دانلود زیرنویس فارسی فیلم Compartment Number 6 2021

تاریخ اکران : 2021 دسته بندی : فیلم ژانر: درام عاشقانه
970 بازدید
دانلود زیرنویس Compartment Number 6 2021
  • نام فیلم: محفظه شماره 6 مدت زمان: 1 ساعت 47 دقیقه
  • زبان: روسی کشور سازنده : فنلاند
  • کارگردان : Juho Kuosmanen نویسنده: Andris Feldmanis, Juho Kuosmanen, Rosa Liksom
  • بازیگران: Seidi Haarla, Yuriy Borisov, Dinara Drukarova
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7.3 با 11752 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

همانطور که یک قطار راه خود را به سمت دایره قطب شمال بافته می کند ، دو غریبه سفری را به اشتراک می گذارند که دیدگاه خود را در مورد زندگی تغییر می دهد.

As a train weaves its way up to the arctic circle, two strangers share a journey that will change their perspective on life.

28265

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Compartment Number 6 2021

دانلود زیرنویس فیلم Compartment Number 6 محفظه شماره 6 (فنلاندی: Hytti NRO 6 ؛ روسی: куе несть) یک فیلم جاده ای با همکاری بین المللی 2021 است که توسط Juho Kuosmanen ساخته و کارگردانی شده است ، با بازی Seidi Haarla و Yuri Borisov ، بر اساس رمان 2011 از سال 2011نام توسط روزا لایکوم.

با سفر به قطار از مسکو به مورمانسک برای مطالعه پتروگلیف های Kanozero ، یک دانش آموز فنلاندی دوستی بعید با یک معدنچی روسی را تشکیل می دهد.

در وب سایت بررسی Aggregator Rotten Tomatoes ، 94 ٪ از 96 بررسی منتقدان مثبت است.اجماع این وب سایت آمده است: “محفظه شماره 6 می تواند در محدوده روایت خود کمی خسته کننده شود ، اما این داستان با ظرافت و ظریف به عشق عشق به صبر بیننده پاداش می دهد.”Metacritic ، که از میانگین وزنی استفاده می کند ، بر اساس 18 منتقدین ، این فیلم را از 79 از 100 به خود اختصاص داده است ، که نشان می دهد “بررسی های عموماً مطلوب” است.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Compartment Number 6

این فیلم برای رقابت برای Palme d’Or در جشنواره فیلم کن 2021 انتخاب زیرنویس فارسی Compartment Number 6 2021 شد.این جایزه بزرگ را با قهرمان Asghar Farhadi به اشتراک می گذارد.این انتخاب به عنوان ارسال فنلاندی برای بهترین فیلم سینمایی بین المللی در 94 جوایز آکادمی انتخاب شد و یکی از 15 فیلم “لیست کوتاه” در این گروه بود اما نامزد اسکار نشد.

در طول جشنواره کن ، Sony Pictures Classics حق توزیع این فیلم را برای آمریکای شمالی و همچنین آمریکای لاتین ، اروپای شرقی خریداری کرد (به استثنای کشور تولیدی روسیه ، جایی که این فیلم توسط شعبه داخلی شرکت خواهر Sony Pictures منتشر شددر کشور) ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه ، دومین کسب این شرکت از یک فیلم فنلاندی به دنبال آکی کاوریسمکی The Man بدون گذشته در سال 2002.

wednesday زیرنویس