دانلود زیرنویس فارسی فیلم Clandestine Childhood 2011

تاریخ اکران : 2011 دسته بندی : فیلم ژانر: درام
187 بازدید
دانلود زیرنویس Clandestine Childhood 2011
  • نام فیلم: کودکی مخفی مدت زمان: 1 ساعت 52 دقیقه
  • زبان: اسپانیایی کشور سازنده : آرژانتین
  • کارگردان : Benjamín Ávila نویسنده: Benjamín Ávila, Marcelo Müller
  • بازیگران: Ernesto Alterio, Natalia Oreiro, César Troncoso
  • < رده سنی: pg_16 امتیاز IMDB: 7 با 2584 نظر
  • فرمت فایل دانلود:srt کیفیت:Blueray
  • مترجمین:

خوان در مخفف زندگی می کند.درست مثل مادرش ، پدرش و عموی تحسین شده اش بتو ، در خارج از خانه خود نام دیگری دارد.در مدرسه ، خوان به ارنستو معروف است.و او با ماریا ملاقات می کند ، که فقط یک نام دارد.بر اساس حقایق واقعی ، تنظیم شده است …

Juan lives in clandestinity. Just like his mum, his dad and his adored uncle Beto, outside his home he has another name. At school, Juan is known as Ernesto. And he meets María, who only has one name. Based on true facts, set in t…

30583

لینک دانلود زیرنویس

نکات و راهنمایی ها

فایل دانلود شده را باید ابتدا از حالت فشرده خارج کنید که برای خارج کردن فایل های زیرنویس از حالت فشرده از برنامه winrar استفاده کنید اگر زیرنویس های دانلود شده به صورت ناخوانا نمایش داده می شود در اینجا کلیک کنید و آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید.

دیدگاه

نام شما:
آدرس ایمیل:

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس

توضیحات بیشتر درباره زیرنویس فارسی فیلم Clandestine Childhood 2011

دانلود زیرنویس فیلم Clandestine Childhood کودکی مخفی (اسپانیایی: Infancia clandestina) یک فیلم درام تاریخی آرژانتینی در سال 2011 به کارگردانی بنیامین اوریلا و بازیگران ناتالیا اوریرو ، ارنستو آلتریو و سزار Troncoso است.

داستان در دوره جنگ کثیف و در آخرین دیکتاتوری نظامی آرژانتین (1976-1983) تنظیم شده است.یک زن و شوهر از سربازان چریکی از Montoneros به همراه دو فرزندشان در کوبا زندگی می کنند.آنها با کمک “عمو بتو” ، آنها هویت های جدیدی را جعل می کنند و در سال 1979 با هدف شرکت در ضد حمله چپ در برابر جونته نظامی به کشور باز می گردند.این وقایع از دیدگاه خوان ، یکی از فرزندان این زوج روایت می شود.

خلاصه داستان زیرنویس فیلم Clandestine Childhood

با تحسین منتقدان ، این فیلم ده جایزه از آکادمی آرژانتین هنر و زیرنویس فارسی Clandestine Childhood 2011 علوم فیلمبرداری و پنج جایزه از انجمن منتقدین فیلم آرژانتین ، از جمله جایزه Condor Silver Condor برای بهترین فیلم ، بهترین کارگردان ، بهترین فیلمنامه اصلی ، بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.واداین ارسال آرژانتین برای جایزه آکادمی 2013 برای بهترین فیلم زبان خارجی بود که در فوریه 2013 در 85 جوایز اسکار ارائه شد ، اما این لیست کوتاه نهایی را رقم زد.

این فیلم بر اساس کودکی کارگردان بنیامین آویلا ساخته شده است.مادرش وابسته به Montoneros بود و در آخرین دیکتاتوری نظامی ناپدید شد.این بازیگران چندین روز را با Montoneros سابق گذراندند تا هم زمینه اجتماعی -سیاسی زمان و هم زندگی روزمره پارتیزان های Montoneros را درک کنند.

ناتالیا Oreiro قبل از بارداری در این فیلم شرکت کرد.او دریافت که به تصویر کشیدن شخصیت کار دشواری است ، زیرا کارگردان می خواست او را شیرین و پرخاشگر باشد.هر دو Oreiro و همبازی ارنستو آلتریو از لحن فیلم انتقاد کردند و خاطرنشان کردند که والدین فرزندان خود را در موقعیت هایی که زندگی آنها را تهدید می کنند ، در معرض دید خود قرار داده اند ، و اگرچه این فیلمنامه به صراحت اقدامات Montoneros را محکوم نمی کند ، اما برای آنها بسیار مهم نیست، یا.

The Last of Us زیرنویس