دانلود زیرنویس فارسی فیلم Copycat 1995

تاریخ اکران : 1995 دسته بندی : فیلم ژانر: درام راز آلود
308 بازدید
دانلود زیرنویس Copycat 1995
  • نام فیلم: کپی مدت زمان: 2 ساعت 3 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : Jon Amiel نویسنده: Ann Biderman, David Madsen
  • بازیگران: Sigourney Weaver, Holly Hunter, Dermot Mulroney
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.6 با 60432 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

یک روانشناس آگورافوبیک و یک کارآگاه زن باید با هم همکاری کنند تا یک قاتل سریالی را که از گذشته قاتلان سریالی را کپی می کند ، پایین بیاورند.

An agoraphobic psychologist and a female detective must work together to take down a serial killer who copies serial killers from the past.

22605

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Copycat 1995

دانلود زیرنویس فیلم Copycat CopyCat یک فیلم هیجان انگیز روانشناختی آمریکا در سال 1995 به کارگردانی جان امیل و بازیگران سیگورنی ویور ، هالی هانتر و درموت مولرونی است.این امتیاز توسط کریستوفر یانگ تشکیل شده است.

هلن به زودی متوجه می شود که قاتل کپی رایت به همان ترتیب لیست قاتلان سریالی را دنبال کرده است که وی شبی که مورد حمله قرار گرفت ، آنها را در سخنرانی دانشگاه خود ارائه داد.این دو کار می کنند تا بفهمند که در کجا و چه زمانی او را مورد اعتصاب قرار می دهد.روبن گروگان گرفته می شود و در یک حادثه تیراندازی نامربوط در ایستگاه پلیس کشته می شود و M.J را ترک می کند – اکنون پس از هدف قرار دادن او در منطقه عصبی براکیال تیرانداز ، خودش را زیر سؤال می برد و او هنوز هم قادر به ایستادن و شلیک مجدد Reuben بود – برای ادامه جستجوی سریالقاتل به تنهایی

پس از کشته شدن اندی به روشی که یادآور جفری داهمر است ، M.J استنباط می کند که قاتل مردی به نام پیتر فولی است که با کالوم مطابقت دارد. پس از تلاش ناکام برای اسیر کردن وی در خانه خود ، M.J. به محل زندگی هلن می رسد. M.J. کشف کرد که پیتر هلن را ربوده و ویدئویی را ترک کرده است که از M.J. خواسته است که حدس بزند که هلن را به کجا گرفته است. M.J. به جایی بازگشت که کالوم قبلاً سعی در کشتن او داشت – سرویس بهداشتی سالن سخنرانی. به محض ورود ، M.J. هلن را محدود ، به دار آویخته و به همان شیوه ای که قبلاً کولوم انجام داده بود ، پیدا می کند. Foley در کمین M.J. ، ناخودآگاه خود را ارائه می دهد. در حالی که فولی برای کشتن M.J. آماده می شود ، هلن به طرز ناامیدی سعی می کند با خرابکاری صحنه جنایت با دقت تکرار شده فولی ، تنها راهی که می تواند نجات دهد: با تلاش برای آویزان کردن خودش. فولی وحشت و قطع هلن را کاهش می دهد ، که به او اجازه می دهد تا از سقف ساختمان فرار کند. Agoraphobia او بر او غلبه می کند ، و هلن خودش را در گوشه و کنار می بیند. با پذیرش سرنوشت خود ، او به سمت فولی روبرو می شود. با این حال ، درست همانطور که او قصد دارد او را بکشد ، M.J. او را در عصب Brachial شلیک می کند و آخرین فرصت تسلیم شدن را به او می دهد. با این حال ، هنگامی که او اسلحه خود را به عقب می کشد ، او شلیک می کند تا اینکه او را با یک ضربه سر به قتل برساند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Copycat

دکتر هلن هادسون ، یک متخصص محترم در زمینه قاتلان سریالی ، پس از سخنرانی میهمان در مورد روانشناسی جنایی ، یک متخصص در زمینه قاتلان سریالی ، توسط یکی از موضوعات قبلی خود ، داریل لی کالوم ، که از زندان فرار کرده است ، در دستشویی سالن سخنرانی قرار دارد.او یک افسر پلیس زیرنویس فارسی Copycat 1995 را می کشد و به طور وحشیانه به هلن حمله می کند.پلیس دیگر Cullum را مطرح می کند و او به زندان بازگردانده می شود.پس از حمله ، هادسون به شدت آگورافوبیک می شود و خودش را در یک آپارتمان گران قیمت فناوری پخته می کند و تمام زندگی خود را از پشت صفحه رایانه انجام می دهد و به دوستش اندی کمک می کند.

هنگامی که موجی از قتل ها ترس و وحشت را در سرتاسر سانفرانسیسکو گسترش می دهد ، کارآگاه قتل M.J. موناهان و شریک زندگی وی ، روبن گوتز ، تخصص هلن را.در ابتدا تمایلی ، هلن به زودی خود را به بازی The Watdrator Wits Wits تبدیل می کند.با ادامه قتل ها ، هلن متوجه می شود که متجاوز گریزان الهام بخش قاتلان سریالی بدنام ، از جمله آلبرت دزالو ، هیلساید استرنجلر ، دیوید برکوویتز ، جفری داهمر ، جان وین گیس و تد بوندی است.هنگامی که قاتل شروع به تماس و حتی هجوم هلن می کند ، او و M.J متوجه می شوند که او پس از آنها است.آنها سپس از کالوم کمک می کنند ، که می گوید او درباره قاتل می داند.

دانلود زیرنویس انیمه spy x family