمان: 1 ساعت 57 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Paul Schrader نویسنده: William Wisher, Caleb Carr, William Peter Blatty
  • بازیگران: Stellan Skarsgård, Gabriel Mann, Clara Bellar
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.2 با 12011 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سالها قبل از پدر لنکستر مرین به نجات روح ریگان مک نیل کمک کرد ، او برای اولین بار با دیو پازوزو در شرق آفریقا روبرو می شود.نبرد اولیه مرین با پازوزو منجر به کشف مجدد ایمان وی می شود.

Years before Father Lankester Merrin helped save Regan MacNeil’s soul, he first encounters the demon Pazuzu in East Africa. Merrin’s initial battle with Pazuzu leads to the rediscovery of his faith.

30940

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Dominion 2005

دانلود زیرنویس فیلم Dominion Dominion: Prequel to The Exorcist یک فیلم ترسناک فوق طبیعی آمریکا در سال 2005 به کارگردانی پل شرودر است و توسط ویلیام ویشر جونیور و Caleb Carr نوشته شده است.این فیلم به عنوان یک پیش نمایش جایگزین برای Exorcist (1973) خدمت می کند و پنجمین قسط در سری Exorcist است.این فیلم ستاره های استلان Skarsgård ، Clara Bellar ، Gabriel Mann و Billy Crawford را بازی می کنند.

در سال 1944 ، یک ستوان SS نازی به نام کسل ، کشیش یک روستای کوچک در هلند اشغالی ، پدر لنکستر مرین را مجبور می کند تا در ازای قتل یک سرباز آلمانی ، در اعدام های دلخواه در اعدام های دلخواه شرکت کند.

در سال 1947 ، مرین ، که ایمانش توسط این حادثه خرد شد ، یک باستان شناس در Derati است ، منطقه ای دورافتاده در منطقه ترکانا کنیا بریتانیا که یک کلیسای بیزانس ساخته شده در حدود قرن 5 – دورتر قبل از رسیدن مسیحیت به آن منطقه آفریقا است.او با پدر فرانسیس و سرگرد گرانویل ، افسر نظامی انگلیس که نظارت بر این حفاری را بر عهده دارد ، ملاقات می کند.مرین با استفاده از Derati با Chuma ، مترجم و راهنمای Merrin ، فرانسیس را به راشل ، پزشک و Emekwi معرفی می کند ، یک تبدیل کننده مشتاق که برای این دو مرد اسکان می دهد.در هنگام گشت و گذار در محل حفاری ، مرین و فرانسیس متوجه می شوند که کلیسا در شرایط کاملی قرار دارد ، گویا بلافاصله پس از اتمام ساخت آن به عمد دفن شده است.

در این سایت ، مرین با یک جوان معلول به نام چچ ملاقات می کند.اگرچه توسط چوما منصرف شده است ، مرین پسر را برای معالجه پزشکی به راشل می آورد.پس از کشف درب ، مرین ، فرانسیس و چوما به داخل کلیسا می روند.یک گذرگاه پنهان آنها را به یک رمزنگاری حاوی بت شیطانی – یک پناهگاه باستانی که در آن فداکاری انسانی انجام می شد ، سوق می دهد.مرین استنباط می کند که کلیسا به صراحت برای مهر و موم این معبد زیرزمینی ساخته شده است.در راه بازگشت ، آنها با بزرگان محلی روبرو می شوند ، که می خواهند مرین را متوقف کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Dominion

پیش از این ، پیش از اینكه مجدداً به Exorcist تبدیل شود ، به اعدامگر اعزام می شود: آغاز ، زیرا مدیران تولیدات Morgan Creek می ترسیدند كه فیلم قبلاً به پایان رسیده ناموفق باشد ، در 20 مه 2005 توسط برادران وارنر نسخه محدودی در ایالات متحده دریافت كرد.تصاویر ، پس از Exorcist: آغاز به یک ناامیدی زیرنویس فارسی Dominion 2005 مالی و انتقادی تبدیل شد.این فیلم توسط منتقدین مورد استقبال خوبی قرار نگرفت ، اگرچه بررسی های بهتری نسبت به Exorcist دریافت کرد: آغاز.
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us