دانلود زیرنویس فارسی فیلم Concussion 2015

تاریخ اکران : 2015 دسته بندی : فیلم ژانر: بیوگرافی درام ورزشی
380 بازدید
دانلود زیرنویس Concussion 2015
  • نام فیلم: اغفال مدت زمان: 2 ساعت 3 دقیقه
  • زبان: انگلیسی کشور سازنده : انگلیس
  • کارگردان : Peter Landesman نویسنده: Peter Landesman, Jeanne Marie Laskas
  • بازیگران: Will Smith, Alec Baldwin, Albert Brooks
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.1 با 96492 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

در پیتسبورگ ، دکتر بنت امالو ، آسیب شناس موفق ، حقیقت راجع به آسیب مغزی در بازیکنان فوتبال که در جریان بازی عادی دچار اغتشاشات مکرر می شوند ، پرده برداشت.

In Pittsburgh, accomplished pathologist Dr. Bennet Omalu uncovers the truth about brain damage in football players who suffer repeated concussions in the course of normal play.

29260

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Concussion 2015

دانلود زیرنویس فیلم Concussion Cictussion یک فیلم درام ورزشی بیوگرافی آمریکایی در سال 2015 است که توسط پیتر لندسمن ساخته و به کارگردانی آن بر اساس نمایشگاه “مغز بازی” توسط ژان ماری لاسکاس ، که در سال 2009 توسط مجله GQ منتشر شده است ، ساخته شده است.در دهه 2000 ، ستاره های فیلم ویل اسمیت به عنوان بنت امالو ، یک آسیب شناس پزشکی قانونی که در برابر لیگ ملی فوتبال می جنگد و سعی در سرکوب تحقیقات خود در مورد آنسفالوپاتی مزمن آسیب زا (CTE) دارد که دچار دژنراسیون مغزی است که توسط بازیکنان حرفه ای فوتبال رنج می برد.

بنت امالو (ویل اسمیت) ، یک آسیب شناس پزشکی قانونی با دفتر Allegheny County ، دفتر پنسیلوانیا Coroner ، کالبد شکافی وبستر را کنترل می کند.با تعجب از اینکه چگونه یک مرد سالم در غیر این صورت می تواند به سرعت دژنراسیون کند ، او از نزدیک اسلایدهای میکروسکوپ مغز وبستر را بررسی می کند ، و شواهدی از عصبی شدید را مشاهده می کند.وی نتیجه گیری می کند که وبستر در نتیجه اثرات طولانی مدت ضربات مکرر به سر ، درگذشت ، اختلال در آنسفالوپاتی آسیب زا مزمن (CTE).

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Concussion

این فیلم در 11 نوامبر 2015 در AFI Fest به نمایش درآمد و توسط زیرنویس فارسی Concussion 2015 Columbia Pictures در 25 دسامبر 2015 اکران شد. این فیلم 48 میلیون دلار در سراسر جهان بدست آورد و بررسی های مختلط را دریافت کرد ، اگرچه اسمیت نامزد گلدن گلوب شد.

مرکز بازنشسته شهرت پیتسبورگ استیلرز ، مایک وبستر ، پس از سالها خودکشی و بی خانمانی ، در وانت وی مرده است.قبل از مرگ ، جاستین استرزلسیک ، بازیکن سابق فوتبال ، در وبستر اعتراف می کند که از دست دادن حافظه رنج می برد ، چیزهای عجیب و غریب به فرزندان خود می گوید و تقریباً همسر خود را بر روی دیوار انداخت.وبستر با تلاوت از سخنرانی القاء تالار مشاهیر خود به طرز دلهره ای پاسخ می دهد که مهمترین چیز “پایان دادن به بازی” است.

با کمک پزشک سابق تیم استیلرز ، جولیان بیلیس ، همکار متخصص مغز و اعصاب استیون دكوسكی و كورنر كوریل وخت ، امالو یافته های خود را در جراحی مغز و اعصاب منتشر می كند كه توسط NFL رد می شوند.در سالهای بعد ، Omalu کشف می کند که Strzelczyk و دو بازیکن دیگر NFL درگذشت ، تری لانگ و آندره واترز ، علائمی را بسیار شبیه به وبستر به نمایش گذاشتند.

The Last of Us زیرنویس