دانلود زیرنویس فارسی فیلم Confessions of a Dangerous Mind 2002

تاریخ اکران : 2002 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی جنایی کمدی
575 بازدید
دانلود زیرنویس Confessions of a Dangerous Mind 2002
  • نام فیلم: اعترافات یک ذهن خطرناک مدت زمان: 1 ساعت 53 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : آمریکا
  • کارگردان : George Clooney نویسنده: Chuck Barris, Charlie Kaufman
  • بازیگران: Sam Rockwell, Drew Barrymore, George Clooney
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 89014 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

اقتباسی از خاطرات فرقه نمایش بازی Impresario Chuck Barris (سام راکول) ، که در آن وی قصد دارد C.I.A باشد.هیتمن

An adaptation of the cult memoir of game show impresario Chuck Barris (Sam Rockwell), in which he purports to have been a C.I.A. hitman.

26806

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Confessions of a Dangerous Mind 2002

دانلود زیرنویس فیلم Confessions of a Dangerous Mind اعترافات یک ذهن خطرناک یک فیلم جاسوسی بیوگرافی آمریکایی در سال 2002 است که زندگی داستانی نمایش بازی میزبان و تهیه کننده چاک باریس را به تصویر می کشد.این فیلم اولین کارگردانی جورج کلونی بود که توسط چارلی کافمن نوشته شد و سام راکول را به عنوان باریس و همچنین جولیا رابرتز ، درو بریمور و کلونی بازی کرد.این بنا بر اساس “زندگینامه غیرمجاز” در سال 1984 باریس با همین نام بنا شده است ، که در آن وی ادعا می کرد علاوه بر حرفه شغلی خود ، یک قاتل برای سیا بوده است.این اتهامات توسط سیا رد شده است ، در حالی که باریس در طول زندگی وی به طور کلی از گفتن این ادعا که این ادعا صحیح بوده است یا خیر ، امتناع ورزید.

چاک باریس از اینکه توسط زنان زیبایی که پس از آن شهوت می کند ، خسته شد ، به منهتن حرکت می کند تا با رویاهای مشهور شدن در تلویزیون به یک صفحه NBC تبدیل شود اما در نهایت اخراج می شود.او به فیلادلفیا باز می گردد و در سال 1961 دستیار شخصی دیک کلارک در Bandstand American می شود. او آهنگ موفق “پارک پالیزادس” را می نویسد و عاشقانه با زنی به نام پنی پاسینو درگیر می شود.به چاک اجازه داده می شود که مفهوم بازی دوست یابی در ABC را تهیه کند.به وی 7،500 دلار برای ایجاد یک خلبان تلویزیونی داده می شود ، اما ABC این ایده را به نفع Hootenanny رها می کند.

یک شب پس از اینکه باریس از یک نوار برای جنگ بیرون آمد ، به او مأمور سیا ، جیم بیرد ، که وی را به عنوان یک قاتل استخدام می کند ، نزدیک می شود.با بازگشت از مأموریت در مکزیک ، باریس می یابد که پنی به هیپی تبدیل شده است.در همین حال ، ABC Green-Lights The Dating Game ، و تا سال 1967 این نمایش یک پدیده است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Confessions of a Dangerous Mind

این فیلم یک روند توسعه طولانی داشت.Columbia Pictures به طور خلاصه برنامه ریزی برای تولید اقتباس فیلم در اواخر دهه 1980 ، به کارگردانی جیم مک برید انجام شد.حقوق فیلم در سال 1997 توسط تهیه کننده اندرو لازار ، که کافمن را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرد ، خریداری شد.این پروژه سپس به سرعت مجموعه ای از کارگردانان مشهور ، از جمله دیوید فینچر ، برایان د پالما و برایان سینگر و بازیگران اصلی از جمله مایک مایرز ، بن استیلر و جانی دپ را به خود جلب کرد.هنگامی که کلونی برای کارگردانی استخدام شد ، وی برای ارائه صحت اضافی در این پروژه مشورت کرد.این به نوبه خود منجر به بازنویسی (بدون اعتبار) در فیلمنامه ، که کافمن از آن ناراضی بود ، زیرنویس فارسی Confessions of a Dangerous Mind 2002 از جمله حذف یک زیرمجموعه اعتیاد به مواد مخدر.کلونی همچنین قهرمان بازیگران راکول شد که در آن مقطع عمدتاً ناشناخته بود.برای تأمین بودجه 30 میلیون دلاری ، کلونی Barrymore و Roberts را متقاعد کرد که حقوق خود را کاهش دهند.

این فیلم برای بررسی های مطلوب از منتقدین منتشر شد و در گیشه بسیار موفق بود.راکول ، به ویژه ، به دلیل بازیگری خود مورد ستایش قرار گرفت و در جشنواره بین المللی فیلم برلین 2003 ، خرس نقره ای بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد.

wednesday زیرنویس