دانلود زیرنویس فارسی فیلم Django Unchained 2012

تاریخ اکران : 2012 دسته بندی : فیلم ژانر: درام وسترن
3,955 بازدید
دانلود زیرنویس Django Unchained 2012
  • نام فیلم: Django Unchained مدت زمان: 165 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : ایالات متحده
  • کارگردان : Quentin Tarantino نویسنده: Quentin Tarantino
  • بازیگران: Jamie Foxx, Christoph Waltz, Leonardo DiCaprio, Kerry Washington, Samuel L. Jackson, Walton Goggins, Dennis Christopher, James Remar, Michael Parks, Don Johnson
  • < رده سنی: pg-16 امتیاز IMDB: 8.4
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

هنگامی که جانگو ، یک برده آزاد شد ، با یک شکارچی فضل به نیروهای خود پیوست تا همسرش را که توسط کالوین ، صاحب یک مزارع سخت دل به برد گرفته شده است ، نجات دهد.

When Django, a slave, is freed, he joins forces with a bounty hunter to rescue his wife, who has been enslaved by Calvin, a hard-hearted plantation owner.

695

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

دانلود زیر نویس فارسی فیلم Django Unchained 2012 :

جنگوی زنجیرگسسته (به انگلیسی: Django Unchained) یک فیلم وسترن آمریکایی به نویسند و کارگردانی کوئنتین تارانتینو است.

در این فیلم بازیگرانی همچون جیمی فاکس، کریستف والتس و لئوناردو دی‌کاپریو ایفای نقش کرده‌اند. نخستین اکران این فیلم در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۲، در نیویورک بود و سپس از تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۲ در ایالات متحده به نمایش درآمد.

خلاصه داستان:

دکتر «کینگ شولتز» که یک شکارچی جایزه‌ب ر است، برده‌ای سیاه پوست به نام «جنگو» را می خرد تا به او در به دام انداختن خلافکاران کمک کند، پس کشتن خلافکاران دکتر «کینگ شولتز» به جنگو کمک می‌کند تا همسرش را که در چنگ یک مزرعه دار ثروتمند و بی رحم بنام «کلوین کندی» است را نجات دهد…