دانلود زیرنویس فارسی فیلم Control 2004

تاریخ اکران : 2004 دسته بندی : فیلم ژانر: اکشن جنایی
352 بازدید
دانلود زیرنویس Control 2004
  • نام فیلم: کنترل مدت زمان: 1 ساعت 44 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : Aruba
  • کارگردان : Tim Hunter نویسنده: Todd Slavkin, Darren Swimmer
  • بازیگران: Ray Liotta, Willem Dafoe, Michelle Rodriguez
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 6.2 با 7741 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اگر او موافقت کند در یک برنامه اصلاح رفتاری شیمیایی شرکت کند ، به یک جامعه اجتماعی در اعدام فرصتی برای زندگی داده می شود.

A sociopath on death row is given a chance to live if he agrees to take part in a chemical behavioral modification program.

29220

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Control 2004

دانلود زیرنویس فیلم Control Control یک فیلم مستقیم به فیلم آمریکایی در سال 2004 به کارگردانی تیم هانتر و بازیگران ری لیوتا ، ویلم دافو و میشل رودریگز است.این شرکت توسط یک شرکت تولیدی ایالات متحده تولید شده و در بلغارستان فیلمبرداری شده است.در ابتدا با انتشار نسخه تئاتری پیشنهادی در ایالات متحده توسط Lionsgate ، این فیلم در عوض قفسه بندی شد تا اینکه در نهایت توسط Millennium Entertainment منتشر شد.

الیور برای آزمایش مواد مخدر انتخاب می کند ، جایی که به طور روزانه یک داروی “آرامش بخش” تجویز می شود و به طور گسترده آزمایش می شود تا ببیند که آیا تمایلات اجتماعی وی کاهش می یابد یا خیر.دو بار ، الیور برای آرامش نگهبانان و دانشمندان به احساس راحتی کاذب ، آرام می شود ، پس از آن او فرار می کند.ابتدا او دود می خواهد ، دوم او با دکتر کوپلند صحبت می کند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Control

لی ری الیور یک زندانی در اعدام است که قبل از یک اتاق شاهدان تزریق کشنده ای به او داده می شود.او در عزاداری از خواب زیرنویس فارسی Control 2004 بیدار می شود تا دریابد که او فقط شور و بیهوشی اداره شده است.دکتر کوپلند ، یک متخصص نوروفارماک ، به او می گوید که او یک انتخاب دارد: یا موافقت می کند که یک موضوع انسانی برای یک آزمایش دارویی آزمایشی با عوارض جانبی بالقوه جدی یا کشنده باشد ، یا او یک تزریق واقعاً کشنده دریافت می کند.

با گذشت زمان ، به نظر می رسد که پزشکی و مشاوره روانشناختی جامعه شناسی خود را کاهش می دهد ، همانطور که از نظر فیزیولوژیکی و عاطفی اندازه گیری می شود ، و الیور تحت “فاز دو” این روش قرار می گیرد ، جایی که او دوباره به جامعه معرفی می شود ، با هویت کاذب و ظاهر تغییر یافته (خال کوبی و خال کوبیزخم ها برداشته شده ، لباس و مدل مو تغییر می کنند).

الیور تحت نظارت مداوم است ، اما موفق به فرار از نظارت برای تلاش برای دوست داشتن و کمک به یک رهگذر درمانده که در یکی از جنایات گذشته الیور قربانی شده بود ، می شود.الیور اکنون از تیراندازی مرد ، که او را از نظر روانی معلول کرد ، احساس پشیمانی عمیقی می کند.اگرچه این مرد دیگر الیور را تشخیص نمی دهد ، اما با خوشحالی پیشنهادات دوستانه را می پذیرد.با این حال برادرش که سرپرست این مرد است ، الیور را می شناسد و به دنبال انتقام است.به طور همزمان ، الیور نیز مورد توجه مافیای روسیه قرار می گیرد ، که به دنبال انتقام از الیور به دلیل کشتن برادرزاده یک رئیس مافیا هستند.

The Last of Us زیرنویس