دانلود زیرنویس فارسی فیلم Die Another Day 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن ماجراجویانه
536 بازدید
دانلود زیرنویس Die Another Day
  • نام فیلم: Die Another Day مدت زمان: 2 ساعت 13 دقیقهs
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Lee Tamahori نویسنده: Ian Fleming, Neal Purvis, Robert Wade
  • بازیگران: Pierce Brosnan, Halle Berry, Rosamund Pike, Toby Stephens
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.1
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

پیرس برازنان آخرین ماموریت خود را به عنوان جیمز باند 007 انجام می دهد. با شروع در کره شمالی، باند مورد خیانت و دست ری قرار می رد. چهارده ماه بعد، باند آزاد می شود، اما با زائو (ریک یون) که توسط MI6 دست ر شده بود، معامله شد. وقتی باند به دنیای خود باز می گردد، به دنبال زائو می شود. باند در طرح دیگری گرفتار می شود که او را نزد گوستاو گریوز میلیونر (توبی استفنز) می فرستد. یکی دیگر از ماموران MI6 معروف به میراندا فراست (رزاموند پایک) نیز به عنوان دوست گریوز ظاهر می شود. باند به ارائه ای توسط گریوز در مورد ماهواره ای که در فضا یافت می شود که می تواند پرتو لیزری عظیمی را پرتاب کند دعوت می شود. باند باید این دیوانه را با یک مامور آمریکایی، معروف به جینکس جانسون (هالی بری) متوقف کند. در حالی که باند سعی می کند گریوز و زائو را متوقف کند، آیا در نهایت نشان می دهد که چه کسی به او خیانت کرده است؟

Pierce Brosnan gives one last mission as James Bond 007. Starting off in North Korea, Bond is betrayed and captured. Fourteen months later, Bond is set free, but traded for Zao (Rick Yune) who was captured by MI6. When back in his world, Bond sets off to track down Zao. Bond gets caught up in yet another scheme which sends him to millionaire Gustav Graves (Toby Stephens). Another MI6 Agent known as Miranda Frost (Rosamund Pike) is also posing as a friend of Graves. Bond is invited to a presentation held by Graves about a satellite found in space which can project a huge laser beam. Bond must stop this madman with a fellow American Agent, known as Jinx Johnson (Halle Berry). While Bond tries to stop Graves and Zao, will he finally reveal who betrayed him?

3579

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Die Another Day 2002

دانلود زیرنویس فیلم Die Another Day یک روز دیگر بمیر (به انگلیسی: Die Another Day) یک فیلم جاسوسی محصول ۲۰۰۲ و بیستمین فیلم از سری جیمز باند محصول ایون پروداکشنز است. این فیلم توسط مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی تهیه شده است و لی تاماهوری آن را کارگردانی کرده است. این چهارمین و آخرین فیلمی است که پیرس برازنان در نقش مامور MI6 جیمز باند بازی می کند. همچنین تنها فیلمی بود که جان کلیز در نقش کیو و آخرین فیلمی با سامانتا باند در نقش خانم مانی پنی بود. هالی بری در نقش جاسینتا “جینکس” جانسون، مامور NSA، دختر باند، همبازی است. طرح داستان باند را دنبال می کند که او تلاش می کند خال را در اطلاعات بریتانیا که به او خیانت کرده است و یک میلیاردر بریتانیایی که بعداً مشخص می شود با یک عامل کره شمالی که ظاهراً او را کشته است، پیدا کند. این یک داستان اصلی است، اگرچه از رمان‌های ایان فلمینگ Moonraker (1955) و مردی با تفنگ طلایی (1965) تأثیر گرفته است.

مامور MI6 جیمز باند به یک پایگاه نظامی کره شمالی نفوذ می کند که در آن سرهنگ تان-سان مون به طور غیرقانونی اسلحه برای الماس های جنگ آفریقا معامله می کند. پس از اینکه یک منبع ناشناس با دست راست مون زائو تماس می رد که هویت واقعی باند را فاش می کند، مون تلاش می کند باند را بکشد و یک تعقیب و گریز هواناو آغاز می شود که در نهایت سرهنگ مون به طور تصادفی کشتی خود را از صخره می راند. باند زنده می ماند اما توسط سربازان کره شمالی دست ر می شود و توسط پدر سرهنگ، ژنرال مون زندانی می شود.

در هاوانا، باند با جاسینتا “جینکس” جانسون، مامور آژانس امنیت ملی آمریکا ملاقات می کند و این دو با یکدیگر یک شب صحبت می کنند. باند بعداً او را به یک کلینیک ژن درمانی دنبال می کند، جایی که بیماران می توانند ظاهر خود را از طریق بازسازی DNA تغییر دهند. باند زائو را در داخل کلینیک قرار می دهد و سعی می کند او را بکشد، اما زائو پس از در ری فرار می کند و آویزی را به جای می گذارد که باند را به انباری از الماس می برد که به عنوان الماس های جن شناخته می شود، اما نشان شرکت متعلق به تاجر میلیاردر بریتانیایی گوستاو را بر روی خود دارد. قبرها باند می‌آموزد که گریوز تنها یک سال قبل ظاهر شد و ظاهراً رگه‌ای از الماس را در ایسلند کشف کرد که منجر به ثروت، شهرت و بشردوستی فعلی‌اش از دارایی‌های آن شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Die Another Day

روزی زیرنویس فارسی Die Another Day 2002 دیگر بمیر، چهلمین سالگرد ساخت مجموعه جیمز باند را رقم زد. در نتیجه، فیلم شامل ارجاعاتی به هر یک از فیلم های قبلی است. این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد. برخی از منتقدان کارگردانی Tamahori را تحسین کردند، اما بسیاری از اتکای بیش از حد آن به CGI، قرار دادن محصول و طرح غیراصلی آن و همچنین شخصیت منفی آن متنفر بودند. با این وجود، «یک روز دیگر بمیر» تا آن زمان پرفروش‌ترین فیلم جیمز باند بود که با تورم تعدیل نشده بود.

پس از چهارده ماه اسارت و شکنجه به دست ارتش خلق کره، باند در یک تبادل زندانی، در آن سوی پل بی بازگشت، برای زائو مبادله می شود. او را آرام می‌کنند و به ملاقات M می‌برند، که به او اطلاع می‌دهد که وضعیت او به عنوان مامور 00 به ظن افشای اطلاعات تحت فشار به کره شمالی به حالت تعلیق درآمده است. باند متقاعد شده است که او توسط یک مامور دوگانه در ت بریتانیا راه اندازی شده است. پس از فرار از بازداشت MI6، او متوجه می شود که در هنگ کنگ است، جایی که از چانگ، یک مامور چینی و همکار قدیمی، متوجه می شود که زائو در کوبا است.

در باشگاه بلیدز در لندن، باند با گریوز به همراه دستیارش میراندا فراست، که او نیز مامور مخفی MI6 است، ملاقات می کند. پس از یک نبرد شمشیربازی، باند توسط گریوز برای یک نمایش علمی به ایسلند دعوت می شود. اندکی پس از آن، M از تردیدهای MI6 در مورد گریوز باند می گوید، فاش می کند که “جهان تغییر کرده است”، وضعیت Double-0 باند را بازیابی می کند و در تحقیقات کمک می کند.

دانلود زیرنویس فارسی سریال Squid Game