دانلود زیرنویس فارسی فیلم Decoding Annie Parker 2013

تاریخ اکران : 2013 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
290 بازدید
دانلود زیرنویس Decoding Annie Parker 2013
  • نام فیلم: رمزگشایی آنی پارکر مدت زمان: 1 ساعت 31 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Steven Bernstein نویسنده: Adam Bernstein, Steven Bernstein, Michael Moss
  • بازیگران: Helen Hunt, Samantha Morton, Aaron Paul
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2 با 3225 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

عشق ، علم ، جنس ، خیانت ، بیماری و کمدی ، داستان وحشی ، عمدتاً واقعی آنی پارکر غیرقابل تحمل و تقریباً کشف یک درمان برای سرطان.

Love, science, sex, infidelity, disease and comedy, the wild, mostly true story of the irrepressible Annie Parker and the almost discovery of a cure for cancer.

29952

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Decoding Annie Parker 2013

دانلود زیرنویس فیلم Decoding Annie Parker رمزگشایی آنی پارکر یک فیلم درام در سال 2013 است که توسط استیون برنشتاین ساخته و کارگردانی شده است.این فیلم سامانتا مورتون ، هلن هانت و هارون پل را بازی می کند.این فیلم داستان آنی پارکر و کشف ژن سرطان پستان BRCA1 را روایت می کند.

در UC برکلی ، یک ژنتیک تحقیق درخشان به نام مری-کلر کینگ در حال شروع یک جنگ صلیبی شخصی برای کشف ریشه های ژنتیکی سرطان پستان است.او در حالی که هنوز در دهه بیست سالگی بود ، در حال حاضر یک کشف مشهور را انجام داده است که پوشش علوم معتبر ژورنال را ساخته است – تنوع ژنتیکی بین انسان و شامپانزه ها.اما اعتقاد وی مبنی بر وجود مبنای ارثی برای حداقل برخی از اشکال سرطان پستان به طور گسترده ای به اشتراک نمی گذارد.با این وجود ، تحقیقات خستگی ناپذیر او در طول دهه 1980 به یک موفقیت پزشکی ختم می شود – کشف محل ژن سرطان ارثی BRCA1 – یکی از مهمترین اکتشافات علمی قرن بیستم بود.

در سن 19 سالگی ، پس از مرگ ناگهانی پدرش ، آن با پول ازدواج می کند و به زودی باردار می شود.او در تلاش است تا با شوهر به همان اندازه جوان اما گمراه شده و خواهر بزرگترش ، جوآن پارکر که سعی می کند پدر و مادر جانشین آن شود ، راهی را در جهان پیدا کند.اما ، بی رحمانه ، جوآن همان سرطان را که باعث کشته شدن مادرشان شد ، منقبض می شود و در طی چند ماه ، او نیز مرده است.

آنی به همان بیماری مبتلا شده است که مادر و خواهرش را کشته است – سرطان بررس.این شدید است و جراحی و شیمی درمانی با تمام مشکلات همراه ، به زودی دنبال می شوند.او موهای خود را از دست می دهد ، و اگر این کافی برای تحمل کافی نبود ، شوهرش ، هرگز واقعاً بالغ یا پایدار است ، با نزدیکترین دوست آن لوئیز رابطه ای را آغاز کرده و او را ترک می کند.پل به زودی مبتلا به سرطان تشخیص داده می شود و اندکی قبل از تشخیص سرطان دوم منقضی می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Decoding Annie Parker

آنی پارکر یازده ساله ، زندگی جوان و جوان را تجربه می کند ، که مورد علاقه همه و به ویژه مادر ، پدر و خواهر بزرگترش است.اما هیچکدام از آنها نمی دانند که چیزی وحشتناک خانواده زیرنویس فارسی Decoding Annie Parker 2013 کامل آنها را تحریک می کند.در یک بعد از ظهر پاییز در سال 1976 ، آنی جوان سر و صدایی از طبقه بالا می شنود.مادرش فرو ریخته و درگذشت و یک مارپیچ به سمت پایین آزار دهنده آغاز می شود.
The Last of Us زیرنویس