دانلود زیرنویس فارسی فیلم Criminal Activities 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: جنایی درام
254 بازدید
دانلود زیرنویس Criminal Activities 2015
  • نام فیلم: فعالیت های جنایی مدت زمان: 1 ساعت 34 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jackie Earle Haley نویسنده: Robert Lowell
  • بازیگران: Michael Pitt, Dan Stevens, Christopher Abbott
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.8 با 9056 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

چهار مرد جوان با هم یک سرمایه گذاری خطرناک انجام می دهند که آنها را با اوباش دچار مشکل می کند.

Four young men make a risky investment together that puts them in trouble with the mob.

31024

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Criminal Activities 2015

دانلود زیرنویس فیلم Criminal Activities فعالیت های جنایی یک فیلم تریلر جرم آمریکایی در سال 2015 به کارگردانی جکی ارل هیلی است و توسط رابرت لاول نوشته شده است.این فیلم جان تراولتا ، مایکل پیت ، دن استیونز ، کریستوفر ابوت ، ادی گاتگی ، راب براون و جکی ارل هیلی را بازی می کند.این فیلم در 20 نوامبر 2015 توسط RLJ Entertainment و Image Entertainment اکران شد.

این اوباش ، به نام ادی (جان تراولتا) ، راهی برای خارج شدن از وضعیت ناخوشایند آنها ارائه می دهد.آنها باید 24 ساعت قبل از بازگشت او به ادی و خدمه ویران دو نفره خود را ربوده و نگه دارند.این اقدام بدهی گسترده آنها را با او پاک می کند و همه با خوشحالی راه های جداگانه خود را طی می کنند.اما یک زن و شوهر ناراحتی کوچک آزار دهنده تر از بین می روند.یکی از آنها این است که قربانی آدم ربایی مربوط به یک پادشاه عالم اموات است که پاداش دو میلیون دلاری را به اولی برای بازیابی برادرزاده خود ارائه می دهد.نکته دیگر اینکه چهار آدم ربایی اکنون موظفند قبل از اینکه اجازه دهند ساختمان را زنده کنند ، قربانی خود را به قتل برسانند.

افزودن به این شرایط احتمالی این واقعیت است که همه چیز به هیچ وجه به نظر نمی رسد.انگیزه های درک شده ممکن است بسیار متفاوت از انگیزه های واقعی باشد.آنچه در ابتدا به نظر می رسید قابل پیش بینی است ، چیزی جز این است.

فیلمبرداری این فیلم از 27 مه 2014 در کلیولند ، اوهایو آغاز شد و در تاریخ 26 ژوئن به پایان رسید. لیستی از بسته شدن جاده ها توسط این خبر منتشر شد.پیش از این که در دیترویت تنظیم شده بود ، سرانجام در کلیولند تنظیم شد.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Criminal Activities

چهار مرد جوان در یک شرکت تضمین شده برای بازگشت سرمایه سرمایه گذاری خود ده برابر یا بیشتر سرمایه گذاری کرده اند.به نظر نمی رسد که اطلاعات ممتازی که در مورد آنها فعالیت می کنند ، از تجارت خودی گرفته شده است.دو چیز کوچک اشتباه می شود.این شرکت ناگهان تحت فشار فدرال قرار می گیرد و نیکوکار مالی آنها به عنوان یک مأمور زیرنویس فارسی Criminal Activities 2015 قدرتمند تبدیل می شود.
دانلود زیرنویس فارسی سریال The Last of Us