دانلود زیرنویس فارسی فیلم Come True 2020

تاریخ اکران : 2020 دسته بندی : فیلم ژانر: ترسناک علمی تخیلی
739 بازدید
دانلود زیرنویس Come True
  • نام فیلم: Come True مدت زمان: 1ساعت 45دقیقه
  • زبان: English کشور سازنده : Canada
  • کارگردان : Anthony Scott Burns نویسنده: Anthony Scott Burns, Daniel Weissenberger
  • بازیگران: Julia Sarah Stone, Landon Liboiron, Carlee Ryski, Christopher Heatherington
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 5.9
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

سارا، دانش‌آموز دبیرستانی، زمانی که از خانه فرار می‌کند و خود را با کسی که به او تکیه نمی‌کند پیدا می‌کند و با کابوس‌های تکراری دست و پنجه نرم می‌کند، در پایین‌ترین نقطه خود قرار دارد. او شانس یک مطالعه خواب دانشگاهی را پیدا می کند که نوید امنیت و پول را می دهد، و همچنین برای او یک دوست غیرمنتظره و معتمد دانشمند ناظر جرمی به ارمغان می آورد. اما چیزی کنجکاو در مورد روند رسید وجود دارد، و به نظر می رسد که تحت نظر بودن رویاهای نگران کننده سارا را بدتر می کند. همانطور که تاریکی شروع به بسته شدن می کند، به زودی مشخص می شود که سارا ناخودآگاه مجرای یک کشف جدید وحشتناک شده است.

High school student Sarah is at her lowest point when she runs away from home and finds herself with no one to rely on and struggling with recurring nightmares. She chances upon a university sleep study that offers the promise of safety and money, and which also brings her an unexpected friend and confidant in the overseeing scientist Jeremy. But there’s something curious about proceedings, and being under observation seems to make Sarah’s disturbing dreams even worse. As the darkness begins to close in, it’s soon clear that Sarah has unknowingly become the conduit to a horrifying new discovery.

3468

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Come True 2020

دانلود زیرنویس فیلم Come True Come True یک فیلم ترسناک علمی تخیلی کانادایی به نویسند و کارگردانی آنتونی اسکات برنز است. جولیا سارا استون و لندون لیبوآیرون در این فیلم بازی می کنند. خلاصه داستان فیلم درباره یک نوجوان فراری است که در یک مطالعه خواب شرکت می کند که تبدیل به یک فرود کابوس وار به اعماق ذهن او و بررسی ترسناک قدرت رویاها می شود.

سارا که نیاز به پول دارد، قبول می کند که در یک آزمایش خواب، که هدف آن طبقه بندی شده است، آزمودنی باشد. سارا ابتدا خوب می‌خوابد، اما پس از دو جلسه، کابوس‌های او بدتر می‌شود و وقتی یکی از دانشمندان تصویری از همان چهره‌ی سایه‌دار را از رویاهایش به او نشان می‌دهد، دچار حمله وحشت می‌شود. او همچنین از تنها زن دیگری که در این مطالعه انصراف داده است ناراحت است و این واقعیت که هیچ یک از دانشمندان هدف مطالعه را فاش نمی کنند.

در آزمایشگاه، دو داوط باقی مانده، قبل از اینکه نیمه هوشیار شوند و ببینند که در پای شان ایستاده است، دوباره رویای این چهره سایه را می بینند. دانشمندان در حالی که این شکل در اطراف حرکت می کند و به نظر می رسد وارد دنیای بیداری شده است، عمیقاً ناآرام هستند.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Come True

سارا دان زن جوانی است که با مادرش رابطه ای آشفته دارد و به دلایل نامعلومی از او دوری می کند. او که اساساً بی خانمان است، غذا را از خانه مادرش می دزدد و در یک بانوج زیرنویس فارسی Come True 2020 در فضای باز یا در خانه دوستانش می خوابد. او همچنین گرفتار کابوس های عجیب و غریب و سورئال از یک پیچ و خم تاریک و چهره ای سایه دار با چشمان درخشان است.

یک روز، سارا پس از غش در یک رختشویخانه و دزدی، با یکی از دانشمندان، مرد جوانی به نام ریف مواجه می شود و اصرار می کند که این مطالعه بر او تأثیر منفی گذاشته است و او تنها در صورتی به عنوان آزمودنی ادامه خواهد داد که او این موضوع را فاش کند. هدف مطالعه او به او اطلاع می دهد که این آزمایش شامل نظارت بر رویاهای افراد با استفاده از دستگاه اسکن مغزی است که امواج مغزی را به تصویر تبدیل می کند.

در جلسه بعدی، به سارا و بقیه داوط ان آزمایش نشان داده می‌شود که هم رویای یک چهره سایه‌دار را در یک زمان ببینند. ریف بیان می‌کند که در سرتاسر جهان و در طول تاریخ، همه افراد رویای شخصیتی مشابه را دیده‌اند، که از دوران کودکی او را نیز آزار می‌داد. زمانی که عوامل حیاتی آنها بالا می رود، سارا با وحشت از خواب بیدار می شود، از چشم چپش خونریزی می کند و بعد از اینکه به دانشمندان دیگر می گوید می داند در حال مطالعه چه هستند، فرار می کند. ریف او را تعقیب می کند که او به دنبال دوستش به باشگاه می دود و بیهوش می شود و او را مجبور می کند جسد بیهوش او را به آپارتمانش ببرد.

دانلود زیرنویس سریال breaking bad